Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maatje987 schreef:Dat mijn werkgever dus zo, 'n **** is dat we pas thuis mogen blijven als we koorts hebbendus het halve bedrijf loopt te snotteren en we moeten vanaf vandaag in ploegendienst gaan werken
Anoniem schreef:maatje987 schreef:Dat mijn werkgever dus zo, 'n **** is dat we pas thuis mogen blijven als we koorts hebbendus het halve bedrijf loopt te snotteren en we moeten vanaf vandaag in ploegendienst gaan werken
Staat jouw werkgever boven de maatregelen en adviezen van RIVM dan? Diegenen die al snotterend naar het werk komen hebben zelf ook verantwoordelijkheid te nemen. Ik voel me ook een watje dat ik thuis blijf met wat keelpijn en een snotneus, maar het zijn geen grapjes die ze maken. Het zijn bloedserieuze maatregelen.
Bloemetje75 schreef:Sterkte aangezeild, dat is niet niets!
Anoniem schreef:maatje987 schreef:Dat mijn werkgever dus zo, 'n **** is dat we pas thuis mogen blijven als we koorts hebbendus het halve bedrijf loopt te snotteren en we moeten vanaf vandaag in ploegendienst gaan werken
Staat jouw werkgever boven de maatregelen en adviezen van RIVM dan? Diegenen die al snotterend naar het werk komen hebben zelf ook verantwoordelijkheid te nemen. Ik voel me ook een watje dat ik thuis blijf met wat keelpijn en een snotneus, maar het zijn geen grapjes die ze maken. Het zijn bloedserieuze maatregelen.
angrywolf schreef:Geen ergernis, Maar heb vandaag onze buurman dood in zijn huis aangetroffen, Kan het nog niet echt bevatten, Ben een autist en heb 112 moeten bellen en heb met nog wat dingen moeten helpen, Ben aardig in shock,
Vrijdag de beste man nog geholpen, Hij had zichzelf buiten gesloten, Sleutels voor hem gehaald {we hadden een reservesleutel}, En hij is daarna naar de kroeg gegaan, Rond 10 uur is hij thuis gekomen en heeft toen een acute hardstilstand gehad en is in zn halletje overleden waar zijn zoon,diens vriendin en ik hem dus zondag avond vonden![]()
Helaas heb ik ook moeten helpen om hem recht te leggen, Dat hakt er nog het meest bij me in, Nog nooit heb ik de dood van zo dicht bij gezien.
Ben behoorlijk aangeslagen door dit alles, Zal nog wel even duren voordat dit een plekje heeft gekregen.
Sorry voor het warrige verhaal {Autist en lamgeslagen= Nog minder goed kunnen communiceren, maar moest wel mn ei kwijt}
Killed schreef:Vorige week heeft m'n weidegenootje haar broer dood gevonden, zelfmoorddeze week donderdag wordt ie begraven wat blijkbaar niet zo simpel is door die stomme Corona, gelukkig mag een openlucht dienst wel.
Donderdag is net mijn verjaardag en had ik eigenlijk les met m'n paard. Nouja ik kan niet vrolijk les hebben op het moment van die begrafenis vind ik dus les maar weer een week verzet
Ook heb ik m'n weidegenootje nog niet gezien sinds dat het gebeurt is, weet niet goed hoe ik moet reageren als ik haar zie.
Josienx schreef:Vrijdag aan mezelf.
Ik was vrijdag toch naar kantoor gegaan want had nog wat afspraken staan. Na de lunch kwam ik terug op mijn plek en leg mijn pinpas op mijn bureau. Omdat ik meteen door moest naar een ander overleg dacht ik: ik doe mijn pinpas wel even onder mijn toetsenbord. Met daarna meteen de gedachten: dit ga je vergeten. En toch daar neerleggen.
Nou je kan het al raden, ik kom vrijdagmiddag thuis. Geen pinpas, die lag nog onder het toetsenbord. Ik heb een collega gebeld en die heeft het opgeborgen. Nu net een telefoontje gekregen dat we de komende twee/drie weken thuis moeten werken. Gelukkig heb ik ApplePay maar af en toe ben ik zo een ei. Met hoofdletter E. Haha
Niobe schreef:Josienx schreef:Vrijdag aan mezelf.
Ik was vrijdag toch naar kantoor gegaan want had nog wat afspraken staan. Na de lunch kwam ik terug op mijn plek en leg mijn pinpas op mijn bureau. Omdat ik meteen door moest naar een ander overleg dacht ik: ik doe mijn pinpas wel even onder mijn toetsenbord. Met daarna meteen de gedachten: dit ga je vergeten. En toch daar neerleggen.
Nou je kan het al raden, ik kom vrijdagmiddag thuis. Geen pinpas, die lag nog onder het toetsenbord. Ik heb een collega gebeld en die heeft het opgeborgen. Nu net een telefoontje gekregen dat we de komende twee/drie weken thuis moeten werken. Gelukkig heb ik ApplePay maar af en toe ben ik zo een ei. Met hoofdletter E. Haha
Zo herkenbaar