Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Caily, Jouw SS heeft weliswaar honden, 3 stuks, maar geen tekkel. Takkie is dan ook een indirecte hint en heeft iets van doen met haar voornaam
Citaat:adamootje, jouw Secret Santa heeft mij in het oor gefluisterd dat de teksten achterop de foto's de namen van de pony's weer geven
Citaat:banyu, jij moet in hint 3 zoeken in de personages
Citaat:anneteflame, jouw Secret Santa vertelde mij dat er nog een 3de hint is... Als je tenminste het krantenpapier bewaard hebt wat om 1 mok zat
xLeoniee schreef:Glitterpapier en plakband praat me er niet over.. ik had een prachtige rol glitterpapier gekocht om er vervolgens tijdens het inpakken achter te komen dat t plakband er voor geen meter op plakt
Debbie schreef:xLeoniee schreef:Glitterpapier en plakband praat me er niet over.. ik had een prachtige rol glitterpapier gekocht om er vervolgens tijdens het inpakken achter te komen dat t plakband er voor geen meter op plakt
Ik had precies hetzelfdeZoo frustrerend.. Uiteindelijk met een grote rol tape aan de slag gegaan..
nathalie2302 schreef:Iejoorr schreef:ik heb echt de leukste SS! Een heel boekje wat mij door de cadeautjes heem begleidde. Het was echt fantastisch
![]()
Allereerst, de doos!
[ [url=m/EiAOs9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de cadeautjes, maar liefst 13 stuks!
[ [url=m/v3ir0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met een custom ketting en sleutelhanger van mn pony!
[ [url=m/iURnoE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het boekje waar alles in stond!
[ [url=m/6pc49B.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wat hints
[ [url=m/aGRfHi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MrOdqM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Rj9uN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb echt met een big smile alles uitgepakt!
Nathalie2302 ben jij mijn supertoffe SS?
In één keer goed! Was het de berekening uiteindelijk?
Ik vond het zo grappig dat ik live kon meekijken bij het uitpakken via je moeder![]()
Ben blij dat je het leuk vond, ons gezamenlijke avontuur!
Citaat:Lievelie, jij hoeft niet langer te wachten op jouw pakket! Jouw Secret Santa vertelde mij net dat deze bij de buren van nummer 14 ligt.
Citaat:Zorro, jouw Secret Santa was een beetje blond... Hij/Zij is vergeten de hint in het pakket te doen. Jouw hint is: Het pakket en de cadeautjes hebben dezelfde kleur als ik heb.
Iejoorr schreef:Haha ik vond het echt zo tof! Moest gisteravond weer gauw weg, dus heb vanochtend pas verdere uitleg gehad! Echt, ik snapte er niks van, ze begon opeens over mn bokt berichten, en die geheimzinnige track en traceHeel frustrerend!
Uit de berekening kwam uiteindelijk inderdaad 2302. Maar in eerste instantie zocht ik daar een postcode in! Kwam ik dus uit in LeidenDaar kwam 1 bokker uit, maar de namen van de paarden kwamen niet echt overeen met de namen die op de lipbalm stonden
Toen ben ik nog verder gaan zoeken op ''Leiden'', ''2302''... Zelfs de bokker uit Leiden gestalkt om achter haar handschrift te komen
Toen schoot me Peer weer te binnen. Ik heb toevallig thuis 2 boeken van Rien Poortvliet liggen, dus wist direct waar je het over had! Toen ben ik eerst op ''shetlander'' gaan zoeken, maar daar kwamen alleen maar bokkers uit met maar 1 shetlander, en omdat jij het over pony's had, ook niet goed dus.
Toen ben ik op het andere viking ras gaan zoeken, de fjord![]()
En jahoor, daar kwam jouw bericht naar voren. Met fjorden, shetlanders, namen die wat meer leken die op de lip balm! En daar kwam ook de 2302 naar voren!
pimaude schreef:Gokje: dayanarea?
Lieve ss.. je kunt serieus de helft van de namen spellen als er letters mogen ontbreken. Ik vind de hint heel leuk bedacht, maar hij is gewoon niet te doen! :-(
M_D_H schreef:Secret Santa HintCitaat:Pimaude, jouw Secret Santa geeft aan dat jij in de kaart moet kijken om te zien welke kleur jouw Secret Santa is.
Tevens mis jij van diezelfde kleur nog wat letters.
nathalie2302 schreef:Aaah jee... Uiteindelijk verraden door de Fjorden![]()
Jouw moeder vond het echt helemaal leuk om in 'het complot' te zitten![]()
Zij stuurde mij jouw reacties op dingen en ik haar jouw posts op bokt... Zoooo grappig!
De lippenbalsems... Ja nu je het weet heel duidelijk waarschijnlijk
Ghost Girl = Spooky Sue
Sorcery = Magic of Camelot
Leuk dat je Rien niet hoefde te googlen... Het brieschend paard is een geweldig boek
pimaude schreef:M_D_H schreef:Secret Santa Hint
Pimaude, jouw Secret Santa geeft aan dat jij in de kaart moet kijken om te zien welke kleur jouw Secret Santa is.
Tevens mis jij van diezelfde kleur nog wat letters.
Yes, maar met de gele letters kan ik dus half bokt mee puzzelen als ik letters mag missen..
Edit: laatste gok: goldie?