Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Nou weinig mondkapjes gezien als het al red 20%. Ja sommige winkels het personeel, maar als er wat gebeurt trekt niemand van het personeel zijn mond open.
Maar een "aardige mevrouw in boerka" moest even zeggen dat afstand houden bullshit was incl. het virus. En je maar thuis moest opsluiten.
lenaa_tje schreef:Nou goed.. geloof dat mijn mening duidelijk is.
Ik ga hier ook niet lopen klagen dat die domme Drentse boeren geen afstand houden en opmerkingen maken over mensen met mondkapjes.
Wel genoeg mensen (ouders) die aangeven dat hun kind ik de gang geen mondkapje op hoeven. Ze geloven niet in het Corona virus.
Relaxed schreef:lenaa_tje schreef:Nou goed.. geloof dat mijn mening duidelijk is.
Ik ga hier ook niet lopen klagen dat die domme Drentse boeren geen afstand houden en opmerkingen maken over mensen met mondkapjes.
Wel genoeg mensen (ouders) die aangeven dat hun kind ik de gang geen mondkapje op hoeven. Ze geloven niet in het Corona virus.
Zijn het alleen 'domme Drentse boeren' die dat doen dan?
Sizzle schreef:O gut, dan komen er inderdaad van die afspraken dat x bij y thuis moet komen want y is met z‘n 5en en x maar met z‘n 3en dus de een naar de ander kan wel maar omgekeerd niet![]()
Ik zou zeggen: het gezond verstand zou toch moeten inzien dat 5x op 1 dag verschillende kleine bezoekjes ook niet de bedoeling is, ook al zeggen de regels dat niet expliciet uitgespeld.
Sizzle schreef:O gut, dan komen er inderdaad van die afspraken dat x bij y thuis moet komen want y is met z‘n 5en en x maar met z‘n 3en dus de een naar de ander kan wel maar omgekeerd niet![]()
Ik zou zeggen: het gezond verstand zou toch moeten inzien dat 5x op 1 dag verschillende kleine bezoekjes ook niet de bedoeling is, ook al zeggen de regels dat niet expliciet uitgespeld.
Yootha schreef:Ik ben Drents en boerTerwijl wij juist alles eraan doen om afstand te houden, mondkapjes heb ik in overvloed, ook voor personeel. Ontsmettingsmiddel op meerdere plaatsen.
Relaxed schreef:Ja, maar omdat zij het doet hoef jij het toch ook niet te doen (en ben het verder helemaal eens met je punt)? Je woont in Groningen, zeg dan op zijn minst domme Groningse boeren
lenaa_tje schreef:Relaxed schreef:Ja, maar omdat zij het doet hoef jij het toch ook niet te doen (en ben het verder helemaal eens met je punt)? Je woont in Groningen, zeg dan op zijn minst domme Groningse boeren
Ik werk in Drenthe en doe hier boodschappen![]()
Ze zijn toch echt Drents kan ik niet helpen
Verder zijn veel ook echt nog boers.
3 van mijn leerlingen waren afwezig vanwege het mais ipv. Corona.
Weer wat anders.
lenaa_tje schreef:Marcella schreef:Nou weinig mondkapjes gezien als het al red 20%. Ja sommige winkels het personeel, maar als er wat gebeurt trekt niemand van het personeel zijn mond open.
Maar een "aardige mevrouw in boerka" moest even zeggen dat afstand houden bullshit was incl. het virus. En je maar thuis moest opsluiten.
Waarom moet die dikgedrukte op merkengemachtigde er bij?
bigone schreef:Ik was vanmiddag boodschappen doen , personeel bij ah en Hema en bakker had kapje op. Meer klanten dan dinsdag ook en wat ik al had gehoopt , de klanten die er niet eentje droegen keken toch wel wat gegeneerd wanneer je ze recht aankeek. Volgende week weer meer met kapje !!!!
Sunnda schreef:bigone schreef:Ik was vanmiddag boodschappen doen , personeel bij ah en Hema en bakker had kapje op. Meer klanten dan dinsdag ook en wat ik al had gehoopt , de klanten die er niet eentje droegen keken toch wel wat gegeneerd wanneer je ze recht aankeek. Volgende week weer meer met kapje !!!!
Van mij krijgen mensen die menen op een bepaalde manier naar mij te moeten kijken terwijl ik niets fout doe de 'loederblik'..zo recht in het gezicht.
Wat een bullshit zeg.