Ik heb gisteren ook een leuke date gehad! Over twee weken gaan we weer op date (ik kan natuurlijk niet zo vaak ivm mijn zoontje). Zin in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xU_Blinghx schreef:Afgelopen weekend twee dates gehad via Breeze en helaas allebei tegen gevallen. Helemaal niet zoals op de fotos en totaal geen klik. Jammer maar we gaan door.
Elin_ schreef:Misschien kun je je account even volledig verwijderen en opnieuw aanmaken als hij écht die moeite waard leek? In het verleden werkte dat bij Tinder wel maar weet niet hoe het bij Bumble werkt.Ik baal ongelofelijk dat ik het gesprek met iemand op Bumble niet aangegaan ben en hij nu niet meer bij matches staat (verlopen match). Iemand een idee hoe ik dit terug ga vinden? (Er zijn meer verlopen matches, dus hij is al uit het "rijtje" wat normaal bij rematch staat)
Elin_ schreef:Ik baal ongelofelijk dat ik het gesprek met iemand op Bumble niet aangegaan ben en hij nu niet meer bij matches staat (verlopen match). Iemand een idee hoe ik dit terug ga vinden? (Er zijn meer verlopen matches, dus hij is al uit het "rijtje" wat normaal bij rematch staat)
AmyJamess schreef:Meer redenen. Vorige week appte hij me constant, ook als het wat langer duurde voor ik antwoord kon geven. En ik had gister hem een appje gestuurd die hij negeert. Voor mij toch een teken dat er geen intresse meer is. Ik wou hem inderdaad even een appje doen met 1 dag om af tr spreken kijken wat hij dan zegt.
F_Orumster schreef:Edit: verkeerde quote aangehaaldElin_ schreef:Ik baal ongelofelijk dat ik het gesprek met iemand op Bumble niet aangegaan ben en hij nu niet meer bij matches staat (verlopen match). Iemand een idee hoe ik dit terug ga vinden? (Er zijn meer verlopen matches, dus hij is al uit het "rijtje" wat normaal bij rematch staat)
Je zou een week kunnen betalen, dan kun je rematchen.
Elin_ schreef:Ik baal ongelofelijk dat ik het gesprek met iemand op Bumble niet aangegaan ben en hij nu niet meer bij matches staat (verlopen match). Iemand een idee hoe ik dit terug ga vinden? (Er zijn meer verlopen matches, dus hij is al uit het "rijtje" wat normaal bij rematch staat)
AmyJamess schreef:Meer redenen. Vorige week appte hij me constant, ook als het wat langer duurde voor ik antwoord kon geven. En ik had gister hem een appje gestuurd die hij negeert. Voor mij toch een teken dat er geen intresse meer is. Ik wou hem inderdaad even een appje doen met 1 dag om af tr spreken kijken wat hij dan zegt.
BaileyMix schreef:Vanavond voor het eerst in een miljoen jaar weer eens een date. Met een engelsman, hij lijkt klein en schattig
Edit; Oh en uiteraard direct het dilemma, wat moet je aaaaaan in dit weer??