Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:Doe even normaal zeg ben jij gelijk een idioot als je te laat bent? Ik moest gisteren naar de garage op 18 km afstand. Normaal doe ik dat in een kwartier. Maar door diverse obstakels en een wegomleiding deed ik er nu 25 minuten over. Dus als ik van te voren had gebeld met ik vertrek nu was ik alsnog 10 minuten later als verwacht. En hoe moeilijk kan het zijn om even te wachten, ga je hoofdstel poetsen oid.
De persoon bij Luca is helemaal niet komen opdagen, dat is wel aso.
Poekkie schreef:Wat poedersuiker zeg.
‘T hangt natuurlijk ook af van het bedrag dat je hebt betaald (als in voor 200 euro doe ik die moeite wel en voor 20 niet). Maar is idd echt niet netjes. Kan je niet naar die stal gaan en ze rechtstreeks aanspreken dat je je geld terug wilt?
IHN schreef:ff mailtje naar stal sturen met de vraag of ze hun dochter zo hebben opgevoed. Of op fb berichtje zetten
Daphara schreef:Verkoper reageert niet meer, maar ik heb mijn bankrekeningnummer gestuurd en verteld dat ik de helft van de aankoopprijs terug verwacht, of anders een verzendlabel en het gehele bedrag terug, dan stuur ik het netjes terug en mag ze haar zo goed als nieuwe beschermers aan iemand anders verkopen.
De binnenkant:
[ [url=m/T6su0B.jpg]Afbeelding[/url] ]