Ik heb ook jeans maat 27/28 en ik heb S besteld. Het broek gedeelte stretcht heel fijn mee. Daar moet je in kunnen komen
Harpoon
Geplaatst: 07-09-14 10:32
Kennen jullie de app Wish al? Ontzettend leuke kleding app en de kleding is ontzettend goedkoop. Mijn vriendin heeft er iets van besteld en het is goed aangekomen, dus geen oplichterij ofzo.
Ik heb nu een rood jurkje in maat S besteld die ik wil dragen met kerst, gala en de diploma uitreiking. Nu maar hopen dat ie past, aangezien ik vaak XS heb.
Hmm, hoe valt hij in het echt? Sluit hij niet mooi aan? of?
DaisyDarling
Geplaatst: 07-09-14 16:36
Die maten van de Sting zijn raar joh! Normaal heb ik een grote 25 of een kleine 26, maar bij de Sting hijs ik mezelf zo in een XXS. Terwijl de XS bij de H&M dan weer niet sluit
Die broek had ik ook besteld, maar 2 maten te klein. Kreeg hem wel aan maar zat niet lekker en was een beetje een raar stofje maar wel een hele leuke broek.
Die maten van the sting zijn zo raar joh, bij het ene shirtje is xl veelste kort of te straks bij m'n boobs of ze passen gewoon niet. Terwijl ik heel veel shirtjes maat xl heb van the sting die gewoon heel wijd zitten? Hingen wel bij de uitverkoop voor 5 euro dus zal wel een fout zijn ofzo..
Heb vorige week 2 super lekker zittende treggings gekocht bij MS, donkergrijs en donkerblauw. Ook 1 zwarte tregging gekocht bij h&m en een leuke lange vest.
MarlindeRooz
Geplaatst: 07-09-14 19:33
Loose schreef:
xRoosss schreef:
Ik heb ook jeans maat 27/28 en ik heb S besteld. Het broek gedeelte stretcht heel fijn mee. Daar moet je in kunnen komen
Oké drankje!
Lekker!
Anoniem
Geplaatst: 07-09-14 19:36
Ik vind sting bizar groot vallen, ik pas in de maat xxs broeken daar zo. Die hele strakke sluiten dus nooit mooi aan, allemaal te groot.
De eerste of de tweede. Eerste vind ik eigenlijk het mooist, maar inderdaad, die vrouw erop vind ik jammer. Vind het altijd zo vreemd dat er vrouwen (vaak ook nog 'lekkere' vrouwen) op dameskleding staan...