mariettek schreef:Ik kies ook het liefst dhl. Is spotgoedkoop, zit hier vlak bij en verzend heel erg snel.
Nu hebben ze volgens mij steeds via homerr oid?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xJitskee schreef:Nou het wordt nog erger, want ik hield voet bij stuk. Nu heeft ze een probleem met het artikel gemeld, want het zou niet zijn zoals omschreven. De foto’s die ze heeft geupload zijn ook echt niet representatief voor de staat waarin ik het artikel heb opgestuurd. Dus ik heb een heel bericht naar vinted gestuurd daarover. Wat een gezeik voor die paar euro, maar ik gun het haar niet dat ze zo alsnog haar zin krijgt..
mariettek schreef:Homerr is traag. Wel goedkoop en ze claimen duurzaam te zijn.
Pakketpunt hier in het dorp is dicht, zit nu bij een particulier.
Heb afgelopen week daar nog een pakketje bij vinted voor besteld, ben benieuwd hoe lang het duurt en hoe het ophalen gaat.
Wendy15 schreef:Mag ik hier iets vragen? Ben druk aan het opruimen en heb echt super veel kleding (meerdere dozen vol) die ik niet meer ga dragen. Heb de vinted app op mijn telefoon gezet. Nu zie ik dat kopers zelf de vervoerder kunnen kiezen. Ik woon op Texel en kan en wil dus alleen met postnl versturen. Kan ik dat ook ergens instellen of is dat niet mogelijk?
pmarena schreef:Je kan het natuurlijk in je advertentie heel duidelijk en groot er boven zetten dat je alleen met PostNL kan verzenden. En dan annuleren als iemand een andere pakketdienst kiest.
Homerr idd. met eigen busjes, 2x per week zei de dame hier 10km verderop die pakjes deed.
Waardeloos dat ze het alleen bij mensen thuis hebben want op 1 of andere manier zijn die altijd dicht, op vakantie, even weg.... als ik Homerr kan vermijden dan doe ik dat
Pfffft hier heb ik van de week eindelijk weer wat dingen online gezet (nu de rest nog), al lekker veel verkocht, maar nu gaat er weer iemand op 2 joggingbroeken, nieuw in verpakking, die ik voor 10 euro samen te koop heb gezet....een bod doen. Van 9 euro. Zo zielig.....
Ik heb het direct afgewezen maar nu krijg ik er zin in om een net zo zielig bod terug te doen, van 9,90 euro ofzo