Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikkepor schreef:Haha zo grappig om al die voorkeuren voor dialecten te lezen. Ik ben gezegend met een Brabander die wel netjes praat... niet zo plat.
Ik werk geregeld in Limburg en heb hiervoor 5 jaar in België gewerkt en gestudeerd. En ik heb daar wel een licht zwak voor het Vlaams aan over gehouden.
Ik vind alles wat uit zuid Holland en noord Holland komt altijd zo hard klinken... ik denk dat ik dat niet zou verdragen als ik een partner zou hebben die dat de hele dag uitkraamtmaar Drents en Achterhoeks wordt ik ook een beetje kriebelig van...
Wij hadden gisteren een vegan AVG'tje... toevallig eigenlijk. Ik had gekruide kipstuckjes meegenomen en die waren echt verrassend lekker!
Kerstboom staat hier nog niet. Maar manlief moet er voor zijn werk komende week overal gaan opzetten, dus ik heb mijn kerstbomen optuig service ook al besteld![]()
Yonker schreef:Ik heb net mn boom gezet
[ [url=m/5TzBms.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ASBwke.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Yonker schreef:Ik heb net mn boom gezet
[ [url=m/5TzBms.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ASBwke.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh superleuk!![]()
Dat ziet er lekker uit, Kaatastrof.
Wat is dat, Snakebite?
AfricanLady, ik moet mezelf er ook altijd even toe zetten.
Toevallig heb ik gisteravond ingepakt alleen ik heb helemaal nog niet aan een doos gedacht. Dus daar moet ik nog even naar op zoek.
AfricanLady schreef:Ben ik de enige die het inpakken uitstelt.
Ik haaaaat inpakken xD
Gewoon niet inpakken is dat ook een optie dan gebruik ik dat als hint haha
germie schreef:Ik heb trouwens nog een top. Ideaal voor deze koude dagen, even tijdens tandenpoetsen deze handdoek op je kop en je haar is voor 80% droog. Neemt echt snel vocht op. En dat voor 99 cent.
https://www.action.com/nl-nl/p/haarhanddoek-/