Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:39

Ben ik de enige die het inpakken uitstelt.
Ik haaaaat inpakken xD
Gewoon niet inpakken is dat ook een optie dan gebruik ik dat als hint haha

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:54

Pikkepor schreef:
Haha zo grappig om al die voorkeuren voor dialecten te lezen. Ik ben gezegend met een Brabander die wel netjes praat... niet zo plat.
Ik werk geregeld in Limburg en heb hiervoor 5 jaar in België gewerkt en gestudeerd. En ik heb daar wel een licht zwak voor het Vlaams aan over gehouden.

Ik vind alles wat uit zuid Holland en noord Holland komt altijd zo hard klinken... ik denk dat ik dat niet zou verdragen als ik een partner zou hebben die dat de hele dag uitkraamt :') maar Drents en Achterhoeks wordt ik ook een beetje kriebelig van...

Wij hadden gisteren een vegan AVG'tje... toevallig eigenlijk. Ik had gekruide kipstuckjes meegenomen en die waren echt verrassend lekker!

Kerstboom staat hier nog niet. Maar manlief moet er voor zijn werk komende week overal gaan opzetten, dus ik heb mijn kerstbomen optuig service ook al besteld := <|-

Gelukkig is mijn vriend even Antwerps dan ikzelf haha, ik denk dat het anders best ergerlijk zou kunnen zijn dat een hele dag aan te moeten horen als je het niet gewend zijn; wij weten niet beter :')

Ik hou meestal ook wel van andere dialecten. Ik versta niet alles, maar er zijn echt gezellige dialecten haha. Ik geniet intens van hoe Ferry en Daantje praten in Undercover haha! Idem de New kids, heerlijk sappig :')

Zertab

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:05

Ik ga vanmiddag eens beginnen met inpakken denk ik en hints maken.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:28

Ah dialecten en accenten. Ik ben inmiddels een mengelmoes van allerlei verschillende Vlaamse accenten. := Ik ben geboren en getogen Vlaams Brabander, maar wij wonen vlakbij de Oost Vlaamse grens waardoor ik er ook regelmatig vertoefde. Tijdens mijn hoge school studies heb ik in Gent gewoond, daar ook uiteindelijk iemand leren kennen en samen mee gewoond. Veel mensen denken dus dat ik Gents ben als ze me horen praten. Inmiddels ben ik al weer anderhalf jaar samen met een Bruggeling dus wie weet komt West Vlaams er straks ook nog tussen. :') Maar over het algemeen spreek ik AN. Ik heb verder niet echt voorkeuren voor bepaalde dialecten.

Ik denk niet dat ik een kerstboom zet dit jaar. Maar ik heb wel lichtjes rond de steunbalk in mijn kamer. Dus misschien dat ik daar gewoon nog wat versiersels aanhang.

Wij zijn gisteren ook gaan eten en drinken in de Irish Pub voor de verjaardag van een kameraad. :9

Afbeelding
Afbeelding

Voor het eerst Snake Bite gedronken. Echt lekker.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:31

Ik heb net mn boom gezet :D

Afbeelding
Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:36

Wat een leuke boom! <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 14:29

Yonker schreef:

[ [url=m/5TzBms.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ASBwke.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh superleuk! *D

Dat ziet er lekker uit, Kaatastrof.
Wat is dat, Snakebite?

AfricanLady, ik moet mezelf er ook altijd even toe zetten.
Toevallig heb ik gisteravond ingepakt alleen ik heb helemaal nog niet aan een doos gedacht. Dus daar moet ik nog even naar op zoek. :=

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 14:43

Ik vind inpakken wel heel leuk om te doen. Maar kan het niet super goed helaas haha.

Leuke vrolijke boom Yonker!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 15:03

Jolien87 schreef:
Yonker schreef:

Oh superleuk! *D

Wat is dat, Snakebite?

AfricanLady, ik moet mezelf er ook altijd even toe zetten.
Toevallig heb ik gisteravond ingepakt alleen ik heb helemaal nog niet aan een doos gedacht. Dus daar moet ik nog even naar op zoek. :=

Ik heb de uitdaging behaald en het pakket verzonden uhh ingepakt :')

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 15:50

Hoi Santa, even een kort berichtje van mij af. Sorry dat ik zo stil ben geweest, ik ben helaas ziek geweest. Ik ben een poging aan het doen tot bijlezen nu ik weer wat bijgetrokken ben maar de letters dansen nog een beetje over mijn beeldscherm heen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 15:53

Prachtige boom yonker!

Beterschap imay

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 15:53

Ik ben zo slecht in inpakken :') Sorry lootje!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 15:56

Ook ik ben vreselijk met inpakken maar dit weekend heeft iemand me een reddingsboei toegeworpen waar ik heel blij mee ben! Dus een deel van de pakjes ziet er wel tof uit, het andere deel komt van m'n eigen hand. :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 16:10

Hier komt de kerstboom pas zodra Sinterklaas weg is. Ik heb altijd een hele bonte boom, kan niet wachten tot hij weer op mag :D

Ik ben een paar dagen naar Parijs geweest, dus vooral heel veel lekkers gegeten, met als hoogtepunt toen we in een restaurant in het Louvre zaten <3
Afbeelding
Afbeelding

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 16:21

Jolien87 schreef:
Yonker schreef:

Oh superleuk! *D

Wat is dat, Snakebite?

Een drankje met cider, Maes en blackcurrant (zwarte bes) :9

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 16:30

Onze kerstboom is wit met blauw. Ik weet nog niet wanneer ik hem ga opzetten en waar hij komt te staan.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 16:52

AfricanLady schreef:
Ben ik de enige die het inpakken uitstelt.
Ik haaaaat inpakken xD
Gewoon niet inpakken is dat ook een optie dan gebruik ik dat als hint haha

Nope _O- _O-

Onze kerstboom word roze/ zwart.
Ik dacht dat we vorig jaar gouden plastic ballen gekocht hadden maar ze zijn dus toch roze
Nu ik het bedenk wilde ik volgens mij goud en m’n vriend toch roze :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:02

Ik denk dat ik enkel wat versiering hang en geen boom, we zijn met kerst niet thuis. Ms bedenk ik me nog, ook wel gezellig voor de oppas natuurlijk, maar zit ook met onze terror kat en geen idee hoe die omgaat met de boom. Maar hij is zo druk, ik verwacht weinig goeds hahaha

Vanmiddag super leuk cadeaupapier gekocht <3 <3
Ik kijk dus wel uit naar het inpakken haha.

Ook voor mezelf een cadeau gekocht en in laten pakken voor Sinterklaas :+ zag super leuke kussens, niet echt nodig maar passen perfect
https://www.blokker.nl/blokker-kussen-b ... 86859.html

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:32

Ik vind kerst echt fantastisch. Maar versieren doe ik dit jaar niet. Des te leuker om alle lampjes om me heen te zien. <3

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 17:47

germie schreef:
Ik heb trouwens nog een top. Ideaal voor deze koude dagen, even tijdens tandenpoetsen deze handdoek op je kop en je haar is voor 80% droog. Neemt echt snel vocht op. En dat voor 99 cent.
https://www.action.com/nl-nl/p/haarhanddoek-/

Dat is ook nog een idee ja :-)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:06

Zo wij zijn onderweg naar huis. Vandaag nog een dagje Amsterdam gehad en lekker wat geshopt. Toppers was erg leuk is altijd een groot feest. Wel echt vermoeiend. Zo even de hondjes ophalen en dan op bank ploffen.

Inpakken is echt een hobby van mij. Ik heb 10 jaar hij de Bart Smit gewerkt en deze dagen ging dat als lopende band werk. Als mensen met poppen wagens en wip wappen kwamen moest ik altijd komen. Ik vond het een geweldige periode wel heel druk we begonnen vak om 5 uur sochtends om de vracht op te ruimen en als de winkel dicht ging ging je tot 11 savonds door om de bedrijfs feestjes af te ronden. Dan hadden wij wensen lijstjes van kindjes en moesten wij de kados uitzoeken, inpakken, naam erop plakken en volgende. Dus ik pakte honderden kados in per dag. Mis het wel…

Dagen lijken wel te vliegen nu! Nog een paar weekjes en dan kunnen we gaan uitpakken!

Hoop dat we leuke verslagen krijgen van iedereen!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:08

Inpakken als hobby? -O-

Is niet inpakken ook een optie lootje? O:)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:09

Wat leuk al die kaartjes! Zou ik ook wel willen,haha. Nee hoor Santa, grapje. :+

Ik ben ook ontzettend slecht in inpakken vind ik, maar ik vind het wel leuk om te doen. En eigenlijk hoort het er wel bij, vind ik.

Tip voor de inpakhatets: laat het in de winkel doen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:11

Wat lijkt me dat heerlijk, dat je cadeautjes inpakken echt leuk vindt. :D ik heb een neurologische afwijking waardoor ik een niet al te goede handcoordinatie heb, dus het is voor mij al een uitdaging om een schaar vast te houden. :')

Komende woensdag wissel ik pakketten uit met een vriendin: zij een adventskalenderpakket voor mij en ik een voor haar. Van het weekend had ik een vriendin op visite en die superheld heeft gewoon onnoemelijk veel cadeaus voor me ingepakt. <3

Ik kan daar zoveel moeite mee hebben (ook er tegenop hikken) dus dit was echt zo fijn!

Zijn jullie al gezwicht voor veel Black Friday deals? :D ik niet zozeer voor Black friday maar had wel nog verjaardagsgeld en daar heb ik een nieuwe sfeerhaard van gekocht. Hopelijk is ie mooi en komt ie nog voor onze vakantie binnen, en is het geen crime om de oude van de muur te halen en de nieuwe op te hangen.

Misschien stop ik de oude wel in het santapakket. :D :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:15

Zertab schreef:
Inpakken als hobby? -O-

Is niet inpakken ook een optie lootje? O:)

Ik keur het goed :')