Edit; kan niks vinden bij Lidl

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ik dacht ook meteen: even googelen bij Lidl, maar ik kan niets vinden. Hier slapen de honden in de keuken, en in de woonkamer staat de oude 2-zitsbank speciaal voor hun in een hoekje.
Heel vroeger sliepen de honden op stretchers, dus ik ben eigenlijk ook wel op zoek naar hondenbedden die wat van de grond af staan, maar heb nooit meer iets kunnen vinden.
Wat me bij Lidl wel opviel is dat onder het kopje 'klussen' weer alleen maar kerels met boormachines gefotografeerd zijn. Djiez, wat een stereotyperingen weer...
Sintara schreef:Ben ik nu de enige waarbij de hond gewoon in een mand slaapt?
Die staat trouwens wel op een kleedje, en er zit isolatie in en hij heeft ook een apart hoofdkussentje.. Maar toch gewoon een hondenmand
Prairy schreef:Hey, heb je mijn poes ontvoerd?!
[ [url=m/P26JEs.jpg]Afbeelding[/url] ]
De honden slapen buiten, de katten in principe in de woonkamer. Behalve als mijn ouders er zijn, dan slapen ze op mij want anders liggen ze bij mijn ouders op bed (open verbinding met de woonkamer).
Ik slaap dan nooit zo goed... 1x 9,5kg die niet meer beweegt en dus dood gewicht is, de andere 8kg die steeds over me heen loopt, zichzelf wast of mij wast. Heel irritant
Magrathea schreef: