Dat hadden ze nog niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Danique_G schreef:Ik dacht eigenlijk dat dit een stille hint voor kraamvisite was. Maar durf het niet aan ze te vragen, wil mezelf niet in m’n voet schieten
Meid ik heb high van de moederhormonen zelfs mijn bevriende dealer een kaartje gestuurd.
Die overigens wel kwam en een paar gram keta als kraamcadeau gaf.
Maar ik wil maar zeggen, het is maar een kaartje, doe waar je zin in hebt!
P.S. mijn man heeft de keta weggegooid.
idinn schreef:Ik zit in het bestuur van de personeelsvereniging.. Sinterklaas is echt áltijd gezeik.
1. Ik ben een week te laat met aanmelden, maar Vlinder wil dat of dat cadeau. Kan wel toch? NEE!
2. Stormpje wil dat en dat cadeau. Het is wel boven de €25 (al een wat mij betreft véél te hoog budget), maar dat betaal ik wel bij goed? NEE!
3. Madeliefje wil toch een ander cadeau, deze graag. NEE!
4. Ik hoorde over Sinterklaas, waarom heb ik geen uitnodiging gehad? Omdat we al 300x hebben gezegd dat je je krijsje fatsoenlijk in het systeem moet zetten. We kunnen niet ruiken wie ze heeft![]()
5. Aahw mijn kindje wordt de week ervoor 9, zo sneu als hij niet mag meedoen meer, dus kan nog wel toch? NEE!
En het aller ergste.. degene die het hardste klaagde dat ze tijdens corona geen activiteiten kregen, hadden standaard 2+ aan krijsgespuis. Of ze dan niet hoefde te betalen (€3/maand) of dat terug kregen? PARDON? Sinterklaas lieten we met veel moeite digitaal en aangepast doorgaan... je hebt zat gehad.
Ouders zijn echt vreselijk..
Laurora schreef:Ik koop meestal een rupsje nooitgenoeg boekje, doet het eigenlijk altijd goed!
Bijna iedereen heeft dat boekje als kind gelezen/gehad, en zo hoop ik de ouders te stimuleren voor te lezen.
(ik ben het kind van een bibliothecaresse, dan krijg je dat)
Mlies schreef:Stille meelezer wordt maandag gesteriliseerd!![]()
Iemand nog een bijpassende meme?![]()
Ik was gister even op kraamvisite, maar gewoon gevraagd wat ze nodig had. Geef wel graag iets nuttigs.
Amber_anne schreef:Bij sommige namen in de reacties weet ik niet eens of het een grap is of dat mensen echt zulke namen aan hun kinderen geven
https://www.facebook.com/12116000791447 ... 8GFQ5auwl/