Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:20

Ik wil ook bestellen! Maar goed, dat duurt ook tot ik dit lees... :P

Voor onze Belgische klanten zijn de verzendkosten 12,95 en vervallen de verzendkosten bij een bestelbedrag van €100,-

Alhoewel ik vind dat ze wel lang branden? €4.5 voor 30 tot 36 geururen terwijl je bij Yankee Candle voor die prijs aan 16 uren zit. Goose creek is gelijkaardig.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-15 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:21

Uwl ik had net Fireside Treats op de brander en ik vind m zo vies ruiken terwijl die droog heerlijk was. Helaas.. Heb net een bestelling gedaan bij duizendpoot met oa een brander :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:28

Al gezien bokkers?

Afbeelding

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:44

Kirja schreef:
-O- Nu baal ik echt.
Ik zit ook iedere keer te twijfelen door de verzendkosten. Had al een paar keer gezocht maar kon niks vinden over gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag. Nu heb ik van de week, incl verzendkosten, voor 30.50 besteld. Dan had ik beter een aantal dingen bij kunnen bestellen.

Bij de duizendpoot? Had ik ook, ik heb toen gemaild en mocht nog extra dingen toevoegen!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:47

DeMolenhoek schreef:
Raja schreef:
Oh, Molenhoek, zou wel super zijn als ie er alsnog aan komt!

Yv, dat is idd echt heel irritant!
Zeg dan dat het 1 tot 4 weken kan duren, dan weet je waar je aan toe bent!

Gho, ik heb jou nu al 2 keer zien reageren met mijn naam, maar geen flauw idee waaraan dit gerelateerd kan zijn. Kan het dat je Wme en mij eventjes aan het omwisselen bent? :D

Leuke bestelling, selka!

Eh..

Ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:48

Ilovecandles heeft in een briefje medegedeeld aan mij dat er midden december een heleboel nieuwe kerstgeuren van GC binnen komen! Ik vind dat wij nu al midden december zijn hoor... Waar blijven ze? ;) :D

Raja: Ja, had echt 2 keer iets van: Huh? Heb ik iets in die aard gezegd en ben ik dat al vergeten ofzo? :')

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:59

Century schreef:
Kirja schreef:
-O- Nu baal ik echt.
Ik zit ook iedere keer te twijfelen door de verzendkosten. Had al een paar keer gezocht maar kon niks vinden over gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag. Nu heb ik van de week, incl verzendkosten, voor 30.50 besteld. Dan had ik beter een aantal dingen bij kunnen bestellen.

Bij de duizendpoot? Had ik ook, ik heb toen gemaild en mocht nog extra dingen toevoegen!

Ow echt?! Dan mail ik nog snel even want heb nog geen verzend bevestiging..

Century

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:15

Ja, heb extra dingen besteld zodat ik boven de 35 zat en het extra geld overgemaakt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:40

Rij jij zelf Kawasaki molenhoek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:45

Hehe... Goede vraag! Ik heb al 2 jaar een Kawasaki ER-6N.

Zie hem blinken! :D

Afbeelding

En ik heb een nieuwe gekocht, die krijg ik in februari, moet eerst een hoger rijbewijs gaan halen. De Z800, hij staat al in de garage, ben deze week gaan kijken. Wat was ik trots toen ik mijn naam aan de sleutel zag hangen!

Afbeelding

Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:47

Ik had het toevallog met mijn vriend over Kawasaki en zag ineens in jou onderschrift. Mooie Motor.
Ik zelf rij geen motor. Mijn vriend wel pfff help mijn man heeft een hobby haha.

Die nieuwe is ook gaaf zeg ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:50

Ik heb zelfs geen auto, enkel de motor. Deels voor de goedkoop, maar vind het ook gewoon superleuk!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:51

Nou wel gaaf hoor.
Ik ben er serieus te angstig voor ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:52

Gaaf ding die z8000 <3. Vriend van me heeft 'm ook (model ervoor volgens mij wel), rijdt prima :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:53

Nou, iets meer dan een maand terug was ik vlak bij Amsterdam om een vriendin te bezoeken en heb ze mee naar huis genomen! Gezellig 250 kilometer op de motor samen. Ik helemaal warm in gepakt, met die temperaturen moet je niet in een t shirtje onder jouw motorpak zitten :P

Afbeelding

Yv_ De Z750 vermoed ik? :D

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:55

Ik heb love christmas op van WME. ...lekker maar wel wat zoetig..Ik krijg er echt trek van in snoepjes :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:56

Ja, klopt! Ook gifgroen :D.
Ik heb zelf een R6, maar tour er alleen mee, want zit echt niet voor de lol zoveel km's op een racer. Wat dat betreft niet helemaal de juiste keuze gemaakt, maarja... oogjes blonken en was verliefd <3.

Tis in elk geval wel een hééééél stuk goedkoper dan "dingen" verzamelen _O-

Lekker Anc! Hier is de geur van Peppermint Twist er net mee opgehouden. Ruik 'm nog wel als ik opnieuw de kamer in kom, maar niet meer gewoon als ik zit. 3,5 uurtjes.. Gemiddeld..

Twijfel of ik nu Treehouse Memories erin doe.. Rook zo fantastisch <3.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:57

Brr motorrijden vind ik echt vreselijk...
Doodeng!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:59

Yv_ Als je onderweg bent, word je dan niet vaak aangesproken? Deze week was ik bij een doe het zelf zaak en er sprak al weer een man mij aan wat voor stoer hij het vindt om een vrouw op de motor te zien :D

Cerastes: Ach, ik ben begonnen bij de vader achterop als kind en rij nu zelf al 2 jaar. Kan het niet missen! En ja, ik heb met motor de grond ook al gezien, maar het is gewoon te leuk :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:02

Bericht maar even aangepast omdat het een waxmelt toppic is.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 16-12-15 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:04

Oh god, dat is niets voor mij! Te veel racehouding! Mijn huidige en nieuwe zien er sportief uit maar je zit er al bij al nog relatief recht op. Mijn stuur is ook recht :) Hier zie je dat de hendels al naar beneden zijn gebogen, ocharme jouw vriend zijn polsen :p

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:07

Kan je voorstellen dat ik niet meer achterop stap?

Toen ik mijn vriend leerde kennen was hij 17 haha en reed hij op een Monky woahaha daarna op een honda dream die staat nu bij ons in de hal, crisis. Toen en kawasaki van zijn vader nog zonder rijbewijs maargoed meneer moest persee Ducati. hij wil weer een andere duc maar dat mag nog even niet van mij.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:09

Afbeelding

Ik heb deze er nu op liggen . rook droog heerlijk maar nu hik erop ligt weinig geur neer. ruikt een beetje naar zeep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:11

Ja, kan het mij zeker voorstellen :P Hier heb ik die nieuwe vooral gekocht omdat ik mijn opties nog zelf kon kiezen. Hij draait zachter, maakt minder lawaai, wat voor lange afstanden wel fijner is. Hij ligt wat stabieler en is stabieler in het optrekken. Huidige is een 2 cilinder wat lekker agressief is, maar deze heeft er 4 en is stabieler. Handvatverwarming, wat echt wel een must is met dat ik zomer en winter rij. Zijn allemaal kleine dingen, maar ik rij 20.000 kilometer per jaar met de motor, dus voor mij is dat dus wel een hele aanpassing en veel meer luxe.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:21

Meiden, ik wil niet heel ongezellig zijn hoor, maar dit is geen HK topic he.. Met al die foto's enzo. Als een modje hier lucht van krijgt, krijgen we wel op ons koppie denk ik :).

Maar ja, dat hoor ik inderdaad vaak ja :j.

Oh wat zonde little_birdy! Ik heb nu een kwartje appeltaart van H&H erop gelegd, maar ruik er nog niet heel veel van. Ruikt in de verpakking wel precies hetzelfde als ijs dat ik in de vriezer heb, is ook appeltaartijs :D.

Zocht 'm net, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik echt teveel heb liggen momenteel. Eerst even gaan branden voordat de verzamelwoede weer mag bepalen :j.

En vervolgens zie ik hierboven die actie van Sence... Ik wil die Peppermint Twist al kaars _O- , die blijf je denk ik wel constant ruiken.