Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 02:00

Ik heb nu teveel wijntjes op en ik weet dat ik er morgen spijt van ga krijgen :+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 03:02

Amira_ schreef:
Ik heb nu teveel wijntjes op en ik weet dat ik er morgen spijt van ga krijgen :+

+1

Er is iemand die zijn liefde heeft confessed en ik heb geen idee wat ik er nee moest.. Dus ik heb maar gEzegd dat ik hem ook leuk vond........

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 04:47

+2 maar dan 43, gelukkig kan ik uitslapen :j

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 11:00

Ik kon de wijn en shotjes ook niet laten staan.. Vraag me af of ik nog alcohol in m'n bloed heb :')
Oja en ik heb straks schriktraining met een zeer gevoelig paard..

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 12:40

Confession: Ik heb echt een gloeiende hekel aan het gemene heksenlachje van mijn schoonmoeder :o voor de rest wel een lief mens maar hier gaan echt mijn nekharen van overeind staan.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 13:38

_Yasmine_ schreef:
Ik heb vanochtend Mijn Manege + Mijn renstal (paardenspelletjes) gekocht op een speelgoedbeurs. Ik kon ze echt niet laten liggen. Vervolgens eerder weggegaan om aan school te werken. Heb de hele middag Mijn renstal gespeeld (en ja, mijn jacht naar bokalen loopt fantastisch). Verdorie ben 22 jaar... :+

Bespeur ik hier S.O.G. ? O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 14:20

MamaMiesje schreef:
_Yasmine_ schreef:
Ik heb vanochtend Mijn Manege + Mijn renstal (paardenspelletjes) gekocht op een speelgoedbeurs. Ik kon ze echt niet laten liggen. Vervolgens eerder weggegaan om aan school te werken. Heb de hele middag Mijn renstal gespeeld (en ja, mijn jacht naar bokalen loopt fantastisch). Verdorie ben 22 jaar... :+

Bespeur ik hier S.O.G. ? O:)

Gisteren zeer zeker wel! *\o/*
Helaas vandaag om dat te compenseren, met mijn kater al vanaf 10.00 uur aan de slag. Morgen start van het nieuwe blok. Leuk om beetje voorbereid te zijn op wat komen gaat ^^

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 14:41

kan wel janken om t feit dat mensen het normaal vinden hun beloftes constant te breken. kan hier zo niet tegen en het doet hun blijkbaar gewoon helemaal niks :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:21

Confession: vandaag is de dag dat een jaar geleden mijn opa overleed.

En, ipv gezellig met de hele familie bij mijn oma te gaan zitten heb ik voor het eerst in mijn leven de ballen gehad om voor mijzelf te kiezen :o.

Dus... Nu heb ik samen met mijn vriend thuis een kaarsje aangestoken en hebben we een hele tijd liggen knuffelen en heeft hij mij herinneringen laten op halen (die hij af en toe aanvulde ).

Ik had nooit verwacht dat het zoveel rust zou geven om niet naar mijn oma te gaan.

(Mocht je meer willen weten over de situatie tussen mijn oma en mij, of voor je wilt oordelen over mijn Confession, kijk dan (eerst) even bij mijn berichten in dit topic... een paar weken geleden heb ik al een beetje uitgelegd hoe de situatie tussen mij en mijn oma is)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:24

Je moet altijd doen waar jij je goed bij voelt, niet omdat het een verplicht nummertje is om dan naar je oma te gaan. ;)

confession:
Ik voel mij erg k.u.t. op het moment, de tranen rollen over m'n wangen. Het stomme is dat ik niet weet waar dit opeens vandaan komt.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:40

Ik vind het de laatste tijd steeds minder leuk worden bij mijn bijrijdpony :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 19:12

Ik voel me ineens echt een vies varken door het hoe vaak was jij je spijkerbroeken topic := Ik was die van mij niet zo vaak omdat ik ze amper draag, vind het gewoon niet lekker zitten als ze gewassen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 19:51

Ik ben een beetje narrig en betrap mezelf op onaardige reacties neer willen zetten op imo domme, nutteloze of gewoon irritante posts. :x
Ik tik iets, verwijder het, zucht diep en denk pfff domme dommerds....
Maar zou zoooo graag het venijnige wat ik eigenlijk denk willen neerzetten.
Ik doe het niet.... O:)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:06

Emmaa_ schreef:
Ik voel me ineens echt een vies varken door het hoe vaak was jij je spijkerbroeken topic := Ik was die van mij niet zo vaak omdat ik ze amper draag, vind het gewoon niet lekker zitten als ze gewassen zijn.

Dit inderdaad :') Hang ze wel eens ongewassen aan de waslijn buiten zodat ze kunnen 'opfrissen' maar echt wassen doe ik niet zo vaak :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:46

Ik heb er ergens al vrede mee dat ik mijn paard waarschijnlijk begin februari moet laten inslapen.. Ze is pas 9 en heeft erge spat, ik heb er een hard hoofd in dat t goed gaat komen en dat maakt dat ik er vrede mee heb

Confession: terwijl ik dit typ, moet ik m'n tranen wegknipperen, omdat ik d'r niet wil laten gaan, maar ergens ben ik wel weer opgelucht dat ik dan op zoek kan naar een paard dat wel bij mij past, ik voel me daar heel slecht bij :(

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:48

_sharonnn schreef:
Ik heb er ergens al vrede mee dat ik mijn paard waarschijnlijk begin februari moet laten inslapen.. Ze is pas 9 en heeft erge spat, ik heb er een hard hoofd in dat t goed gaat komen en dat maakt dat ik er vrede mee heb

Confession: terwijl ik dit typ, moet ik m'n tranen wegknipperen, omdat ik d'r niet wil laten gaan, maar ergens ben ik wel weer opgelucht dat ik dan op zoek kan naar een paard dat wel bij mij past, ik voel me daar heel slecht bij :(

:(:)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:48

_sharonnn schreef:

:(:)

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:29

Confession: ik weet dat er iets mis is met mijn gezondheid maar ik durf geen bloedonderzoek te laten doen

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:49

Ik verschuif mijn tandarts afspraak als ik weet dat tandarts A mij behandeld. Ze doen bij ons niet dat je voorkeur kan geven tussen de tandartsen van de praktijk helaas en je weet ook niet precies van te voren wie je krijgt. Tandarts A is "behoorlijk aan de maat" en heeft ook nog een flink stel meloenen die ze graag op je gezicht parkeert :\

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 22:29

_O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:14

Confession: Ik ben net in huilen uitgebarsten omdat mijn deken nog steeds een beetje naar mijn vriendinnetje ruikt die nog steeds in China is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:21

Confession ik had een vreetbui en vond een zak snoep voor sint maarten die nu leeg is :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:54

Confession: ik vind kippenpoten ontzettend lekker, maar het fijnste/leukste eraan vind ik dat je zo mooi kunt zien hoe zo'n poot in elkaar zit. Ik kan er intens van genieten om eerst het velletje eraf te eten [lekkerste stukje :)) ], vervolgens de poot wat heen en weer te bewegen om te zien hoe het werkt, en vervolgens spier voor spier dit ritueel te herhalen :')

Sorry voor de vegetariërs onder ons _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 01:03

:') Confession : vind het vies als mensen kluiven eraan en zelf doe ik het ook :+

Confession of mij weegschaal is stuk of ik ben 25 kilo aangekomen in maar 8 maanden , ik kom heel makkelijk aan en heel moeilijk af >< .

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 01:13

vanspeijk schreef:
Confession: ik vind kippenpoten ontzettend lekker, maar het fijnste/leukste eraan vind ik dat je zo mooi kunt zien hoe zo'n poot in elkaar zit. Ik kan er intens van genieten om eerst het velletje eraf te eten [lekkerste stukje :)) ], vervolgens de poot wat heen en weer te bewegen om te zien hoe het werkt, en vervolgens spier voor spier dit ritueel te herhalen :')

Sorry voor de vegetariërs onder ons _O-

Die neiging had ik ook en dat was een goeie reden voor mij om biologie te gaan studeren :P
Overigens hield die neiging op toen ik in Afrika kippenvoeten voorgeschoteld kreeg. Met de nagels er nog aan...

Confession: Ik doe de hele dag door zelfbedachte 'brain games'. Bepaalde denkspelletjes die ik gewoon tijdens gesprekken doe, bv. de lettervolgorde van een woord veranderen en er in m'n hoofd een nieuw woord van maken, bepaalde vormen zien of ergens lijnen doorheen trekken. En ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dat ook doet :'). Terwijl ik zulke games eens wil uitwisselen met iemand die dat ook doet voor nieuwe inspiratie :P