Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 11:19

Ooooh ik ga mijn verslag schrijven nu hoor!

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 11:33

Vanmorgen heb ik de hond uit gelaten, en precies toen ik thuis kwam, stopte het busje voor ons huis!
Pakketje binnen gekregen! Dus, meteen het huis in bij de verwarming het pakketje uitpakken.

Afbeelding
Daar issie dan! Hond vond het ook zeer interessant!

Afbeelding
Pakketje geopend, wat een super leuke kaart al! :9

Afbeelding
De kaart, inclusief hints. Daar ga ik me na het schrijven het hoofd over breken. Ik ben zó slecht in puzzelen. :')

Afbeelding
De cadeautjes uit de doos, wat veel!! Hond voor schaal.

Afbeelding
Ook goed mee geholpen. (Zonder grapjes, zo dicht zat hij er echt op met zijn neus bij het uitpakken van ieder cadeau)

En zie hier, de cadeautjes!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lieve Secret Santa, je schreef dat je mij geen gemakkelijk lootje vond, maar daar is niets van te merken! Ik vroeg me zelfs af of je niet stiekem in m’n huis rond geslopen hebt, want heel veel cadeaus komen goed van pas! Bijvoorbeeld: bijna alle kommen zijn in de oven dood gegaan, en je geeft een nieuwe! Ik heb getwijfeld om een eigen schort te bestellen, maar goed dat ik dat niet gedaan heb! Hetzelfde geldt voor de ovenwanten: die van mij hebben vuur en heel veel zooi moeten overleven. Een kerstmuts wilde ik ook al kopen voor een nieuwe kerstfoto, maar goed dat ik dat óók nog niet gedaan had. En nog veel meer leuke dingen! (Bit is morgenvroeg waarschijnlijk al uit, snoepjes volgende maand op, en de cakevormpjes een dezer dagen ik gebruik.) De mok ga ik zometeen testen met een lekker warme chocomel terwijl ik me over jouw hints buig.

Nogmaals alle cadeautjes op een rij, plus hond en nieuwsgierige vader.
Afbeelding

Lieve secret santa, je hebt me verwend!! Super bedankt, hopelijk kan ik dat zo snel mogelijk persoonlijk tegen je zeggen als ik je geraden heb. <3
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 18-12-17 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 11:45

Die 'hond voor schaal' _O- Leuk pakket :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 11:47

Mooi verslagje, borstnoot! Leuke cadeautjes heb je gekregen. :j

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 11:59

Leuk pakket borstnoot, wat fijn dat de cadeautjes allemaal zo goed bij je passen :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:02

Er worden blijkbaar wel pakketjes bezorgd vandaag ja, ik zag op de app dat ik vandaag ook een pakketje ontvang. Er zal wel flink overgewerkt worden bij de post, zo richting kerst!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:05

Hoe kunnen jullie dat zien met een app? Daar heb je toch de track en trace voor nodig of niet? Anders ideaal!

Ben benieuwd hoeveel er vandaag aan komt. :) spannend!

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:05

De pakketbezorger komt straks met een pakket van bol voor mij, zou er wellicht nog een pakket bij zitten? <<) Moet zo gaan werken, m'n ouders zijn gelukkig wel thuis, ben benieuwd of ik vanavond een verrassing heb! :D

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:21

Ik ben heeel benieuwd naar mijn pakket. Maar ben momenteel meer bezig met dat ik net een paard heb gekocht die morgen komt ! Zo spannend!

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:37

Ik heb m'n SS nog niet kunnen vinden maar moet nu weg. Vanmiddag weer even met een frisse blik kijken. :)

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:53

leuk *\o/*

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 12:57

Donna89 schreef:
Ik ben heeel benieuwd naar mijn pakket. Maar ben momenteel meer bezig met dat ik net een paard heb gekocht die morgen komt ! Zo spannend!

Wat super leuk zeg! Daar kan geen secret santa pakket tegenop natuurlijk :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 13:03

Ik heb n goeie reden dat mijn pakketje misschien pas vrijdag of zaterdag of toch al eerder verzonden is ;) Ik moest nog even wachten op iets uit China dat nog komt of er misschien toch nog niet is :p

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 13:08

Weer een aantal mooie pakketen *\o/* Leuk dat iedereen zo enthousiast is over z'n pakketje, en toch heel bijzonder dat er een hoop persoonlijke cadeautjes of dingetjes die precies goed uit kwamen worden gegeven :j Er is weer goed gestalkt dit jaar :D

Hier was (of is?) het ook wachten op een pakketonderdeel wat maar niet komen wou (wil?)... maar is ie al gekomen en nu met de postbode mee? Of zelfs al afgeleverd maar nog niet geraden? Of zou ie nog op de post moeten? Wat een vergeetachtigheid toch deze tijd van het jaar :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:25

Niks bezorgt vandaag , dan word het vast morgen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:27

ynskek schreef:
Bubblewrap schreef:

Hij mag morgen wel komen :')
Ik moet nog zo veel doen voor school vandaag...
Maar als jouw pakketje vandaag komt, dan ga ik vanaaf naar jou toe :D dan kan ik echt niet meer wachten *\%/*

Ik heb vernomen dat hij onderweg is...

Je uitdaging is wel om bij hint 0 te beginnen en zo min mogelijk hints te gebruiken met het raden

Ik heb met Bubblewrap dichtbij geen hints nodig :))

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:36

Kom pakje we gaan naar huis
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:43

Veel uitpakplezier Carineken!

Rebecca, wij zijn samen een topteam met hints ontcijferen :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:48

carineken schreef:
Kom pakje we gaan naar huis
[ [url=m/fbYKsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha leuk :D Veel plezier samen

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:58

Haha dat pakje in de gordel :')

Hee Borstnoot! Leuke nieuwsgierige snorrenhond!! Wij hebben een Ierse terriër (maatje kleiner) maar gegarandeerd dat die ook met zijn snor vooraan staat als het pakje binnen is!

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:59

Ik wil ook mijn pakketje :(

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:01

Memories schreef:
Hier was (of is?) het ook wachten op een pakketonderdeel wat maar niet komen wou (wil?)... maar is ie al gekomen en nu met de postbode mee? Of zelfs al afgeleverd maar nog niet geraden? Of zou ie nog op de post moeten? Wat een vergeetachtigheid toch deze tijd van het jaar :=

En dat met 'Memories' als gebruikersnaam :+

Wat een leuke en mooie pakketten, ik word er helemaal blij van :D

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:12

mijn doos ook binnen ga straks mijn verslag ff typen en kijken hoe ik de fotos op bokt krijg haha altijd handig

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:16

Nou tweede poging.. Net een half uur over een verslag gedaan maar toen ik de foto's wilde toevoegen werd m'n iPad boos en was ik met tekst kwijt en had ik nog geen foto's.. -O-

SS sorry dat ik je heb laten wachten op het verslag!! Ik wilde het pakket zaterdag meteen uitpakken nadat ik die foto van het pakket geplaatst had maar toen kregen we ineens visite en basically life happened.. Dus, zondagmiddag heb ik het uit kunnen pakken, en nu heb ik eindelijk tijd om het verslag te schrijven. :o

Allereerst, jemig! <3 Wat kun jij mooi inpakken zeg! Was al verliefd op het pakket, maar vervolgens waren alle cadeautjes ook zo mooi ingepakt. Het was een waar feestje om alles uit te pakken :j

Afbeelding

Nadat ik de doos had opengemaakt kwam ik eerst een aantal enveloppen tegen. De hints heb ik even bewaard voor nadat ik klaar was met het uitpakken van de cadeautjes maar het kaartje heb wel eerst gelezen. Wat een lieve woorden waren dat :o dankjewel!

Afbeelding

Daarna dan de cadeautjes, wat waren het er veel zeg! En zo mooi ingepakt! <3 Ik heb ze helaas niet allemaal op de foto staan, was zo onder de indruk tijdens het uitpakken :o

Afbeelding

Ik begon met het uitpakken van het kleine glazen potje, wat heb je dat spannend gemaakt zeg. Eerst het ene papiertje eraf, toen kwam ik al wat korrels tegen en een tweede laag inpakpapier. Ik werd heel erg benieuwd waar die korrels vanaf kwamen. Maar oooh, wat gaaf zeg! Vervolgens pakte ik de wat grotere versie uit. En ik ben er helemaal verliefd op! Ben echt heel benieuwd hoe je die waxinelichthouders gemaakt hebt! Ze ruiken ook zo lekker <3 Ik heb ze gisteravond meteen aangestoken, ze zijn dan nog mooier zeg. Toen ik ze net er bij pakte om op de foto te zetten zag ik dat het zout (?) wit uit is geslagen van de warmte. Heel gaaf effect!

Vervolgens pakte ik de sjaal uit. Ooh wat is die mooi :) Mooie kleur, zit lekker en een mooie steek. Zijn het stokjes in de achterste lus? Ik krijg nu zin om er ook zo een te haken :D

Daarna was het de beurt aan het zeepje, die ruikt heerlijk fris naar mandarijn! Die ga ik zeker gebruiken! Leg hem straks meteen in de badkamer :D

Nou en toen dat ik echt niet dat ik nog blijer kon worden van dit pakket, maar toen opende ik het pakje met het notitieboekje en het pakje met het handletteringboekje en de marker <3 Ik kan echt niet wachten om daar mee aan de slag te gaan! Heel goed gevonden!

Tot slot dan de weekplanner! Aaaah wat een leuk ding! Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe voor volgend jaar maar het was er nog niet van gekomen. Ik hou van de grote vakjes om in te schrijven en de stijl past perfect bij ons interieur. SS hoe je hier op bent gekomen ben ik wel benieuwd naar want ik kan me niet voorstellen dat ik hier iets over gezegd heb op bokt :o?

Afbeelding

Je merkt het al SS, je had geen beter pakket voor me kunnen samenstellen! Ik voelde me helemaal speciaal tijdens het uitpakken! :wow: <3

Maar ja, dan rijst nu de vraag: Wie ben je?

Ik heb 3 enveloppen met hints van je gekregen. Toen ik die open begon te maken werd ik ook al weer enthousiast. Whooo, een puzzel! Oeeh en sommen! B-) <3 Dus, meteen aan de slag. En zoals je ziet ben ik al een eindje op weg, het was meteen een mooi moment om de marker uit te proberen! :D

Afbeelding

Maar pff.. Ik heb nu dus een S, L en K want sneeuw, koud en lol hebben met elkaar te maken. En dan nog 2, 2, 2 en 2. En een hint bij "12" en "-".
Omdat er staat dat de letters in ieder geval in je boktnaam zitten heb ik daar op gezocht toen ik de lijst doorging. Maar helaas, geen boktnaam waar ze alledrie in zitten.. Of ik lees er overheen, of ik heb toch de verkeerde letters. Hmm, ik heb toch wel het idee dat ik de goede letters heb..
Dan die cijfers, er is geen boktnaam met allemaal 2'en er in. Dan iets met de hints proberen, 12-2-2-2-2=4, misschien zit er een 4 in je boktnaam. Weer de lijst doorgespit maar er gaat nog geen lampje branden.
Ok, iets anders proberen. Je hebt ook benoemd dat je chemicus bent. Daar maar even op zoeken dan, en toen dacht ik: eerst moet ik dat verslag nog schrijven! Dus hup, dat ben ik gaan doen en nu zijn we een uur verder en kan ik eindelijk op versturen drukken.
SS, sorry dat het wat langer duurde maar ik hoop dat dit verslag veel goed maakt!
Hartstikke bedankt voor je pakket! Ik laat mijn hersenpan nog even kraken hier! B-)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:25

Nymphe ja eindelijk je verslag :D Wat een leuk pakket :j Die waxinelichtjes zijn ook erg leuk gedaan en die sjaal is prachtig <3
Die puzzel is ook leuk gedaan, succes nog even met puzzelen! Lekker dat je verslag nu af is!