Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:00

DeMolenhoek schreef:
Nee, van yankeescent4you.co.uk :) Wel hoge verzendkosten £12,50. Daarom ook handig dat je kunt delen met iemand :)

Gave bestelling! Ik ben heel benieuwd hoe jou dat bevalt, daar bestellen. Wil daar zelf ook al een tijdje bestellen maar durfde dat niet zo goed.

Verzenden die wel rechtstreeks toch?

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:09

Ja. Rechtstreeks inderdaad! Ik heb deze morgen om 8.00 besteld en rond 13.00 al een berichtje met track and trace en dat het verzonden was :)

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:19

Ik heb daar ook paar keer besteld. Zijn super snel en alles wordt netjes afgehandeld. Ik ben er zeer tevreden over.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:25

Die verzendkosten vallen juist wel mee. vanuit de U.K, hele mooie bestelling hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:43

£12,50? De meeste zitten op £9,99. Is toch een €16 :j

Ja, kijk er echt naar uit! Kan zijn dat er nog enkele usa geuren in de verkoop gaan, weet natuurlijk nog niet of ik ze allemaal wel lekker vind :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 19:53

Ik bestel vaak uit Engeland en meestal komt het met dpd en dat is naar Nl nog ietsje meer namelijk 13,95

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 19:53

Zie net dat volgens dpd het pakket hier woensdag al moet zijn!

Wme: Reken je nu met pond of euro? :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:02

13,95 pond naar nl. voor pakketjes tot 10 KG.
Dat is gewoon de prijs die de shop aan dpd moet betalen voor de verzending ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:05

Oh echt? Bij yankee.co.uk betaal je maximum 6, maar dat is dan wel via royal mail. Moet zeggen dat ik wel heel blij ben met de t&t van dpd :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:08

Ik vind de verzendkosten het laatste jaar sowieso extreem omhoog gegaan. Vanuit alle landen. Jammer maar ach, het was een keer te verwachten.

Zat net even op mn cc afschrift te kijken, voor die jar van Spun Sugar (26oz) was ik incl verzenden €32,55 kwijt. Bij de 1000poot waren die 26oz jars te koop voor 30€. Mooie deal vind ik zelf :)).

Leuke bestelling Molenhoek!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:10

DeMolenhoek schreef:
Oh echt? Bij yankee.co.uk betaal je maximum 6, maar dat is dan wel via royal mail. Moet zeggen dat ik wel heel blij ben met de t&t van dpd :)

Ja je kunt het makkelijk opzoeken op de site van dpd ze werken daar met courier zone's.

En royal mail dat is gewoon post toch?
De meeste bedrijven kiezen voor pakketten iig met dpd of zelf ups of fedexx maar die zijn wel duurder. En dpd is gewoon heel erg betrouwbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:17

Ja, die kwam met de gewone post. Moet zeggen dat ik merk dat Dpd ook wat voorzichtiger is met de spullen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:22

Ik vind ze top ;) altijd op tijd. Ik krijg altijd een sms en een mail als ze komen eerst de mail en ongeveer een uur voordat ze komen een sms. Dat vind ik echt wel super netjes. Vanuit Amerika Fedd ex ook super netjes.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:10

Wauw wat een grote bestelling dmh! En snel verzonden! :)

Wme wat een niets zeggend antwoord heb je van dat bedrijf gehad... ik hoop dat ze nog een beter antwoord gaan geven.

Hier vandaag de colorfull kaars nog een kans gegeven... geen lont geknipt, dik in de folie, en wat denk je?
Afbeelding
*\o/* eindelijk!

Dat importeren van kaarsen valt opzich nog wel mee met de prijs dan trouwens... twijfel heel hard om te kijken of ik bij bbw met de sale nog wat zal bestellen en laten verzenden...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:15

Wat goed mayo *\o/* *\o/*

Importkosten zijn wel heel duur. Ik ben dr een beetje voorzichtig mee :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:43

Op die kaars was er geen import omdat die onder de €22 bleef zonder verzendkosten. Zodra je erover gaat betaal je echt een hoop.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:48

Klopt, daarom heb ik het ook bij 1 kaars gelaten :j. Bij 2 werden de verzendkosten wel voordeliger en het totaalprijske per kaars goedkoper, maar niet met douanekosten erbij. Je hoeft er niet uitgevist te worden, maar als dat wel gebeurt ben je een stuk duurder uit.

Ik had een keer een pakketje met een waarde van rond de 25€ uit mn hoofd gezegd. Werd eruit gevist en ik moest rond de 18 bijbetalen! 10 handelingskosten en de rest aan btw of import. In verhouding dus bizar veel extra kosten.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:52

Ik krijg bijna 19 euro BTW terug van mijn USA order met te veel berekende BTW *\o/*

Weet iemand wanneer de 1000poot Colonial Candle krijgt? Ze heeft me toen gezegd begin juni dacht ik, durf niet nog eens te vragen :o

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:01

muppetmayo schreef:
Wme wat een niets zeggend antwoord heb je van dat bedrijf gehad... ik hoop dat ze nog een beter antwoord gaan geven.

Er zijn 5 mails heen en weer gegaan maar het komt erop neer dat ze idd de geursamenstelling niet weten. Nou dan houd het voor mij wel op ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:07

Dus ze maken ze zelf maar kennen de samenstelling niet? Nou... :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:11

Nee het is nog erger, ze hebben de geuren ingekocht bij een fabrikant die niet meer bestaat en ze hebben kennelijk niet gevraagd waar de geur naar ruikt of welke geuren erin bewerkt zitten :')
Er zijn meerdere in Nederland die inkopen dat is helemaal niet erg dat doe ik per slot van rekening ook maar ik vind het wel belangrijk dat de geuren dierproef vrij, het liefst cosmetisch zijn en om iig te weten waar het uit bestaat. Omdat er op hun site verder weinig info stond dacht ik waag een mail maargoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:15

Dat is hetzelfde als een auto kopen en niet weten wat de kilometerstand is, laatste onderhoud en of hij benzine of diesel nodig heeft... Ja, het is een auto ja :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:21

Ze verkopen ze voor bedrijven en particulieren voor zowel melts als zeep. Nou in zeep zou ik het niet eens voor mezelf durven proberen iig naja weten we ook weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:22

Idd zoals je zegt, zie dat er iemand allergisch aan is! Nu ja, andere leuke geuren dan maar :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 08:59

Oh dat is fijn Sylvia *\o/* !! Heb je dat zelf aangevraagd of kwamen ze er zelf mee?
Colonial geen idee, dacht dat het er idd allang had moeten zijn..

Oooh wow, mooie pool Muppet! Ein-de-lijk!! :D