Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:x_Jeanine_x schreef:Kijk dan ook even naar die mensen die zoveeeeeeel bonnen inleveren dat ze vaak 3 karren vol boodschappen gratis hebben...
Dat couponing vind ik dat weer totaal niet gierig, dat is gewoon slim gebruik maken van de mogenlijkheden.
Vjestagirl schreef:x_Jeanine_x schreef:Kijk dan ook even naar die mensen die zoveeeeeeel bonnen inleveren dat ze vaak 3 karren vol boodschappen gratis hebben...
Dat couponing vind ik dat weer totaal niet gierig, dat is gewoon slim gebruik maken van de mogenlijkheden.
Danique_G schreef:Relaxed schreef:Nu op tlc extreme cheapskates.. Een stel dat een borstkolf maakt van materiaal afkomstig van de stort
Nu moet ik zeggen dat ik het inventief vind om materialen her te gebruiken en dat ik denk dat dit de standaard moet zijn. Vind dit niet perse gierig.
Gini schreef:Dat extreme couponing is echt wel een vorm van zuinigheid/gierigheid. Zij maken het een supermarktmedewerker ook vaak lastig als een coupon niet geaccepteerd wordt en kunnen daar in de winkel echt stennis over schoppen. Dat doe je niet als je niet heel erg hard op je centen zit.
Vjestagirl schreef:Gini schreef:Dat extreme couponing is echt wel een vorm van zuinigheid/gierigheid. Zij maken het een supermarktmedewerker ook vaak lastig als een coupon niet geaccepteerd wordt en kunnen daar in de winkel echt stennis over schoppen. Dat doe je niet als je niet heel erg hard op je centen zit.
Maar dat is niet couponing, dat is een Karen zijn. Couponing is gewoon geld besparen met bonnetjes...
Danique_G schreef:Ik zie mezelf sowieso nooit moeder worden dus ik kan me niet eens voorstellen of dat vies is maar ik geloof je op je woord![]()
Nee sommige dingen moet je misschien even professioneel reinigen inderdaad
Vjestagirl schreef:Gini schreef:Dat extreme couponing is echt wel een vorm van zuinigheid/gierigheid. Zij maken het een supermarktmedewerker ook vaak lastig als een coupon niet geaccepteerd wordt en kunnen daar in de winkel echt stennis over schoppen. Dat doe je niet als je niet heel erg hard op je centen zit.
Maar dat is niet couponing, dat is een Karen zijn. Couponing is gewoon geld besparen met bonnetjes...
Gini schreef:Wat is gierig zijn? Krenterig zijn, zuinig zijn, voortdurend geld willen uitsparen, belust zijn op geld, liefst zoveel mogelijk daarvan houden.
1.Couponing is gewoon geld besparen met bonnetjes.
2. Voortdurend of extreme couponing en geen boodschappen kunnen doen zonder tig kortingsbonnetjes is dan extreem geld besparen met bonnetjes en valt dus bij mij onder het kopje 'gierig'.
Iemand mag het als hobby doen en ik zal de persoon in zijn geheel daarvoor niet als een Karen wegzetten, maar die ene welbepaalde actie om met ik weet niet hoe veel bonnen en actiecodes naar de kassa te stappen, ja, ik vind het wel een gierige actie.
corinep schreef:Ik zie hier veel reacties over cadeautjes, als jij ervoor kiest om iemand een duur cadeau te geven is dat toch helemaal prima en doe je omdat je dat graag wil. Maar om dan vervolgens hetzelfde bedrag terug te verwachten vind ik dan weer appart. Iedereen kan en mag voor zichzelf bepalen wat ie geeft.