Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Exitium schreef:Groundhoppen?
Die vraag kreeg ik wel vaker
Dat is het bezoeken van voetbalstadions/wedstrijden in binnen- en buitenland
capopjekop schreef:Als het je alleen om fwb gaat dan hoeft dat niet perse erg te zijn. Tenzij je je er onprettig bij voelt natuurlijk
blubblabhoi schreef:capopjekop schreef:Als het je alleen om fwb gaat dan hoeft dat niet perse erg te zijn. Tenzij je je er onprettig bij voelt natuurlijk
Weet ik eigenlijk niet, ik had überhaupt niet verwacht iemand te treffen die zo geïnteresseerd is in me, laat staan binnen 24 uur een date te regelen
Relaxed schreef:blubblabhoi schreef:Weet ik eigenlijk niet, ik had überhaupt niet verwacht iemand te treffen die zo geïnteresseerd is in me, laat staan binnen 24 uur een date te regelen
De ervaring leert wel dat je nog maar moet afwachten of de date doorgaat.. Zo lang van tevoren plannen wil het nog wel eens doodbloeden
Ailill schreef:In het kader van: We zijn binnenkort weer in het land: Meeting?
blubblabhoi schreef:capopjekop schreef:Als het je alleen om fwb gaat dan hoeft dat niet perse erg te zijn. Tenzij je je er onprettig bij voelt natuurlijk
Weet ik eigenlijk niet, ik had überhaupt niet verwacht iemand te treffen die zo geïnteresseerd is in me, laat staan binnen 24 uur een date te regelen
Fem schreef:Herkenbaar...
Niet de sfeer bederven, maar dit heb ik ook wel vaker meegemaakt.
Maar ik gun het je van harte Blubblaboi...
Dat je maar een hele fijne date en leuke eerste ervaring als vrijgezel met daten mag hebben...