Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 09:05

Dag Nr 4 van dikke verveling en mij rustig moeten houden -O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 10:18

Loeky01 schreef:
Cowboy55 schreef:
Je hebt ons toch? Laat maar horen!

Helaas privacy gevoelige informatie en daar ligt het goeie stukje nou in. Echt de kleine stappen de goede richting op. Maar mijn collega’s doen niet echt aan succesjes vieren wat ze op mijn vorige stageplek wel deden (zelfde sector ander bedrijf en nu dus als werknemer ipv stagiaire). Dus gewoon een beetje een gemis. Binnenkort naar een andere organisatie dus hopelijk kan ik daar wat meer m’n successen kwijt en wat meer mijn draai vinden. Maar ik ga mijn pupillen zo missen ;(. Dus denk er nog maar niet te veel overna en probeer zelf mn successen te vieren.

Voor het vieren van succes hoeven wij de ins en outs niet per se te weten, dus ik vier gewoon met je mee. *\o/* Jij hebt successen behaald en daar mag je (terecht) trots op zijn!

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 16:03

Teen gestoten tegen de onderkant van de deur. Gebeurt wel vaker dat soort dingen, ben een beetje lomp. Even au, au, kijken of er iets stuk is (meestal niet) en weer door. Kijk ik nu: 2 tenen helemaal onder het bloed, echt een halve minuut later ofzo. Schade: 1 klein sneetje op mijn kleine teen :roll: . Dus nu even een stukje wc papier erom tot het dicht is. Als het goed is niet gebroken, kan er nog goed kracht mee zetten zonder dat het pijn doet, dus dat is weer een meevaller.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 16:04

Wilde tussen het opruimen door even wat studeren want had geen zin meer in schoonmaken en opruimen. Maar nadat ik het boek open had geslagen krijg ik spontaan weer zin om te poetsen. :')

Waarom werkt mijn brein zo. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 17:17

Dat ik net wat kampeerspullen heb moeten kopen voor m'n vakantie en wel kan janken om het geld dat het gekost heeft. :') Erger me er echt aan dat ik zo chagrijnig word van geld uitgeven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 17:20

Mkango schreef:
Dat ik net wat kampeerspullen heb moeten kopen voor m'n vakantie en wel kan janken om het geld dat het gekost heeft. :') Erger me er echt aan dat ik zo chagrijnig word van geld uitgeven...

Ohhh ik heb dit vanmiddag ook gedaan. -O- Maar hopelijk hebben we er lang plezier van!

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 17:37

Wachten op de dierenarts voor m’n paard...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 17:41

Mijn werkdagen zijn de maandag en dinsdag. En ik zit inmiddels alweer een uur op kantoor |o Op een zaterdag, omdat iemand het nodig vond een van onze bezorgers aan te rijden :evaw:

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 17:57

culaccino schreef:
Mkango schreef:

Ohhh ik heb dit vanmiddag ook gedaan. -O- Maar hopelijk hebben we er lang plezier van!

Ik wacht ook al op sintsalaria:+
Ik heb allemaal extra kosten deze maand en buiten dat ook nog een grote uitgave aan een menwagen+hoofdstel gedaan. Het leek aan het begin van de maand allemaal wel mee te vallen tot ik ging shoppen :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 18:16

Alweer een afspraak die op het laatste moment afgezegd wordt. Moet altijd dingen regelen voor mijn kinderen dus kan niet zomaar weg, en dan was dat allemaal ‘voor niks’ :(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 18:38

Dat wij bij ons in het dorp de sloomste friettent ooit hebben. Een half uur wachten op je online bestelling met tijdvak is hier doodnormaal. Bestelt voor 18:10 en met 18:40 eindelijk eens eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 18:44

Amandavd schreef:
Dat wij bij ons in het dorp de sloomste friettent ooit hebben. Een half uur wachten op je online bestelling met tijdvak is hier doodnormaal. Bestelt voor 18:10 en met 18:40 eindelijk eens eten.

Deze is zo waar :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 18:55

Marocje schreef:
Alweer een afspraak die op het laatste moment afgezegd wordt. Moet altijd dingen regelen voor mijn kinderen dus kan niet zomaar weg, en dan was dat allemaal ‘voor niks’ :(

Lekker genieten van een avondje alleen +:)+.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 19:30

ellendige dag gehad. Net weer een beetje happy. Pleurt mijn hele schoenenkast uit elkaar. Is niet meer te fixen vrees ik. -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 20:32

Met mijn vader naar een begrafenis,de kleindochter was er ook.Mijn vader zegt zachtjes (dat dacht hij)"nou,die was zo slank altijd.Daar is niet veel van over,flink aangekomen" goed hoorbaar voor de mensen naast en achter ons. :oo Ik heb mijn vader een por tussen zijn ribben gegeven en gezegd dat hij zijn mond moet houden.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 20:58

Jachtseizoen van Stuktv. Heeft Stuktv nooit van een website zoals flightradar gehoord? De 'vluchtende mensen' hebben een heli geregeld.

Stuk: 'Ze hebben een heli, geen idee waar ze heen gaan. Laten we maar naar het midden van het land rijden'. :?

Of uhh, kijk op flightradar?!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 21:11

Leugens die verspreid worden waarin die persoon zichzelf fijn als slachtoffer neerzet.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 21:28

De vaarsen die net helemaal wild werden van mijn roze kruiwagen en het nodig vonden om met zijn 12 achter, voor en langs mij te rennen. Ik vind ze zo leuk als ze nieuwsgierig zijn maar blijf op afstand en van mijn spullen af.
Afbeelding

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 21:33

tirzasarah10 schreef:
De vaarsen die net helemaal wild werden van mijn roze kruiwagen en het nodig vonden om met zijn 12 achter, voor en langs mij te rennen. Ik vind ze zo leuk als ze nieuwsgierig zijn maar blijf op afstand en van mijn spullen af.
[ [url=m/lj8KVN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oef ja, koeien :+
Ik loop liever een wei in met opgevoede paarden, dan een wei met nieuwsgierige jonge koeien...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 21:35

tirzasarah10 schreef:

Daar zijn het pinken voor. :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 21:43

nicole_floor schreef:
tirzasarah10 schreef:

Dat zouden de oude koeien hier ook doen hoor _O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:13

nicole_floor schreef:
tirzasarah10 schreef:

Ben opgegroeid met koeien. Altijd een stukje hout in de lengte van een praam bij je hebben……tenzij je als een kogel van een flipperkast tussen koeien of pinken wil stuiteren en bont en blauw wil worden. Niet om doodsklappen uit te delen, maar om ruimte voor jezelf te creëren.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:14

Ik ben ooit door een boer gevraagd of ik wilde omkeren terwijl ik op buitenrit was. Hij had wat pinken gekocht die nog geen draad kende en er al een paar keer doorheen waren gegaan.

Ik was blij dat hij mij waarschuwde en ben snel omgekeerd.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:20

[/quote]
Daar zijn het pinken voor. :')[/quote]
Dat zouden de oude koeien hier ook doen hoor _O-[/quote]

Oude koeien rennen niet achter je aan -O-
Ik heb mijzelf op de terug weg beschermd met een mestboy schepje :+
Ze staan normaal noooooit op dat stukje dus denk dat ze wel snel weer weg gaan, hoop ik. Ik ben opgegroeid naast een boerderij waar ik iedere dag te vinden was dus niet bang maar jong en onbezonnen is wat anders.
Grote groep(12 van die beesten zijn dan veel) en bij schemer was geen fijn gevoel. Vervelender was nog vanmorgen toen kon ik mijn kruiwagen uit de sloot vissen :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:24

tirzasarah10 schreef:
Oude koeien rennen niet achter je aan -O-
Ik heb mijzelf op de terug weg beschermd met een mestboy schepje :+
Ze staan normaal noooooit op dat stukje dus denk dat ze wel snel weer weg gaan, hoop ik. Ik ben opgegroeid naast een boerderij waar ik iedere dag te vinden was dus niet bang maar jong en onbezonnen is wat anders.
Grote groep(12 van die beesten zijn dan veel) en bij schemer was geen fijn gevoel. Vervelender was nog vanmorgen toen kon ik mijn kruiwagen uit de sloot vissen :+

Klopt. Koeien laten je tussen ze door lopen totdat ze ineens de deur op slot gooien en je als jochie van 10 ingeklemd raakt tussen 2 koeiekonten die 20 cm groter zijn dan jij. _O- Dan leer je vanzelf dat je soms wat hulp nodig hebt om ruimte te creëren