Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DewiRox schreef:Fair schreef:Geweldig die tuinbroek! Ik zoek al best lang naar een tuinbroek doe gewoon als een skinny valt. (De meeste tuinbroeken zijn echt enorm) misschien dat ik hem ook ga bestellen.
Ja, deze zit echt heel netjes aan! Ik zou hem zelfs misschien nog wel een maatje kleiner kunnen, dan zit hij helemaal skinny. Maar ik vind het juist wel weer leuk als die ook net wat losser valt. Al zijn de pijpen alsnog skinny.
Op Zalando stond dat het model 1.80m was, maar lengtemaat 32 aan had. Bij haar was hij ook al lang. Nu ben ik ook 1.80m en heb normaal altijd lengtemaat 34. Die was er alleen niet meer, dus ook voor 32 gegaan. Maar hij zit hartstikke mooi lang. Zou zelfs de onderkant nog om kunnen slaan.
@flying_angel, van de only. Besteld bij Zalando
Doubtless schreef:Debbels schreef:Ik wil een warme, winddichte jas die er ook nog een beetje leuk uit ziet, maar ik heb echt geen ideee waar ik die moet zoeken..
Had vorig jaar een jas gekocht bij de Vero Moda voor €100,- maar die is nu al weer helemaal lelijk geworden.
Gaastra
Ik heb timberlands gekregen
[ [url=m/bjYqZX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bfViot.jpg]Afbeelding[/url] ]
Macyy schreef:Wauw, wat een super mooie blazer Roos! Bevallen die goed? Vind ze er heel chique uit zien, maar toch wel veel geld.