Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 07:31

Wij hielden het ook voor ons zelfs hoor, een paar van mijn collegas weten het. Maar de overige 200 niet :')

Suliko

Berichten: 4358
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:18

Firefly289 schreef:
Suliko,
Hij weet wel wie ik ben. Ook wel eens gesproken, best een leuke klik dan. Alleen vind het zo ongemakkelijk, zal hem nog wel vaker zien namelijk. Dus tenzij ik weet dat het gewaardeerd word.. Het je leeft maar één keer heb je groot gelijk in. Zou soms wat vaker volgens dat motto moeten leven. Misschien eens een balletje opgooien bij die vriendin, kan ze eens wat informeren.


Ooh maar als je hem zelfs wel eens ziet, zou ik gewoon de stoute schoenen aantrekken en vragen of hij een keer een drankje/koffie wil doen! Nee heb je, ja kun je krijgen.

En inderdaad, wat de rest al zegt, het is hoe ongemakkelijk je het zelf maakt en gewoon oprecht communiceren gaat dat wel tegen. Jullie zijn gewoon volwassene toch?

DuoPenotti

Berichten: 30319
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:42

Hier ook gescharreld met een collega.... en we wonen al 26 jaar samen :P
En hebben al 31 jaar wat met elkaar :D

Josien_

Berichten: 9055
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 09:58

Mijn biecht: Op de sportschool hebben we binnenkort een evenement waarbij je in team mee kunt doen. super leuk en meteen op de app gezet dat mijn vriend en ik mee doen. Maar nu zie je allemaal mensen die samen teams maken en het voelt helemaal weer als de middelbare school en als laatste gekozen worden. Eigenlijk wil ik nu niet meer mee doen omdat ik het verschrikkelijk vindt om op zoek te moeten naar teamgenoten om ons team compleet te maken :+ .
Ik krijg dan gewoon meteen het gevoel dat niemand bij ons in het team wil.

Sterre98

Berichten: 6340
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 12:32

Biechtje, ben vandaag jarig, en voel me zo prut. Heb tegen mezelf gezegd dat ik lekker in bed mag blijven de hele dag.

Biechtje 2: ik heb zondag een 2e date gehad en ik merk dat mijn hoofd nu alweer onzeker wordt omdat ik echt niet zo snel gevoelens wil/had verwacht. Hoe bizar zo'n dag kan omslaan qua emoties/gedachten.

Jolien87

Berichten: 17524
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:59

Gescharreld met 4 collega's! :wave:
En een klant.

Foaly

Berichten: 4994
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 15:01

Tegelijk?

Urbanus

Berichten: 44963
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-22 15:59

Gescharreld met 2 huisgenoten en de 1 wist wel van de ander maar de ander niet van de 1 :')

Jolien87

Berichten: 17524
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 16:30

Foaly schreef:
Tegelijk?


Nee :')
Er zijn grenzen.

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 18:31

Ik ben vandaag 23 geworden en ik ben op mijn verjaardag altijd supervrolijk, alleen is dat vandaag minder omdat ik simpelweg meer felicitaties had verwacht. Klinkt echt een beetje suf vind ik maar normaal staat mijn whatsapp en facebook echt een stukje voller dan vandaag. Next to that is mijn huisgenoot die ik al 11 jaar ken, mijn verjaardag gewoon vergeten

Suzanne F.

Berichten: 49548
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:10

DeEenhoorn schreef:
Ik ben vandaag 23 geworden en ik ben op mijn verjaardag altijd supervrolijk, alleen is dat vandaag minder omdat ik simpelweg meer felicitaties had verwacht. Klinkt echt een beetje suf vind ik maar normaal staat mijn whatsapp en facebook echt een stukje voller dan vandaag. Next to that is mijn huisgenoot die ik al 11 jaar ken, mijn verjaardag gewoon vergeten


Gefeliciteerd!!!! *\%/* *\%/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# Y)(^) Y)(^) Y)(^) Y)(^) :)F :)F :)F :)F [&] [&] [&]

hagelslag
Berichten: 9240
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:22

DeEenhoorn schreef:
Ik ben vandaag 23 geworden en ik ben op mijn verjaardag altijd supervrolijk, alleen is dat vandaag minder omdat ik simpelweg meer felicitaties had verwacht. Klinkt echt een beetje suf vind ik maar normaal staat mijn whatsapp en facebook echt een stukje voller dan vandaag. Next to that is mijn huisgenoot die ik al 11 jaar ken, mijn verjaardag gewoon vergeten




*\o/* gefeliciteerd



Mijn biecht, ik had nooit verwacht dat dit topic zoveel pagina's zou krijgen zonder tijdelijk slotje tussendoor voor overleg _O-

Sterre98

Berichten: 6340
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:38

Gefeliciteerd! *\o/*
Ik ken het hoor _O-

dalena

Berichten: 3160
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:39

DeEenhoorn schreef:
Ik ben vandaag 23 geworden en ik ben op mijn verjaardag altijd supervrolijk, alleen is dat vandaag minder omdat ik simpelweg meer felicitaties had verwacht. Klinkt echt een beetje suf vind ik maar normaal staat mijn whatsapp en facebook echt een stukje voller dan vandaag. Next to that is mijn huisgenoot die ik al 11 jaar ken, mijn verjaardag gewoon vergeten


Gefeliciteerd!! Y)(^)

Plop1997

Berichten: 1406
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:53

Mijn vriend is gisteren voor het eerst van een paard gevallen en heeft zijn arm gebroken. De biecht: we zijn allebei zo opgelucht dat het op film staat! Het gebeurde zo snel en het zou echt zonde zijn als het niet was vastgelegd.

Was ook het eerste wat hij vroeg toen hij weer lucht kreeg na de val: heb je het gefilmd? Ruiters en hun prioriteiten _O-

Muga

Berichten: 2087
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 21:54

Mijn biecht: ik ben nu heel benieuwd naar het beeldmateriaal. :+

Plop1997

Berichten: 1406
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 22:01

Muga schreef:
Mijn biecht: ik ben nu heel benieuwd naar het beeldmateriaal. :+


Ben bezig met de video editen! Komt hopelijk deze week nog op Youtube maar begin morgen aan mijn stage dus de timing is echt verschikkelijk.

fleurtjeuh
Berichten: 10417
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 22:15

Mijn biecht van vandaag is dat ik een soort mansplainer ben :(
Komt voort bij mij uit het willen uitleggen waarom ik iets op die manier doe\wil doen.
Zelfs als diegene al ja heeft gezegd blijf ik ratelen.. :(

PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 22:43

fleurtjeuh schreef:
Mijn biecht van vandaag is dat ik een soort mansplainer ben :(
Komt voort bij mij uit het willen uitleggen waarom ik iets op die manier doe\wil doen.
Zelfs als diegene al ja heeft gezegd blijf ik ratelen.. :(


Dit heb ik ook! :o

Sintara

Berichten: 7482
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 22:50

Ik vind jullie nu al irritant :+ (grapje)

Maddy_Paola

Berichten: 1339
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 23:06

Ik reageer meestal alleen in topics en maak niet zovaak een eigen, moest even zoeken hoe dat ook alweer moest :?

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 23:09

Allemaal verjaardagswensen, lief zijn jullie <3

En @sterre98 jij ook nog gefeliciteerd *\%/* helemaal overheen gelezen dat er een mede-jarige is }:0

beegee
Berichten: 958
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 23:31

Mijn biecht is dat ik op de een of andere manier altijd jank op m’n verjaardag (en dan niet van geluk… lol). Als de sluizen niet open zijn gegaan, ben ik niet écht jarig geweest := Voel me op de een of andere manier altijd erg alleen en poedersuiker op m’n verjaardag. Terwijl ik niet helemaal “alleen” ben. Dat andere wel :')

Gefeliciteerd Sterre en DeEenhoorn! Op de valreep *\o/*

Urbanus

Berichten: 44963
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-22 05:51

hagelslag schreef:
Mijn biecht, ik had nooit verwacht dat dit topic zoveel pagina's zou krijgen zonder tijdelijk slotje tussendoor voor overleg _O-


Het is dan ook een suf topic geworden met halve dagboekaantekeningen van mensen die niet echt een biecht doen.

Valt weinig op te temmen.

Nicje87

Berichten: 9865
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 08:14

Biecht: Op het werk is iemand helemaal gek op mij. Ik gedraag mij alleen een beetje als een heks naar hem. Gelukkig weet hij wel dat ik hem wel graag mag. Iets met zelfbescherming...