bigone schreef:Iemand vroeg naar Chiren, zag dat ze vandaag iets gepost heeft dus ze zal zich wel een keer melden , gelukkig maar.
Fijn!
@Jolliegirl: sterkte!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Wat mij steeds meer opvalt is dat een aantal bokkers eigen regels lijken te bepalen. Iedereen die zich niet aan de door hun bepaalde regels houdt, is egoïstisch bezig en verspreid het virus....
Er is namelijk nog géén landelijke regel wat betreft boodschappen doen. Dat mag gewoon... er is ook géén regel dat je maar 1x per week boodschappen mag doen en er is nog géén tijdlimit op het boodschappen doen gezet door de overheid.
Ik houd me dus prima aan de officiële regels.....
Ik vind het daarom eigenlijk ook ongepast dat ik zo "aangevallen" wordt door sommigen hier!
Nogmaals ik houd me gewoon netjes aan de regels die zijn opgesteld door het kabinet en het RIVM.
Dat andere voor zichzelf strengere regels hanteren omdat ze zich daar fijn bij voelen, prima
Als je met kwetsbare groepen te maken hebt, snap ik dat heel goed.
Maar zullen we aub stoppen met zelfbedachte regels opleggen hier op Bokt.nl?
suze_ schreef:Hebben de mensen met klachten hier ook een reutelend geluid in de longen voornamelijk bij uitademen? Een soort knisperen van binnen?
Loretta schreef:In Baarle Nassau is het tijdens deze crisis bijna net Oost en West Berlijn.
Maar dat de grens zelfs midden door de winkel loopt is toch wel het toppunt.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/317 ... meer-kopen
Hanafubuki schreef:Ik heb ook symptomen: longpijn en moeilijker ademen. Ik mag niet eens bellen volgens de site van de huisarts.
Dus zelf in isolatie gegaan. Blijft zo een heel groot deel potentiele besmettingen buiten beeld:
Indien u klachten heeft die mogelijk kunnen wijzen op Corona (koorts, moeheid, hoesten, verkoudheid, spierpijn, keelpijn, buikpijn of diarree) verzoeken wij u niet naar de praktijk te komen maar thuis te blijven en contact te vermijden. Gebruik dan http://www.thuisarts.nl/nieuw-coronavirus voor adviezen m.b.t luchtwegklachten en vragen over het Coronavirus.
Alleen als u ernstige (luchtweg)klachten heeft of extra kwetsbaar bent vanwege andere aandoeningen, willen wij u vragen waar mogelijk in de ochtend met de praktijk te bellen zodat wij een inschatting kunnen maken of u die dag door een huisarts gezien moet worden. Bij lichte klachten dus geen contact op nemen.
tiwi1969 schreef:suze_ schreef:Hebben de mensen met klachten hier ook een reutelend geluid in de longen voornamelijk bij uitademen? Een soort knisperen van binnen?
Ja, vooral tussen de uitademing en de nieuwe inademing in. Net alsof er diep uit mijn longen nog wat lucht uit moet. En meer als ik lig dan wanneer ik zit.
Hanafubuki schreef:En dat is ook de reden dat men zegt dat je de cijfers van NL niet met andere landen kan vergelijken. Wij testen veel minder dus ons sterfepercentage toont in vergelijking heel hoog.
Ik word ook niet getest, wel benauwd, longpijn, hoofdpijn maar geen koorts dus dan testen ze niet.
Hanafubuki schreef:En dat is ook de reden dat men zegt dat je de cijfers van NL niet met andere landen kan vergelijken. Wij testen veel minder dus ons sterfepercentage toont in vergelijking heel hoog.
Ik word ook niet getest, wel benauwd, longpijn, hoofdpijn maar geen koorts dus dan testen ze niet.
veerledec schreef:Ineke2 schreef:Citaat:De onderzoekers van het CDC benadrukken dat hun ontdekking niet per se betekent dat het virus zich via materialen verspreidt.
Dat wil nog niet zeggen dat het dan nog op mensen kan overgaan. Alleen dat er nog iets van gevonden is.