Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Yasmine_ schreef:Ik heb vanochtend Mijn Manege + Mijn renstal (paardenspelletjes) gekocht op een speelgoedbeurs. Ik kon ze echt niet laten liggen. Vervolgens eerder weggegaan om aan school te werken. Heb de hele middag Mijn renstal gespeeld (en ja, mijn jacht naar bokalen loopt fantastisch). Verdorie ben 22 jaar...
MamaMiesje schreef:_Yasmine_ schreef:Ik heb vanochtend Mijn Manege + Mijn renstal (paardenspelletjes) gekocht op een speelgoedbeurs. Ik kon ze echt niet laten liggen. Vervolgens eerder weggegaan om aan school te werken. Heb de hele middag Mijn renstal gespeeld (en ja, mijn jacht naar bokalen loopt fantastisch). Verdorie ben 22 jaar...
Bespeur ik hier S.O.G. ?
.
Ik was die van mij niet zo vaak omdat ik ze amper draag, vind het gewoon niet lekker zitten als ze gewassen zijn. Emmaa_ schreef:Ik voel me ineens echt een vies varken door het hoe vaak was jij je spijkerbroeken topicIk was die van mij niet zo vaak omdat ik ze amper draag, vind het gewoon niet lekker zitten als ze gewassen zijn.
Hang ze wel eens ongewassen aan de waslijn buiten zodat ze kunnen 'opfrissen' maar echt wassen doe ik niet zo vaak
_sharonnn schreef:Ik heb er ergens al vrede mee dat ik mijn paard waarschijnlijk begin februari moet laten inslapen.. Ze is pas 9 en heeft erge spat, ik heb er een hard hoofd in dat t goed gaat komen en dat maakt dat ik er vrede mee heb
Confession: terwijl ik dit typ, moet ik m'n tranen wegknipperen, omdat ik d'r niet wil laten gaan, maar ergens ben ik wel weer opgelucht dat ik dan op zoek kan naar een paard dat wel bij mij past, ik voel me daar heel slecht bij
_sharonnn schreef:Ik heb er ergens al vrede mee dat ik mijn paard waarschijnlijk begin februari moet laten inslapen.. Ze is pas 9 en heeft erge spat, ik heb er een hard hoofd in dat t goed gaat komen en dat maakt dat ik er vrede mee heb
Confession: terwijl ik dit typ, moet ik m'n tranen wegknipperen, omdat ik d'r niet wil laten gaan, maar ergens ben ik wel weer opgelucht dat ik dan op zoek kan naar een paard dat wel bij mij past, ik voel me daar heel slecht bij
], vervolgens de poot wat heen en weer te bewegen om te zien hoe het werkt, en vervolgens spier voor spier dit ritueel te herhalen 
Confession : vind het vies als mensen kluiven eraan en zelf doe ik het ook 
vanspeijk schreef:Confession: ik vind kippenpoten ontzettend lekker, maar het fijnste/leukste eraan vind ik dat je zo mooi kunt zien hoe zo'n poot in elkaar zit. Ik kan er intens van genieten om eerst het velletje eraf te eten [lekkerste stukje], vervolgens de poot wat heen en weer te bewegen om te zien hoe het werkt, en vervolgens spier voor spier dit ritueel te herhalen
Sorry voor de vegetariërs onder ons

. Terwijl ik zulke games eens wil uitwisselen met iemand die dat ook doet voor nieuwe inspiratie