Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-19 21:34

Sophie staat al geruime tijd onder begeleiding van een logopedist. Ze kon eerst niet goed coördineren in haar drinken. Zeis hiervoor ook opgenomen geweest.
Daar is voor haar gebleken dat een dr Browns fles met speciale prematuur speen het beste was. En nu kan ze al met een maatje groter. Dus dr Brown fles met difrax S speen.
Andere spenen passen niet bij haar en ga ik zelf niet meer rommelen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 21:40

Wat een zorgen Lautje.
Hoop dat het nu wat rustiger is.
Sterkte

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:58

Inmiddels hopelijk de rust weergekeerd. Snap goed dat je niet gaat morrelen aan je ‘systeem’. Je moet je ergens aan vast kunnen houden om ook te kunnen bekijken wat werkt en wat niet. Bij allerlei wisselingen tegelijk kan je op den duur ook niet meer beoordelen wat leidt tot verandering bij Sophie.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:13

Wat een enorm schattig jurkje heb je opgeduikeld Tita <3 Dat is zeker wel een excuus voor aanschaf Laura, wat een pittige dag heb je weer achter de rug.. Slim om idd niet aan te blijven rommelen, wat werkt, dat werkt. Maar wat een zorgen zeg :(:)

Zag weer een hoop leuke aanwinsten voorbij komen!

Qua kleding komen ze hier ook niks tekort :+ Ik durf niet te tellen hoeveel ze van alles hebben maar qua broeken toch zeker wel 10 voor de oudste en misschien wel 15-20 voor de jongste, longsleeves ook 15-20 per kind? Truien heeft vooral de oudste, nu stuk of 10. Voor de jongste ligt een flink krat met kleding klaar in maat 74, oudste heeft daar zo ongeveer 3/4 jaar in gezeten dus zowel zomer als winter flink vertegenwoordigd... Mag van mezelf ook niks nieuws daarin kopen zolang hij daar nog niet in zit.

Ing jouw kleine gaat ook lekker dan zeg, met 3 maanden in 68 :wow: Is het zo'n lange dame of alles in proportie? Ik weet echt niet hoe het komt, maar jongste was laatste keer met 6,5 maand 73cm en bijna 8 kilo en past echt nog makkelijk in 68, liggen zelfs nog zat dingen in 62 in zijn kast die echt niet te krap zijn...

Donsje ook naar gekeken maar vind het nog steeds veel geld voor iets waar niet echt op gelopen gaat worden :=

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:59

Lekker veel keus dus Tamara! Niks mis mee toch? Ik weet ook niet hoeveel O heeft. Ik weet alleen dat zn kleerhangers inmiddels dubbel bezet zijn en de houten kleding roede doorbuigt dus ik vind het genoeg :+

En qua prijs voor donsjes, klopt idd. Maar had bij O toch achteraf spijt da ik ze niet had gedaan. O trok altijd Zn sokken uit en veel slofjes bleven ook niet aan. Dit kan iig fatsoenlijk aangesnoerd worden.en ik vind ze te schattig, ook niet onbelangrijk

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:19

Dat jurkje. <3

En gelukkig, het valt hier mee qua kleertjes. :)) Ging eens tellen voor de gein en 19 longsleeves leek zo overdreven. We hebben best veel tweedehands gekregen, hartstikke fijn maar ik wil ook nog kleding in m'n eigen smaak erbij kopen. Dan wordt het alleen snel zoveel.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:32

Dani, wat ik hier tweedehands heb gekregen en niet mijn smaak is heb ik direct weer weg gedaan of doorgegeven. Anders lagen hier ook stapels kleding in de kast waarvan ik uiteindelijk de helft niet gebruikte omdat er zoveel leuker spul lag :=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:36

Dat jurkje is super cute Tita <3

Ik heb deze set laatst nog gekocht:

Afbeelding

Alleen ipv de trui een vest erbij gedaan.

Vind zelf niet dat we super veel hebben eigenlijk. Ik heb 3 vesten, stuk of 5-6 truien, denk ongeveer 10 t-shirts, 4 korte broeken. Heb alleen veel lange broeken, die had ik vorig jaar te weinig en nu teveel :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-19 09:38

Hier was ze rond 8uur rustig. Mijn man is naar huis gekomen en met dr gaan wandelen. Uiteindelijk heeft ze goed geslapen vannacht en nu slaapt ze weer.

Hadden zondag een verjaardag. En dan is ze eerst 2 dagen bekaf en continu slapen en 3e dag compleet over de rooie nog van de prikkels.
Het is gewoon niet anders en ooit wordt het wel beter.
Maar het is niet goed voor jezelf en je gezin een huilbaby.
En het gaat al echt heel veel beter. Dit was eerder vrijwel iedere dag. Maar als het dan weer zo’n dag is dan komt het dubbel zo hard.

Julia is heel zoet eigenlijk en maakt zich dan vooral zorgen om Sophie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:38

Ah leuk PK. Die bobo broek vind ik wel gedurfd :P Ik zag m ook maar durf zulke dingen niet goed :+ Maar zo lijkt ie me leuk gecombineerd :)
Wil je ook een foto maken als hij het aan heeft? :P

Heavy Lautje, gelukkig vannacht wel goed geslapen, dan laad je iig weer een beetje op. Nee, een huilbaby is niks idd... Maar het wordt beter. Als ze straks kan praten kun je met ze praten, dat scheelt veel, maar zo’n baby kun je alleen beschermen idd en wachten tot het beter gaat.
Hier had ik hem trouwens altijd in de draagdoek op drukke dingen, en dan zn koppie ook een beetje instoppen dan zag ie iig weinig. En dan gaan mensen er ook niet zo aanzitten, en vraagt niet iedereen of ie m ff op schoot mag. Dat was ook funest nl, dat kind van hand tot hand.
Ms helpt dat wel een beetje.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 21-03-19 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:42

Gave set pantykous, erg mooi die kleurtjes

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:42

Net nog even een bestelling gedaan bij Vente <3
En schoentjes en sandalen van Balducci, kent iemand dat?

Afbeelding
Afbeelding

Mooie kleuren pantykous!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:43

Ben er helemaal niet mee bekend maar tuinbroekjes zijn altijd goed.

Lau, ik vergeet helemaal te reageren maar heftige oliebol hoor. :(:)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:47

Klinkt wel 'n beetje herkenbaar Lautje. De eerste keer naar een verjaardag met J was hij, 8 weken ofzo? Uurtje daar geweest, kind 3 dagen compleet over de zeik. := Nu met 8 maanden kan hij alles veel beter aan, gelukkig!

PK, mooi setje! Benieuwd hoe dat staat. :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-19 09:55

Ja ze heeft ook hele tijd in de draagdoek gezeten. Anders kan het echt niet. Dan is het na half uur al helemaal bal.
En idd het is overleven.

Ohhh die broek is zo mooi van Bobo! Shirtje van Emile ook. Die heb ik hier liggen voor Sophie. Zo mooi van kleur.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:59

Pantykous schreef:
Dat jurkje is super cute Tita <3

Ik heb deze set laatst nog gekocht:

[ [url=m/3ub4AK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alleen ipv de trui een vest erbij gedaan.

Vind zelf niet dat we super veel hebben eigenlijk. Ik heb 3 vesten, stuk of 5-6 truien, denk ongeveer 10 t-shirts, 4 korte broeken. Heb alleen veel lange broeken, die had ik vorig jaar te weinig en nu teveel :+

Wat een super leuke broek!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:14

Hele leuke set Panty!

Wel fijn dat ze zulke goede nachten maakt dan Laura, dat maakt veel goed. Anders wordt je helemaal gek.
Idd, in de doek en evt (strik)mutsje op tegen de prikkels. Ooit wordt het beter, maar dat kan helaas best een tijdje duren.

Ik vind ze erg leuk Manon <3

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:21

Geweldige set panty als ik een jongetje zou hebben zou dat het zijn hihi.

Outfit van vandaag:schoentjes van angulus, maillot zara, jurk gray label, vestje bijenkorf (wolzijde op de 1 euro markt gevonden), linnen strik @bymev, knuffel mol moulin roty

Afbeelding

Afbeelding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:31

Lau ik weet wat je door maakt, is hier helaas hetzelfde alleen wat anders.
Ons kind is druk en kan niet slapen, overdag matig en altijd vroeg wakker.

Altijd druk, altijd bewegen....zoveel te zien en hij kan het niet volgen

Tegenwoordig gaat ie om 20:00 naar bed en met geluk slaapt ie paar uur maar met Pech wordt ie 02:00 gillend wakker en dat houdt aan tot uurtje of 06:00-08:00 van ellende valt ie dan in slaap maar das altijd als wij niet thuis zijn.

Hier is bijtanken niet mogelijk manlief en ik worden gewoon niet fit we zijn echt zombies.
Al 8 maanden

We hopen als ie gaat kruipen dat ie dan zich moe kan maken en beter slaapt

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:33

Heel leuk setje zo Panty, staat Cruz vast weer mooi!

Lau heftig zo'n dag :(:)

Tita wat een super leuk jurkje had je gevonden! <3

Hier gisteren de MR ezeltrui maar eens gepast (80/86), nog wat oversized maar die kan ze al wel snel aan.

Leuk setje weer Liti. Schoentjes staan er ook leuk bij!

Tita klinkt heftig ook voor jullie :(:).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-19 10:48

Heftig Tita. Dan wordt je idd vanzelf gek.
Mijn man slaapt overal doorheen dus die is niet moe. Gelukkig maar want die zit veel op de weg.
Ik ben vooral moe van het continu zorgen hebben en het gehuil. Slaap ong een uur of 6/7per nacht. Dus dat scheelt.

En Sam een keer logeren bij je ouders? Of een heel weekend.. Dat je echt echt even een paar nachten veel kan slapen.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:58

Misschien is samen slapen een optie voor jullie tita? (even geen idee of jullie dat al doen)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 11:33

lief setje litilaura. mooie kleuren weer samen.

PK. ga wegggggggggg, ik ben jaloers. ik vind het zo'n tof setje, vooral de broek en het shirt. Heb al een paar keer die set opgezocht bij KD, maar (gelukkig maar) niet in Ol's maat en los daarvan mag ik het qua prijs ook niet van mezelf. maar mocht je het tzt weg willen doen. *pick me pick me pick me* <3 volgens mij lopen we mooi 1 of 2 maten achter Cruz aan *D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 12:15

Gaaaf PK. Wat voor model is die broek?

Heftig hoor lau en tita. Ik hoop echt dat die van ons straks weer redelijk relaxt is. Zeker bij een tweede kind lijkt het me pittig.

Goed geslaagd manon! Ik ken dat merk schoentjes ook niet.
Mooi kleurtje die jurk liti.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 12:34

Eva, Liti, zo mooi <3