Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 03:08

Wat heftig AW!

Dat ik een paar weken terug iemand 11 eenden heb geschonken in ruil voor een duitse reus voedster die nog te jong was om het nest te verlaten. Ik mocht komen kiezen uit 5 voedstertjes. Krijg opeens bericht dat alle voedstertjes al per ongeluk verkocht zijn en hij enkel nog rammetjes heeft.

1: Je haalt een jong niet weg op 5 weken.
2: Zoiets gebeurt niet ‘per ongeluk’
3: Als ik vraag achter een alternatief kan ik nog wel een voedstertje kopen uit dat nest (dus eerst zijn ze allemaal verkocht en nu zijn ze er nog?)
4: Voor €275 aan eenden mee die niet moesten betaald worden want ik dacht wat goed te doen voor een ‘vriend’. Blijkbaar niet dus... Voelt als mes in de rug.

Ga wel op zoek naar een andere voeder leverancier. Van dergelijke geintjes moet ik niet weten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 06:40

Wat heftig angrywolf! Heel veel sterkte!

Ik lig klaarwakker te luisteren naar de muizen die nu hopelijk het vergif aan het eten zijn. Ik wil langer slapen dan 5 uren brein..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 07:14

:(:) AW wat heftig

Typische zondag op maandag nacht , amper geslapen ^)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 08:16

Dat de beauty branche volledig aan z’n lot wordt over gelaten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 08:35

Dikke zwarte spin en de kat gaat er naast liggen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:19

Wakker geworden met keelpijn en snotneus.... Dus ik heb me afgemeld voor mijn werk. Ze zeggen het allemaal niet voor niets. Ik heb heus geen raar virus, maar je wil ook geen onrust veroorzaken bij anderen. Alles bij elkaar? Ik blijf thuis. :\

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:26

Dat mijn zus van de week teleurgesteld was omdat hun vakantie naar Spanje werd geannuleerd, en nu net superblij appte dat ze omgeboekt hebben en nu lastminute dinsdag naar Kaap Verdië vliegen. Terwijl ze niet eens weten of ze tegen die tijd nog wel terug kunnen als de grenzen dicht gaan (woont in Engeland). En als het nu hun eerste vakantie in jaren was, maar nee ze gaan 5x per jaar ofzo.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:27

Buurman die om half 6 spijkers in de muur (rijtjeshuis) timmerde. ^)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:29

Dat mijn werkgever dus zo, 'n **** is dat we pas thuis mogen blijven als we koorts hebben :\ dus het halve bedrijf loopt te snotteren en we moeten vanaf vandaag in ploegendienst gaan werken :\

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:29

Dat ik al 30 minuten in de wacht hang bij het rivm....

Toevoeging: en ik moet plassen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:38

maatje987 schreef:
Dat mijn werkgever dus zo, 'n **** is dat we pas thuis mogen blijven als we koorts hebben : dus het halve bedrijf loopt te snotteren en we moeten vanaf vandaag in ploegendienst gaan werken :

Staat jouw werkgever boven de maatregelen en adviezen van RIVM dan? Diegenen die al snotterend naar het werk komen hebben zelf ook verantwoordelijkheid te nemen. Ik voel me ook een watje dat ik thuis blijf met wat keelpijn en een snotneus, maar het zijn geen grapjes die ze maken. Het zijn bloedserieuze maatregelen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:41

Sterkte aangezeild, dat is niet niets!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:41

Het nieuwe systeem wat ik moet testen en waar iedereen om loopt te springen dat het live moet. Echt; ik heb een half uur gewoon geprobeerd mijn werk te doen in de nieuwe omgeving en ik heb de bouwers 2 kantjes met fouten en bemerkingen toegestuurd.
En dan zegt mijn manager dat ik meer uren per dag moet testen. Ben bang dat de bouwers dan in staking gaan :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:07

Anoniem schreef:
maatje987 schreef:
Dat mijn werkgever dus zo, 'n **** is dat we pas thuis mogen blijven als we koorts hebben : dus het halve bedrijf loopt te snotteren en we moeten vanaf vandaag in ploegendienst gaan werken :

Staat jouw werkgever boven de maatregelen en adviezen van RIVM dan? Diegenen die al snotterend naar het werk komen hebben zelf ook verantwoordelijkheid te nemen. Ik voel me ook een watje dat ik thuis blijf met wat keelpijn en een snotneus, maar het zijn geen grapjes die ze maken. Het zijn bloedserieuze maatregelen.

Ligt er aan of ze in de gezondheidszorg werkt. Wij mogen ook pas thuis blijven als we koorts hebben.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:09

Bloemetje75 schreef:
Sterkte aangezeild, dat is niet niets!

Aangezeild moet angrywolf zijn. Stomme autocorrect op de telefoon.

Ik erger me aan mensen die me om 8.10 al bellen om iets wat prima na 9.00 kan. Dat jij om 5u aan je dag begint, wil niet zeggen dat andere mensen dat ook doen.....

Verder aan mensen die op een zakelijk email reageren en mijn naam fout spellen. Er zijn maar 2 spelwijzes, kijk even in de adresbalk van je mail of in de ondertekening van mijn mail en je hebt de juiste.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:14

Angrywolf: heftig dat is niet niks, sterkte met de verwerking.

Het is maar goed dat ik zélf belde of mijn afspraak om 10 uur vandaag bij de hypotheek adviseur nog doorgaat vandaag....
Ivm nog extra maatregelen moeten zij nog extra dingen regelen dus gaat de afspraak niet door. Voor het zelfde geld sta ik daar over 3 kwartier gewoon op de stoep hè. * niet handig en best een ergernis, want reizen is nu niet bepaald lollig met die pijn in mijn lijf*

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:15

Anoniem schreef:
maatje987 schreef:

Absoluut niet ik zal ook zeker de beslissing nemen om thuis te blijven als ik loop te snotteren maar de rest neemt niet die verantwoordelijkheid terwijl we al mensen te kort hebben nu

De maatregelen die het rivm neemt en de richtlijnen enz neem ik zelf behoorlijk serieus

Ik werk trouwens in de metaal techniek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:17

Hier vriend en dochter ziek. Ik snotteren, zware hoest, beetje verhoging. Preventief alle 3 een week thuis. Hier willen ze geen risico’s nemen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:11

Door de nooit geziene,grote hordes wandelaars gisteren worden vanaf vandaag hier de recreatiedomeinen afgesloten.En ik wilde door de week eventjes met m'n zoontje naar het park omdat er dan amper mensen te bespeuren zijn.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:30

Vorige week heeft m'n weidegenootje haar broer dood gevonden, zelfmoord :( deze week donderdag wordt ie begraven wat blijkbaar niet zo simpel is door die stomme Corona, gelukkig mag een openlucht dienst wel.
Donderdag is net mijn verjaardag en had ik eigenlijk les met m'n paard. Nouja ik kan niet vrolijk les hebben op het moment van die begrafenis vind ik dus les maar weer een week verzet :\
Ook heb ik m'n weidegenootje nog niet gezien sinds dat het gebeurt is, weet niet goed hoe ik moet reageren als ik haar zie.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:35

angrywolf schreef:
Geen ergernis, Maar heb vandaag onze buurman dood in zijn huis aangetroffen, Kan het nog niet echt bevatten, Ben een autist en heb 112 moeten bellen en heb met nog wat dingen moeten helpen, Ben aardig in shock,
Vrijdag de beste man nog geholpen, Hij had zichzelf buiten gesloten, Sleutels voor hem gehaald {we hadden een reservesleutel}, En hij is daarna naar de kroeg gegaan, Rond 10 uur is hij thuis gekomen en heeft toen een acute hardstilstand gehad en is in zn halletje overleden waar zijn zoon,diens vriendin en ik hem dus zondag avond vonden |(

Helaas heb ik ook moeten helpen om hem recht te leggen, Dat hakt er nog het meest bij me in, Nog nooit heb ik de dood van zo dicht bij gezien.
Ben behoorlijk aangeslagen door dit alles, Zal nog wel even duren voordat dit een plekje heeft gekregen.

Sorry voor het warrige verhaal {Autist en lamgeslagen= Nog minder goed kunnen communiceren, maar moest wel mn ei kwijt}

Jeetje wat vreselijk heftig!!!

Zo is een man van mijn nicht onlangs thuis in de voordeur in elkaar gezakt - ernstige hart infarct, waar hij later in het ziekenhuis door een tweede infarct die volgde aan is overleden. Op het moment dat hij dus de voordeur openmaakte, zei hij nog hoi tegen hun buurmeisje (21 jaar) die ook net buiten was en toen viel hij voorover naar binnen (grote hoofdwond ook, want hij was immers al buiten bewustzijn en kon zich niet opvangen), waarna mijn nicht meteen is gaan reanimeren want die was thuis en kreeg het dus ook mee. Dit meisje heeft dit dus ook allemaal gezien en meegekregen; hoe hij dus die infarct kreeg, het reanimeren erna, ook met AED wat best heftig is om te zien, en het slepen met het lichaam (hij was vrij zwaar dus op de brancard krijgen enz was een opgave) om 'm op de brancard te krijgen en naar het ziekenhuis te brengen. In de week na zijn overlijden heeft ze ook aangegeven dat ze de beelden maar niet uit d'r hoofd kreeg en niet kon slapen ervan. Ze heeft aan de ervaring echt een trauma over gehouden. Dit zou door slachtoffer hulp opgepakt worden.

Misschien is het voor jou ook goed om contact op te nemen met slachtoffer hulp? Al is het maar om eenmalig met iemand te kunnen praten hierover. Heel veel sterkte hiermee.

killed
Jeetje, ook zo vreselijk zeg :(

Josienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:46

Vrijdag aan mezelf.

Ik was vrijdag toch naar kantoor gegaan want had nog wat afspraken staan. Na de lunch kwam ik terug op mijn plek en leg mijn pinpas op mijn bureau. Omdat ik meteen door moest naar een ander overleg dacht ik: ik doe mijn pinpas wel even onder mijn toetsenbord. Met daarna meteen de gedachten: dit ga je vergeten. En toch daar neerleggen.

Nou je kan het al raden, ik kom vrijdagmiddag thuis. Geen pinpas, die lag nog onder het toetsenbord. Ik heb een collega gebeld en die heeft het opgeborgen. Nu net een telefoontje gekregen dat we de komende twee/drie weken thuis moeten werken. Gelukkig heb ik ApplePay maar af en toe ben ik zo een ei. Met hoofdletter E. Haha

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:57

Killed schreef:
Vorige week heeft m'n weidegenootje haar broer dood gevonden, zelfmoord :( deze week donderdag wordt ie begraven wat blijkbaar niet zo simpel is door die stomme Corona, gelukkig mag een openlucht dienst wel.
Donderdag is net mijn verjaardag en had ik eigenlijk les met m'n paard. Nouja ik kan niet vrolijk les hebben op het moment van die begrafenis vind ik dus les maar weer een week verzet :
Ook heb ik m'n weidegenootje nog niet gezien sinds dat het gebeurt is, weet niet goed hoe ik moet reageren als ik haar zie.

Verschrikkelijk! Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet weet hoe je moet reageren, heel logisch. Ik denk dat het helemaal geen schande is om dat ook gewoon tegen haar te zeggen.
Veel sterkte

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:57

Josienx schreef:
Vrijdag aan mezelf.

Ik was vrijdag toch naar kantoor gegaan want had nog wat afspraken staan. Na de lunch kwam ik terug op mijn plek en leg mijn pinpas op mijn bureau. Omdat ik meteen door moest naar een ander overleg dacht ik: ik doe mijn pinpas wel even onder mijn toetsenbord. Met daarna meteen de gedachten: dit ga je vergeten. En toch daar neerleggen.

Nou je kan het al raden, ik kom vrijdagmiddag thuis. Geen pinpas, die lag nog onder het toetsenbord. Ik heb een collega gebeld en die heeft het opgeborgen. Nu net een telefoontje gekregen dat we de komende twee/drie weken thuis moeten werken. Gelukkig heb ik ApplePay maar af en toe ben ik zo een ei. Met hoofdletter E. Haha

Zo herkenbaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:20

Heel veel sterkte, Killed en Angrywolf!
En Killed, wat Independence zegt: zeggen dat je even niet weet wat je moet doen/zeggen is ook goed. Het gaat niet om wat je doet, maar om de erkenning en de steun. :)

Niobe schreef:
Josienx schreef:
Vrijdag aan mezelf.

Zo herkenbaar :')

Yep. :))