Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:mirthheee schreef:Nu in de bus naar huis, mijn date is leuk! Ben benieuwd of hij dat ook vind, vind dat altijd lastig in te schatten
Was het leuk? Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?
Kon je ook wat merken hoe hij het vond?
mirthheee schreef:lieveli schreef:Oh ik ga rustig all the way op de 1e date
Haha maar jij hebt volgensmij ook veel meer ballen dan ikBen wat dat betreft best verlegen
al zou ik willen dat ik wat meer ballen had
mirthheee schreef:Relaxed schreef:Zoenen is toch juist lekker (meestal dan) Ik begin altijd spontaan te twijfelen als er niet is gezoend..
En all the way is ook wel eens gebeurd op een 1e date
Ik ben eerder bang dat iemand mijn zoenkunsten beroerd vind. Is ook best lang geleden
![]()
mirthheee schreef:Relaxed schreef:Zoenen is toch juist lekker (meestal dan) Ik begin altijd spontaan te twijfelen als er niet is gezoend..
Ik ben eerder bang dat iemand mijn zoenkunsten beroerd vind. Is ook best lang geleden
![]()
![]()
Flessuh schreef:mirthheee schreef:
![]()
misschien voor hem ook.. kan zomaar![]()
Ik ben ook goed in awkward afscheid.. volgens mij
En gewoon proberen, weet je het snel genoeg.. enige dat kan gebeuren is dat het beetje meer awkward wordt
mirthheee schreef:Ik denk dat ik wel win met most awkward momentWas met een andere jongen die vroeg of ie mij een kus kon geven, maar we stonden bij de treinen en ik verstond em niet dus ik draai mn hoofd en vraag wat ie zei.. Was ie al onderweg en belande zijn kus awkward aan de zijkant van mijn hoofd
jooproo schreef:mirthheee schreef:Ik denk dat ik wel win met most awkward momentWas met een andere jongen die vroeg of ie mij een kus kon geven, maar we stonden bij de treinen en ik verstond em niet dus ik draai mn hoofd en vraag wat ie zei.. Was ie al onderweg en belande zijn kus awkward aan de zijkant van mijn hoofd
HAHAHA! Dat ken ik andersom![]()
Berdien schreef:Jup, wat de een vreselijk vindt maakt een ander juist helemaal wild![]()
Zoenen op een eerste date vind ik prima, en heb ook wel eens meer gedaan dan datMet huidige date pas gezoend op tweede date, was ook best. Hij blijft nog steeds plakken, dus geen klagen
janderegelaa schreef:
Berdien schreef:Jup, wat de een vreselijk vindt maakt een ander juist helemaal wild![]()
Zoenen op een eerste date vind ik prima, en heb ook wel eens meer gedaan dan datMet huidige date pas gezoend op tweede date, was ook best. Hij blijft nog steeds plakken, dus geen klagen
Ik ga gewoon naar de sauna op een eerste date
janderegelaa schreef:
Ik ga gewoon naar de sauna op een eerste date