Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is zeker wel een excuus voor aanschaf Laura, wat een pittige dag heb je weer achter de rug.. Slim om idd niet aan te blijven rommelen, wat werkt, dat werkt. Maar wat een zorgen zeg 
Ik durf niet te tellen hoeveel ze van alles hebben maar qua broeken toch zeker wel 10 voor de oudste en misschien wel 15-20 voor de jongste, longsleeves ook 15-20 per kind? Truien heeft vooral de oudste, nu stuk of 10. Voor de jongste ligt een flink krat met kleding klaar in maat 74, oudste heeft daar zo ongeveer 3/4 jaar in gezeten dus zowel zomer als winter flink vertegenwoordigd... Mag van mezelf ook niks nieuws daarin kopen zolang hij daar nog niet in zit.
Is het zo'n lange dame of alles in proportie? Ik weet echt niet hoe het komt, maar jongste was laatste keer met 6,5 maand 73cm en bijna 8 kilo en past echt nog makkelijk in 68, liggen zelfs nog zat dingen in 62 in zijn kast die echt niet te krap zijn...

Ik zag m ook maar durf zulke dingen niet goed
Maar zo lijkt ie me leuk gecombineerd 

Pantykous schreef:Dat jurkje is super cute Tita
Ik heb deze set laatst nog gekocht:
[ [url=m/3ub4AK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen ipv de trui een vest erbij gedaan.
Vind zelf niet dat we super veel hebben eigenlijk. Ik heb 3 vesten, stuk of 5-6 truien, denk ongeveer 10 t-shirts, 4 korte broeken. Heb alleen veel lange broeken, die had ik vorig jaar te weinig en nu teveel
.
volgens mij lopen we mooi 1 of 2 maten achter Cruz aan