[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:46

Opvallend: als je geen sokken en schoenen meer aan hebt neemt de kans dat je dood gaat blijkbaar sterk toe.....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:48

Ik vind geen van de foto's luguber, wel intrigerend en zelfs mooi dat je bij een enkeling de rigor mortis kunt zien - waar in thrillers altijd over gesproken wordt. Ga me nu hardop afvragen of dit nu erg moet zijn dat ik er zo over denk. :') :=

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:27

Cowboy55 schreef:
Opvallend: als je geen sokken en schoenen meer aan hebt neemt de kans dat je dood gaat blijkbaar sterk toe.....

_O-

Viel mij ook op ja :+

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:05

Cowboy55 schreef:

Ben ik even blij dat ik er een hekel aan heb om op blote voeten te lopen.. :))

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:30

nine1987 schreef:
Cowboy55 schreef:

Ben ik even blij dat ik er een hekel aan heb om op blote voeten te lopen.. :))

Ik ook.....maar sinds vandaag slaap ik ook met schoenen en sokken aan. :D

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:46

Er is zo’n gezegde binnen de politie. Als het slachtoffer van een verkeersongeval zijn schoenen ( of een ) kwijt is, is hij dood.

Zelfs zware werkschoenen, etc.
Al vaak genoeg mee gemaakt.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:47

Die die in een kringetje zitten, zie je niet veel aan

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:53

webster543 schreef:
Er is zo’n gezegde binnen de politie. Als het slachtoffer van een verkeersongeval zijn schoenen ( of een ) kwijt is, is hij dood.

Is dat de reden dat ik soms heel random een schoen zie liggen langs de snelweg?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:54

Maar dat is een inval, dus misschien leven die gewoon nog

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:00

De random schoenen zijn van chauffeurs die ze op het treeplankje van hun auto laten staan en ze vervolgens verliezen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:01

Shaggy09 schreef:
webster543 schreef:

Is dat de reden dat ik soms heel random een schoen zie liggen langs de snelweg?

Nee vrachtwagen chauffeurs zetten de schoenen vaak buiten op het opstap trapje opstappen de deur en als ze die vergeten vallen die er dus aftijdens het rijden. dat is de wat mijn verteld is.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:02

Shenavallie schreef:
Ik vind geen van de foto's luguber, wel intrigerend en zelfs mooi dat je bij een enkeling de rigor mortis kunt zien - waar in thrillers altijd over gesproken wordt. Ga me nu hardop afvragen of dit nu erg moet zijn dat ik er zo over denk. :') :=

Luguber vind ik ze ook niet je ziet geen gezichten.

Die op de trap blijft raar.
Gewoon gevallen een boven hangen aan die voet zo te zien.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:05

webster543 schreef:

ik weet het wel met springers (van een viaduct, toren enz.) als ze hun schoenen uit hebben, zijn ze echt van plan om te springen, als ze ze nog aan hebben, kan een daarvoor opgeleid persoon ze er nog vanaf praten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:08

Morrie schreef:
webster543 schreef:

ik weet het wel met springers (van een viaduct, toren enz.) als ze hun schoenen uit hebben, zijn ze echt van plan om te springen, als ze ze nog aan hebben, kan een daarvoor opgeleid persoon ze er nog vanaf praten

Zelfde als de bril af doen toch. Soort gewoonte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:12

webster543 schreef:

Ik vroeg me ook af of deze nog leven of dat ze dan allemaal in zo een kringetje zijn doodgegaan en zo rechtop zijn blijven zitten?
Heb je meer informatie over deze “satanskerk”?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:24

Humpiedumpie schreef:
webster543 schreef:

Ik vroeg me ook af of deze nog leven of dat ze dan allemaal in zo een kringetje zijn doodgegaan en zo rechtop zijn blijven zitten?
Heb je meer informatie over deze “satanskerk”?

Zijn die lui allemaal dood? En ze zitten rechtop? Hoe dan?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:26

Volgens mij is dat een inval en zijn de dames op de foto's niet dood.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:27

De schoenen langs de weg, zijn eerder zoals hier al gezegd wordt. Van werkmannen of zo.

Maar bij VKO’s, het valt gewoon op. De stevige wandelschoenen aan, een schoen weg...

Heb ooit een VKO vast gesteld, denk dat die man 25 geluksengeltjes bij had. Komt van zijn rijvak af naar links in een flauwe bocht naar links. Knalt eerst een betonnen paal om, wordt omhoog gekatapulteerd op een betonnen duiker , op een of andere manier draait de auto in de lucht. Komt met de achteras in het dakgoot van een huis te hangen en deze begeeft het. Auto beland op zijn snuit en blijft zo steken tegen de woning. Ravage van ongeveer 100meter.
Jongen was zelf uit de auto gekropen, had een klaplong maar verder was hij redelijk oké. Hij ging naar zijn werk met zware werkschoenen. Een schoen was over het huis gevlogen en in de tuin van de woning terecht gekomen.
Niemand kan dat echt verklaren..
of een motorijder ( volledige kledij ), komt onder een auto terecht, een schoen uit als wij ter plaatse komen.
Of de wandelaar met zijn hondje, die door een auto wordt opgeschept ( aan 120km/u ). De schoenen waren uit. ( nu ja, alleen de romp lag op de achterbank van de auto via de voorruit gevlogen. De rest van de ledematen waren niet in de auto...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:49

Poeh, jij maakt echt wat mee dus!
Ik kan er zo in dit topic heel goed tegen, maar in het echt..... Ik zou dan echt alles mee naar huis nemen denk ik :=

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:52

Hele interessante toevoeging die foto’s en de verhalen van Webster :)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:52

Shenavallie schreef:

Je bedoelt denk ik de lijkvlekken? Zoals in die hangende hand? Dat viel mij idd ook op, fascinerend is het.

Want rigor mortis is lijkstijfheid en dat kan je op foto's niet zien :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:13

Hoe heftig zijn de foto's? Ik ben wel benieuwd maar weet niet of ik het aan kan. :')
Zie je echt een lijk of een verrot lichaam dat half uit elkaar ligt? Want dan kan ik beter niet kijken weet ik van mezelf.

Ik keek op YT naar iemand die random filmpjes ging bekijken en dan ging beoordelen, je kon dus meekijken live. Was er een man die een container in zijn achtertuin had staan met daar in een verrot lijk. Dat werd gewoon gefilmd. :r Heb daar nog vaak aan terug gedacht, vond het zo'n naar gezicht.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:18

Shaggy09 schreef:
Hoe heftig zijn de foto's? Ik ben wel benieuwd maar weet niet of ik het aan kan. :')
Zie je echt een lijk of een verrot lichaam dat half uit elkaar ligt? Want dan kan ik beter niet kijken weet ik van mezelf.

Ik keek op YT naar iemand die random filmpjes ging bekijken en dan ging beoordelen, je kon dus meekijken live. Was er een man die een container in zijn achtertuin had staan met daar in een verrot lijk. Dat werd gewoon gefilmd. :r Heb daar nog vaak aan terug gedacht, vond het zo'n naar gezicht.

Soms halve lijken, maar weinig bloed, en geen wonden vind ik zelf.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:21

Veel lijken, geen gezichten.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:23

Shaggy09 schreef:

Nee valt reuze mee! Ook geen hele nare verwondingen die je ziet, en gezichten zijn eigenlijk niet (goed) te zien.

Van een aantal van de foto's vraag ik mij ook af of er van tevoren (of daarna, dat kan natuurlijk ook nog...) seksueel misbruik is geweest. Zoals in de 1e rits foto's het slachtoffer van moord tussen de bosjes. Hier zie je duidelijk dat er om de voeten nog wel kleding zit.
Of die langs het fietspad in de 2e rits foto's.