Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:webster543 schreef:Er is zo’n gezegde binnen de politie. Als het slachtoffer van een verkeersongeval zijn schoenen ( of een ) kwijt is, is hij dood.
Zelfs zware werkschoenen, etc.
Al vaak genoeg mee gemaakt.
Is dat de reden dat ik soms heel random een schoen zie liggen langs de snelweg?
Shenavallie schreef:Ik vind geen van de foto's luguber, wel intrigerend en zelfs mooi dat je bij een enkeling de rigor mortis kunt zien - waar in thrillers altijd over gesproken wordt. Ga me nu hardop afvragen of dit nu erg moet zijn dat ik er zo over denk.![]()
webster543 schreef:Er is zo’n gezegde binnen de politie. Als het slachtoffer van een verkeersongeval zijn schoenen ( of een ) kwijt is, is hij dood.
Morrie schreef:webster543 schreef:Er is zo’n gezegde binnen de politie. Als het slachtoffer van een verkeersongeval zijn schoenen ( of een ) kwijt is, is hij dood.
ik weet het wel met springers (van een viaduct, toren enz.) als ze hun schoenen uit hebben, zijn ze echt van plan om te springen, als ze ze nog aan hebben, kan een daarvoor opgeleid persoon ze er nog vanaf praten
Humpiedumpie schreef:webster543 schreef:Die die in een kringetje zitten, zie je niet veel aan
Ik vroeg me ook af of deze nog leven of dat ze dan allemaal in zo een kringetje zijn doodgegaan en zo rechtop zijn blijven zitten?
Heb je meer informatie over deze “satanskerk”?
Shenavallie schreef:Ik vind geen van de foto's luguber, wel intrigerend en zelfs mooi dat je bij een enkeling de rigor mortis kunt zien - waar in thrillers altijd over gesproken wordt. Ga me nu hardop afvragen of dit nu erg moet zijn dat ik er zo over denk.![]()
Shaggy09 schreef:Hoe heftig zijn de foto's? Ik ben wel benieuwd maar weet niet of ik het aan kan.![]()
Zie je echt een lijk of een verrot lichaam dat half uit elkaar ligt? Want dan kan ik beter niet kijken weet ik van mezelf.
Ik keek op YT naar iemand die random filmpjes ging bekijken en dan ging beoordelen, je kon dus meekijken live. Was er een man die een container in zijn achtertuin had staan met daar in een verrot lijk. Dat werd gewoon gefilmd.Heb daar nog vaak aan terug gedacht, vond het zo'n naar gezicht.
Shaggy09 schreef:Hoe heftig zijn de foto's? Ik ben wel benieuwd maar weet niet of ik het aan kan.![]()
Zie je echt een lijk of een verrot lichaam dat half uit elkaar ligt? Want dan kan ik beter niet kijken weet ik van mezelf.
Ik keek op YT naar iemand die random filmpjes ging bekijken en dan ging beoordelen, je kon dus meekijken live. Was er een man die een container in zijn achtertuin had staan met daar in een verrot lijk. Dat werd gewoon gefilmd.Heb daar nog vaak aan terug gedacht, vond het zo'n naar gezicht.