Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:Bij mijn ouders hangt sinds kort een camera bij hun voordeur, nu zijn ze er eindelijk achter wie de hond daar voor de deur laat poepen en dat niet opruimt. Dat is dus serieus een buur van 2 huizen verderop, die dat in de avond sneaky doet. Die loopt dus haar voordeur uit, laat de hond bij een ander voor de deur poepen en vertrekt weer. Als je nou zo aartslui bent dat je het niet op wil ruimen, en je ook niet ver wilt lopen, waarom laat zo iemand een dier dan niet voor de eigen voordeur kakken?kan ze lekker zelf er doorheen lopen en het ruiken. Vind het zo asociaal, hoe kan je zo zijn
Kairos schreef:Dat de accu van mijn tablet slecht is en ik nu bang ben dat hij stuk is. 47% na 5 uur laden...
Ineke2 schreef:Dat 1 van mijn vogels constant hun drinkbak naar beneden gooit. Gevolg geen water meer en al het water in de kooi en op mijn vloer...![]()
Iemand tips?
Een bak op de vloer van de kooi word snel vies, dus eigenlijk is dat een laatste optie. Al denk ik dat die ook omgegooid wordt.
Sophie_Wind schreef:Kairos schreef:De wachttijden voor een add test.
Verschrikkelijk he, hoe lang duurt het bij jou?
Bij een instantie duurde het dik een half jaar, nu heb ik er een waar het maar(!) 3 maande duurt.