Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lolacabana

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 21:59

Ik draag bij geen enkele man het gesprek. Genoeg keuze, meer dan genoeg likes, dus ik laat het lekker daar liggen. Ik antwoord, stel vragen en doe mee hoor. Maar ik laat het initiatief lekker daar liggen. Werkt prima :)

Ik heb gisteren ook een leuke date gehad! Over twee weken gaan we weer op date (ik kan natuurlijk niet zo vaak ivm mijn zoontje). Zin in :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 08:37

Afgelopen weekend twee dates gehad via Breeze en helaas allebei tegen gevallen. Helemaal niet zoals op de fotos en totaal geen klik. Jammer maar we gaan door.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 09:33

xU_Blinghx schreef:
Afgelopen weekend twee dates gehad via Breeze en helaas allebei tegen gevallen. Helemaal niet zoals op de fotos en totaal geen klik. Jammer maar we gaan door.

Ah balen! Dat lijkt me ook heel spannend..

Ik baal ongelofelijk dat ik het gesprek met iemand op Bumble niet aangegaan ben en hij nu niet meer bij matches staat (verlopen match). Iemand een idee hoe ik dit terug ga vinden? (Er zijn meer verlopen matches, dus hij is al uit het "rijtje" wat normaal bij rematch staat)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 09:45

Bij mijn weten is de match dan gewoon weg.

Mijn date is weer terug van vakantie. Wat is het heerlijk om hem weer te zien en wat hebben we elkaar gemist. Zo fijn om hem weer vast te kunnen houden <3

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 10:29

@Elin: Slinger de andere apps aan. Wie weet kom je hem tegen opb tinder, of Breeze ofzo.

Peelie wat fijn. Geniet ervan.

Ik had van het weekend een erg gezellige date. We zijn wezen poolen. Dat had ik echt al 10 jaar niet meer gedaan. Maar het was zo gezellig dat het ineens 4 uur verder was :D
Wel jammer dat ie ergens ver weg woont, dus wrs was het eenmalig. Maar zo'n leuke avond is ook wat waard.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 11:05

We zijn gisteren ook uit eten geweest bij het restaurant waar we eigenlijk onze eerste date zouden hebben, maar we zijn toen door gelopen naar een andere plek. We waren gisteren 2 maanden aan het daten.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 11:35

Nou ik ben weer van een koude kermis thuis gekomen -O-
Vrijdag en zaterdag een hele leuke dates gehad met de man. En waar hij zaterdag nog heel positief was en hij zelfs aangaf dat hij een relatie met mij wel zag zitten, en na onze date zaterdag aangaf snel weer te willen afspreken. heeft hij sinds gister niks meer laten horen. Bizar hoe iemand binnen 24 uur zo kan omslaan..
Voel me beetje poedersuiker nu. Weet ook ff niet wat ik moet doen...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 11:44

xU_Blinghx wat irritant dat mensen het verkeerde idee geven met hun foto's. Daarom probeer ik ook altijd even te videobellen als ik niet via hun socials kan bevestigen dat de foto's recent zijn. Zo vervelend als je op de eerste date aan komt lopen en ze er dan anders uitzien.

Elin_ schreef:
Ik baal ongelofelijk dat ik het gesprek met iemand op Bumble niet aangegaan ben en hij nu niet meer bij matches staat (verlopen match). Iemand een idee hoe ik dit terug ga vinden? (Er zijn meer verlopen matches, dus hij is al uit het "rijtje" wat normaal bij rematch staat)
Misschien kun je je account even volledig verwijderen en opnieuw aanmaken als hij écht die moeite waard leek? In het verleden werkte dat bij Tinder wel maar weet niet hoe het bij Bumble werkt.

Peelie wat leuk dat het nog steeds dik aan is. :D

AmyJamess, is alleen de korte stilte de reden dat je denkt dat het omgeslagen is of zijn er meer redenen? Is het een idee om even een appje te sturen en te vragen wanneer hij deze week tijd heeft om af te spreken en het initiatief te nemen? Wie nam tot nu toe het initiatief?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 12:00

Meer redenen. Vorige week appte hij me constant, ook als het wat langer duurde voor ik antwoord kon geven. En ik had gister hem een appje gestuurd die hij negeert. Voor mij toch een teken dat er geen intresse meer is. Ik wou hem inderdaad even een appje doen met 1 dag om af tr spreken kijken wat hij dan zegt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 12:04

Edit: verkeerde quote aangehaald

Elin_ schreef:

Je zou een week kunnen betalen, dan kun je rematchen.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 31-07-23 12:25, in het totaal 3 keer bewerkt

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 12:14

AmyJamess schreef:
Meer redenen. Vorige week appte hij me constant, ook als het wat langer duurde voor ik antwoord kon geven. En ik had gister hem een appje gestuurd die hij negeert. Voor mij toch een teken dat er geen intresse meer is. Ik wou hem inderdaad even een appje doen met 1 dag om af tr spreken kijken wat hij dan zegt.

Oh ja dan valt een verschil in energie wel op. Iedereen heeft het druk maar een kort appje tussendoor kost geen tijd. Jammer!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 12:21

Ik heb hem een datum voor gelegd, maar verwacht eerlijk gezegd geen reactie te krijgen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 12:30

F_Orumster schreef:
Edit: verkeerde quote aangehaald

Elin_ schreef:

Je zou een week kunnen betalen, dan kun je rematchen.

Heb ik gedaan :'), maar ik zie hem niet staan.. alleen de laatste 5 :z ;(

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 17:54

Elin_ schreef:

Je zou een week kunnen betalen, dan kun je rematchen.[/quote]

Heb ik gedaan :'), maar ik zie hem niet staan.. alleen de laatste 5 :z ;([/quote]

Balen zeg.. maar waarom de spijt dat je niet in gesprek gegaan bent met hem ?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 22:13

AmyJamess schreef:

Er kan natuurlijk ook iets gebeurd zijn waardoor hij even druk is. Of jullie klikte zo fijn dat hij dat even een plek moet geven. Of er zijn, vul net zo veel redenen in, dat hij er toch vanaf ziet. 24 uur is kort, geef het even tijd zonder zelf onzeker te worden.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:47

Mannen die na een afwijzing van mij, omdat hij niet in gaat op mijn (meerdere) voorstel om te bellen, me maar blijven appen. Wat is dat joh? het onbereikbare?

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 12:50

Laatst ook weer eens een date gehad maar ik ben voorlopig weer even genezen. Ik had een date maar een aantal 'red flags' te laat door tijdens de chat op app. Ik merkte al snel dat zijn verhalen erg wankel/ tegenstrijdig waren. En alles was leuk, perfect, geweldig volgens hem. Hij wilde vanaf date 1 dat ik de enige was met wie ik aan het praten was. En hij wilde niet dat ik verder nog met andere mannen zou praten en/of dates zou hebben staan. Hij begon al vrijwel direct over als het "goed zou voelen" of ik dan over een jaar bij hem zou komen wonen etc. Hij was flink aan het opscheppen dat hij alles goed voor elkaar had en alles zou delen. Hij had echt een hele nare ' vibe' overzicht heen. Hij wilde dat ik bleef slapen, toen ik dat afkapte zag ik duidelijk dat hij dat niet leuk vond en me toch probeerde te overtuigen.

Maar even een berichtje gestuurd dat dit niet zou gaan werken. Ik kreeg me toch de wind van voren, want ik was gemeen! Want hij stelde zich open en ik was niet serieus volgens hem. Ik moest de volgende dag maar even langskomen om het uit te praten. Een heel naar mannetje met narcistische trekjes, bah 8)7
Laatst bijgewerkt door anvt_xx op 02-08-23 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 12:57

Haha oh nee, was toevallig geen joodse jongen uit Amstelveen? _O-

Klinkt als een griezel waar ik ooit mee ging.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 15:26

Vanavond voor het eerst in een miljoen jaar weer eens een date. Met een engelsman, hij lijkt klein en schattig :))

Edit; Oh en uiteraard direct het dilemma, wat moet je aaaaaan in dit weer??

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 16:22

BaileyMix schreef:
Vanavond voor het eerst in een miljoen jaar weer eens een date. Met een engelsman, hij lijkt klein en schattig :))

Edit; Oh en uiteraard direct het dilemma, wat moet je aaaaaan in dit weer??

Oh my god, Klein en schattig? :')
Dat zou ik hilarisch vinden. Het weer is wel moeilijk nu. Ik zou een blouse doen en een dun vestje meenemen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 16:26

BaileyMix schreef:

<KNIP>

Ik zie nu Mr. Bean voor me.....

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 16:29

Suzanne F. schreef:
Oh my god, Klein en schattig? :')
Dat zou ik hilarisch vinden. Het weer is wel moeilijk nu. Ik zou een blouse doen en een dun vestje meenemen.

Haha ja, ik love kleine lieve mannen. Koetjie-koetjie.

Ik heb geen leuke blouse -O- En blote benen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 17:08

Ik heb een collega en die is engels. En klein en schattig :')
Ik zie hem nu voor me :P
Maar die is zeer happy met z'n vriendin en hebben een kleine onderweg dus met hem is het vast niet :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 17:46

Het hangt er ook vanaf wat jullie gaan doen wat je dan aanntrekt.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 17:57

Gewoon drankje, binnen.

Zal het voor de zekerheid nog even checken, fleurtjeuh :')