Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Doubtless schreef:Pluisje, ik vind het zo zonde dat je bijna alleen maar zwart draagt! Is dat je lievelingskleur? Of voel je je ongemakkelijk in kleurrijke kleding?
bontesok schreef:Ik kijk nog elke dag even mee hoor dames, maar even geen inspiratie om zelf te plaatsen. Na mijn paard vorig in te hebben moeten slapen tgv hoefkanker, heeft mijn "nieuwe" paard nu ook straalkanker aan één hoef. Zo bizar
Pluisje1998 schreef:Gefeliciteerd BibiQ!!!
Wat naar voor je Bontesok, snap dat je dan wel ergens anders mee bezig bent. Ontzettend veel sterkteDoubtless schreef:Pluisje, ik vind het zo zonde dat je bijna alleen maar zwart draagt! Is dat je lievelingskleur? Of voel je je ongemakkelijk in kleurrijke kleding?
Het is een beetje een samenloop van redenen. Sowieso is het makkelijk want alles kleurt bij elkaar. Ik heb paars haar waardoor sommige kleuren ook vreselijk vloeken en op lichte kleding kan het ook afgeven. Daarnaast zie je op lichte kleding heel snel zweetplekken en aangezien ik heel snel zweet vind ik dat er niet zo chill uitzien.
Ik heb wel kleur, maar dat is allemaal donker en wat meer de diepere kant op. Zeker felle kleuren vind ik ook gewoon lelijk (sorry). Oud roze vind ik wel mooi, maar heb daar nog niet echt kleding in gevonden waarvan ik dacht, dat is het. Verder smaragdgroen en rood. Dalijk van de zomer ga je weer wat meer kleur van mij zien, meeste kleur zit bij mij in mijn zomerkleding
Maaaaaar, op werk draag ik wel veel kleur...
[ [url=m/FMrmLg.jpg]Afbeelding[/url] ]
(en vreselijk dat ik het vind)
Felien_Kyra schreef:Bontesok, sterkte!
Ik lees hier ook al een tijdje mee. Vind het toch zelf ook wel leuk om af en toe outfits te posten![]()
Deze gekocht voor mijn feestje zaterdag:
[ [url=m/waimmM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jespri schreef:yvankaxx, beterschap
Felien_kyra, super leuk jurkje!
Ik lees op de achtergrond ook mee, hier ook weinig nieuwe outfits momenteel. Vooral erg druk met alles regelen voor een aankomende verhuizing.
Felien_Kyra schreef:Dank jullie wel!!
Ik heb het jurkje zelf uit een kledingbox die ik had besteld via Zalon. Weet niet of jullie er mee bekend zijn, anders maar eens kijken want is super leuk om een keer te doen. Dan geef je je style en je maten en eventuele wensen door en dan gaat een stylist voor je aan de slag. Krijg je meerdere setjes thuisgestuurd. Een van de items was dus dit jurkje. Het kost niks, behalve de items die je wil houden. Die betaal je en de rest stuur je terug. Ik had dus als wens: ik wil graag jurkjes maar wat anders als ik normaal al heb, want ik draag normaal alleen simpele strakke jurkjes. Nou toen had k wat foto’s toegevoegd zodat ze de jurkjes en mijn figuur kon zien.. en voila!
Maar hier het jurkje los:
https://m.zalando.nl/missguided-petite- ... o-o11.html
Dit is een ander jurkje uit de box:
[ [url=m/3OgQID.jpg]Afbeelding[/url] ]
Felien_Kyra schreef:Dank jullie wel!!
Ik heb het jurkje zelf uit een kledingbox die ik had besteld via Zalon. Weet niet of jullie er mee bekend zijn, anders maar eens kijken want is super leuk om een keer te doen. Dan geef je je style en je maten en eventuele wensen door en dan gaat een stylist voor je aan de slag. Krijg je meerdere setjes thuisgestuurd. Een van de items was dus dit jurkje. Het kost niks, behalve de items die je wil houden. Die betaal je en de rest stuur je terug. Ik had dus als wens: ik wil graag jurkjes maar wat anders als ik normaal al heb, want ik draag normaal alleen simpele strakke jurkjes. Nou toen had k wat foto’s toegevoegd zodat ze de jurkjes en mijn figuur kon zien.. en voila!
Maar hier het jurkje los:
https://m.zalando.nl/missguided-petite- ... o-o11.html
Dit is een ander jurkje uit de box:
[ [url=m/3OgQID.jpg]Afbeelding[/url] ]