Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu vind ik het iets te bizar om elk jaar een jas van 100 euro te kopen, dus ik moet mezelf echt inhouden om er niet nog eentje te halen..
Heb er nog eentje van vorig jaar, maar die is voor het mooie te groot, voel me er echt een zeekoe in
Maar hij is wel perfect voor op de scooter, heb het nog nooit koud gehad. Dus de volgende jas moet ook zo warm zijn, denk dat ik dan weer bij hetzelfde merk uitkom.
DewiRox schreef:Fair schreef:Geweldig die tuinbroek! Ik zoek al best lang naar een tuinbroek doe gewoon als een skinny valt. (De meeste tuinbroeken zijn echt enorm) misschien dat ik hem ook ga bestellen.
Ja, deze zit echt heel netjes aan! Ik zou hem zelfs misschien nog wel een maatje kleiner kunnen, dan zit hij helemaal skinny. Maar ik vind het juist wel weer leuk als die ook net wat losser valt. Al zijn de pijpen alsnog skinny.
Op Zalando stond dat het model 1.80m was, maar lengtemaat 32 aan had. Bij haar was hij ook al lang. Nu ben ik ook 1.80m en heb normaal altijd lengtemaat 34. Die was er alleen niet meer, dus ook voor 32 gegaan. Maar hij zit hartstikke mooi lang. Zou zelfs de onderkant nog om kunnen slaan.
@flying_angel, van de only. Besteld bij Zalando
. Je kan het altijd proberen! Bij Zalando kan je ook makkelijk weer retourneren. Doubtless schreef:Debbels schreef:Ik wil een warme, winddichte jas die er ook nog een beetje leuk uit ziet, maar ik heb echt geen ideee waar ik die moet zoeken..
Had vorig jaar een jas gekocht bij de Vero Moda voor €100,- maar die is nu al weer helemaal lelijk geworden.
Gaastra
Ik heb timberlands gekregen
[ [url=m/bjYqZX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bfViot.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar weer eens tevoorschijn toveren.
hilarisch verhaal.
deze
http://www.zara.com/share/-c0p2815918.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&utm_term=&utm_content=08260744-I2015 

en er hing nog meer leuks dus heb ik mij maar even over m'n voornemens gezet 

http://www.zara.com/share/-c0p2776745.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&utm_term=&utm_content=08387721-I2015
Macyy schreef:Wauw, wat een super mooie blazer Roos! Bevallen die goed? Vind ze er heel chique uit zien, maar toch wel veel geld.
heb dezelfde een paar maand geleden gekocht in het wit voor de zomer. En is echt m'n favoriete item
maar nu het langzaam kouder wordt vind ik witte blazers niet meer zo passend. En toen was die er opeens ook in het blauw, ben er erg blij mee.