Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:06

Super tof De, staat je goed!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:39

Jaaaa de winterjassen hangen er alweer! Ik moet echt nog een jaar doen met die van vorig jaar, maar ik zie zoveel leuke hangen dat ik er nog eentje wil. |( Nu vind ik het iets te bizar om elk jaar een jas van 100 euro te kopen, dus ik moet mezelf echt inhouden om er niet nog eentje te halen.. :')

Ik heb ook een favoriete outfit, maar die wisselt wel vaak, haha.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:59

Ik heb nog geen leuke winterjas gezien -O- Heb er nog eentje van vorig jaar, maar die is voor het mooie te groot, voel me er echt een zeekoe in :') Maar hij is wel perfect voor op de scooter, heb het nog nooit koud gehad. Dus de volgende jas moet ook zo warm zijn, denk dat ik dan weer bij hetzelfde merk uitkom.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:04

Heb ergens gelezen dat die Adidas binnen no time uitverkocht zijn. Dus in een tent voor de winkel liggen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:06

Op zalando zijn nu alle maten nog beschikbaar dus aanvallen maar!

Ik doe het altijd 2-3 jaar met een winterjas. Heb vorig jaar nog een super leuke gekocht die is voor dit jaar als ik hem nog pas met 5 kg erbij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:15

Ik ben na 2 jaar echt klaar met mijn winterjassen. Vond mijn jas vorig jaar enorm leuk, maar zie nu alweer overal leukere jassen hangen.. hopeloos. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:16

Ik heb juist moeite met een leuke winterjas vinden. Vind niks echt bij me passen -O-

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:17

Waar kopen jullie winterjassen? :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:21

Mijne is van de mango, echt heel fijn warm :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:38

Ik koop mijn winterjassen eigenlijk altijd bij de Monki. Daar koop ik 1 goede jas voor het jaar, als ik extra jassen wil moet ik die bij de Primark halen.

Heb nooit echt 1 vaste winterjas, rouleer een beetje en kijk daarin ook naar hoe koud/warm het is op die dag. Ik koop wel elk jaar een hoop nieuwe :o

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:45

Ik wil een warme, winddichte jas die er ook nog een beetje leuk uit ziet, maar ik heb echt geen ideee waar ik die moet zoeken..

Had vorig jaar een jas gekocht bij de Vero Moda voor €100,- maar die is nu al weer helemaal lelijk geworden. |(

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 16:02

Ik heb een wollen blauwe, echt al zes jaar haha. En een parka. Heb ern mooie van Tommy Hilfiger gezien, maar die is eigenlijk ver boven budget. Vooralsnog gaat t prima in mn leren jasje van de Mango.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 16:16

Debbels schreef:
Ik wil een warme, winddichte jas die er ook nog een beetje leuk uit ziet, maar ik heb echt geen ideee waar ik die moet zoeken..

Had vorig jaar een jas gekocht bij de Vero Moda voor €100,- maar die is nu al weer helemaal lelijk geworden. |(

Gaastra <3

Ik heb timberlands gekregen :')

Afbeelding

Afbeelding

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 16:30

DewiRox schreef:
Fair schreef:
Geweldig die tuinbroek! Ik zoek al best lang naar een tuinbroek doe gewoon als een skinny valt. (De meeste tuinbroeken zijn echt enorm) misschien dat ik hem ook ga bestellen. :)

Ja, deze zit echt heel netjes aan! Ik zou hem zelfs misschien nog wel een maatje kleiner kunnen, dan zit hij helemaal skinny. Maar ik vind het juist wel weer leuk als die ook net wat losser valt. Al zijn de pijpen alsnog skinny.

Op Zalando stond dat het model 1.80m was, maar lengtemaat 32 aan had. Bij haar was hij ook al lang. Nu ben ik ook 1.80m en heb normaal altijd lengtemaat 34. Die was er alleen niet meer, dus ook voor 32 gegaan. Maar hij zit hartstikke mooi lang. Zou zelfs de onderkant nog om kunnen slaan.

@flying_angel, van de only. Besteld bij Zalando :)

Ik ben 1.86 zou die dan ook nog mooi lang staan?

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 16:31

Macyy schreef:
Mies, ik zag laatst heel veel hoge laarzen voorbij komen op Zalando!

Edit: Mijn pakketje van de H&M komt vanmiddag, mocht het allemaal passen zal ik wat outfit foto's plaatsen! :D

Bedankt voor de tips, ga nu even op zalando kijken!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:00

Denk het wel Mies ;). Je kan het altijd proberen! Bij Zalando kan je ook makkelijk weer retourneren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:13

Doubtless schreef:
Debbels schreef:

Gaastra <3

Ik heb timberlands gekregen :')

[ [url=m/bjYqZX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bfViot.jpg]Afbeelding[/url] ]

Neee joh! Wat kicken!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:50

De, leuke tuinbroek! Herinnert mij er aan dat ik er ook nog een in de kast heb hangen. Geen idee waarom ik die nooit aan heb :') maar weer eens tevoorschijn toveren.

En Lau, jij geluksvogel _O- hilarisch verhaal.

Vorig jaar heb ik een hele fijne winterjas bij de Zara gekocht. Nu nog steeds heel mooi. Ben stiekem alleen alweer gevallen voor een andere jas van de Zara :o deze :D http://www.zara.com/share/-c0p2815918.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&utm_term=&utm_content=08260744-I2015 <3

Maar ik heb mij vandaag iets te uitgeleefd in de stad. Was eigenlijk van plan 1 blazer te kopen. Ben thuis gekomen met 5 truien, 3 tops, een broek en jawel de blazer :')

Ik had mij trouwens ook voorgenomen geen Primark spul meer te kopen maar ze hadden er heeeele zachte V hals truien voor maar €7. Dus gelijk maar 3 kleuren ingeslagen :') en er hing nog meer leuks dus heb ik mij maar even over m'n voornemens gezet :Y)

Afbeelding

En deze van de Zara, hele fijne truitjes met 3 kwart mouwen. En een broek.

Afbeelding

En deze blazer nog <3 http://www.zara.com/share/-c0p2776745.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&utm_term=&utm_content=08387721-I2015

De Mango Suit collectie had overigens ook hele mooie items met fijne stoffen hangen. Daar binnenkort nog maar eens terug naartoe gaan :D

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:15

Dit topic is zo leuk *D

Ik moet nodig shoppen maar bij mij is het probleem dat ik geen tijd heb. Nieuwe baan waar ik echt niet in spijkerbroek heen kan gaan. Een nette zwarte jeans zal nog wel gaan maar "minder" echt niet.
Iemand tips? Ik heb vrij brede bovenbenen en een smalle taille en een vrij grote boezem waardoor bloesjes etc vaak niet passen.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:07

Wauw, wat een super mooie blazer Roos! Bevallen die goed? Vind ze er heel chique uit zien, maar toch wel veel geld.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:17

Wat een mooi spul Roos! Die truitjes met V-hals zien er heel fijn uit. Mooie blazer ook inderdaad!

En wat stoer Doubtless haha!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:24

Mooie dingen inderdaad Roos!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:25

Macyy schreef:
Wauw, wat een super mooie blazer Roos! Bevallen die goed? Vind ze er heel chique uit zien, maar toch wel veel geld.

De blazer is echt perfect <3 heb dezelfde een paar maand geleden gekocht in het wit voor de zomer. En is echt m'n favoriete item :D maar nu het langzaam kouder wordt vind ik witte blazers niet meer zo passend. En toen was die er opeens ook in het blauw, ben er erg blij mee.

Idd wel aan de prijs, maar vind ik het zeker waard :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:30

Ik zie net dat je achteraf kan betalen bij de Zara, dan laat ik hem gewoon komen. Terug sturen kan altijd, bedankt! :D