Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicole_floor schreef:Dat ik morgen presentatie Engels. En ik me nog al helemaal zit op de te vreten dat ik morgen een onvoldoende ga halen en hem daarom zo hard aan het uitstellen ben dat ik hem nu nog moet maken...
sterreke98 schreef:nicole_floor schreef:Dat ik morgen presentatie Engels. En ik me nog al helemaal zit op de te vreten dat ik morgen een onvoldoende ga halen en hem daarom zo hard aan het uitstellen ben dat ik hem nu nog moet maken...
Het komt goed! Ik had laatst hetzelfde, ik kwam niet meer uit mijn woorden, maar het is goed gekomen! Het werd beloond met een 8.5
enamorada schreef:Aan een spin die al maanden in mijn kamer woont, helemaal prima, maar hij heeft nu zon enorm lichaam gekregen. Ik vermoed dus dat hij binnenkort eitjes gaat leggen en dat wil ik absoluut niet hebben in mijn kamer. Een spin is prima maar ik hoef er geen duizend... Maar nu kan ik hem dus niet vinden om hem buiten te zetten
Britta31 schreef:enamorada schreef:Aan een spin die al maanden in mijn kamer woont, helemaal prima, maar hij heeft nu zon enorm lichaam gekregen. Ik vermoed dus dat hij binnenkort eitjes gaat leggen en dat wil ik absoluut niet hebben in mijn kamer. Een spin is prima maar ik hoef er geen duizend... Maar nu kan ik hem dus niet vinden om hem buiten te zetten
Heb je al in het donkere hoekje onder het bed gekeken.Vlak onder je kussen