Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Cowboy55 schreef:Je hebt ons toch? Laat maar horen!
Helaas privacy gevoelige informatie en daar ligt het goeie stukje nou in. Echt de kleine stappen de goede richting op. Maar mijn collega’s doen niet echt aan succesjes vieren wat ze op mijn vorige stageplek wel deden (zelfde sector ander bedrijf en nu dus als werknemer ipv stagiaire). Dus gewoon een beetje een gemis. Binnenkort naar een andere organisatie dus hopelijk kan ik daar wat meer m’n successen kwijt en wat meer mijn draai vinden. Maar ik ga mijn pupillen zo missen. Dus denk er nog maar niet te veel overna en probeer zelf mn successen te vieren.
culaccino schreef:Mkango schreef:Dat ik net wat kampeerspullen heb moeten kopen voor m'n vakantie en wel kan janken om het geld dat het gekost heeft.Erger me er echt aan dat ik zo chagrijnig word van geld uitgeven...
Ohhh ik heb dit vanmiddag ook gedaan.Maar hopelijk hebben we er lang plezier van!
tirzasarah10 schreef:De vaarsen die net helemaal wild werden van mijn roze kruiwagen en het nodig vonden om met zijn 12 achter, voor en langs mij te rennen. Ik vind ze zo leuk als ze nieuwsgierig zijn maar blijf op afstand en van mijn spullen af.
[ [url=m/lj8KVN.jpg]Afbeelding[/url] ]
tirzasarah10 schreef:De vaarsen die net helemaal wild werden van mijn roze kruiwagen en het nodig vonden om met zijn 12 achter, voor en langs mij te rennen. Ik vind ze zo leuk als ze nieuwsgierig zijn maar blijf op afstand en van mijn spullen af.
nicole_floor schreef:tirzasarah10 schreef:De vaarsen die net helemaal wild werden van mijn roze kruiwagen en het nodig vonden om met zijn 12 achter, voor en langs mij te rennen. Ik vind ze zo leuk als ze nieuwsgierig zijn maar blijf op afstand en van mijn spullen af.
Daar zijn het pinken voor.
nicole_floor schreef:tirzasarah10 schreef:De vaarsen die net helemaal wild werden van mijn roze kruiwagen en het nodig vonden om met zijn 12 achter, voor en langs mij te rennen. Ik vind ze zo leuk als ze nieuwsgierig zijn maar blijf op afstand en van mijn spullen af.
Daar zijn het pinken voor.
tirzasarah10 schreef:Oude koeien rennen niet achter je aan![]()
Ik heb mijzelf op de terug weg beschermd met een mestboy schepje
Ze staan normaal noooooit op dat stukje dus denk dat ze wel snel weer weg gaan, hoop ik. Ik ben opgegroeid naast een boerderij waar ik iedere dag te vinden was dus niet bang maar jong en onbezonnen is wat anders.
Grote groep(12 van die beesten zijn dan veel) en bij schemer was geen fijn gevoel. Vervelender was nog vanmorgen toen kon ik mijn kruiwagen uit de sloot vissen