Hoofd opzij heb ik al geprobeerd en het lijf is 1 geheeld dus kan ik niet meer draaien. Heb de koper maar een mail gestuurd dat ken niet door de brievenbus pas haha. Krijg het echt met geen mogelijkheid voor elkaar en ben bang als ik te hard duw hij dalijk kapot is.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 13-05-14 16:53
Ja, happy b'day Chelliepop. Maar dat heb ik op gezichtjesboek al gezegd.
Gini
Geplaatst: 13-05-14 16:54
chelle_dora schreef:
Shirley schreef:
Niks mee te maken, hij moet en zal door die gleuf passen
... Volgens mij heb ik een hele dirty mind
Internet ruined me.
Edit: ow ja, gelukkige verjaardag, chelle!
Jolien87
Geplaatst: 13-05-14 17:04
Zojuist een paar schoenen gekocht. Althans, ik heb ze betaald en ik ga er vanuit dat ze ook netjes verstuurd worden. Ik zocht schoenen voor bij mijn groene polkadot swing dress en volgens mij moeten deze er perfect onder staan: http://i.marktplaats.com/00/s/ODAwWDQ1MA==/z/ItgAAMXQh8NTcdKQ/$_85.JPG
De correspondentie ging mooi vlot. Vanmiddag zag ik de advertentie staan, direct een berichtje gestuurd met nog wat vragen en twee uur later had ik al keurig antwoord. Ik mocht ze voor €7,50 overnemen, daar kwamen dan nog wel verzendkosten bij. Maar dan heb ik voor €14,25 wel mooi een paar schoenen die in de stad in geen velden of wegen te bekennen waren.
Mer1980
Geplaatst: 13-05-14 17:06
Hahahahaha arme Ken, past niet door de gleuf... banketstaaf.....
Ik heb alleen maar rare mensen op MP. Ik heb een boel danskleding erop staan. Ik heb een dansbureau en zo in de loop der jaren verzamel je veel setjes waar er dan 1 van stuk gaat of kwijt raakt / wordt gejat, dus alle setjes waar ik er nog maar 1 van heb, zijn MP op gegaan. Ik heb daar niets meer aan voor mijn danseressen. maargoed nu het rare, ik krijg ALLEEN maar MANNEN die erop reageren. Nu hoor ik jullie denken: Ze kopen vast voor hun vriendin, maar dat is dus niet het geval. Ze bellen op of het ook zonder topje kan, want jawel ze willen het zelf aantrekken (korte lak rokjes en dames hotpants). Ik moet het allemaal opmeten en sommigen willen het zelf passen. Geen probleem wat mij betreft, één kerel komt morgen middag een lak rokje passen. Mijn man gaat hem zelf ontvangen (heb hem ook verteld dat mijn man thuis is) maar meneer is heel serieus en wil wellicht nog meer afnemen. Allemaal prima, maar op dit moment heb ik meer dan 70 % verkocht aan alleen maar heren en niet aan dames.
Alja
Geplaatst: 13-05-14 17:07
hahhaha ik heb die polkadot jurk in het rood, heb jij er ook een petticoat onder?
Jolien87
Geplaatst: 13-05-14 17:12
Hihi grappig. Mijn beste vriendin heeft een witte petticoat die ik mag lenen dus die komt er inderdaad nog onder. Het is voor een bruiloft van vrienden op 10 juni. Het dresscode-thema is 'regenboog', maar het moet niet té gek worden gemaakt. Nu gaan we met een clubje van 7 vrienden en hebben we bedacht dat we in de kleuren van de regenboog gaan: de mannen in een zwarte pantalon met een gekleurde blouse en de dames in een gekleurde jurk, waarbij we dus allen een kleur van de regenboog vertegenwoordigen. Ik was gedoemd om een groene jurk te vinden, nou serieus, zie die maar eens te vinden met al die pastelkleurige kleding die momenteel in de winkels hangt. Tot ik deze dus tegenkwam, ik was opslag verliefd.
Even een vraagje.. Ik heb wat spullen voor mijn vader te koop staan op internet. Nu is er een geintersseerde die mij zeker al 5x heeft gemaild en mij vraagt om mijn telefoonnummer. Maar eigenlijk vertrouw ik dat niet zo. We kunnen via de mail toch ook gewoon afspreken? Als hij dan zo geintersseerd is. Of ben ik een zeurkous en vinden jullie dat ik mijn nummer gewoon moet geven?? Bedankt, en sorry dat ik jullie topic binnen kom vallen!
Ik geef mijn nummer ook nooit. Je kan zijn nummer vragen je eigennummer op privé zetten en hem dan bellen dan heeft hij niet je nummer en kan je zo alles afspreken.
Kentaro
Geplaatst: 14-05-14 08:01
Ik vind dat helemaal geen rare vraag! Helaas worden zoveel mensen bedonderd op MP, dat persoonlijk contact net een beetje meer vertrouwen kan geven! En ook kan het (als ik bijvoorbeeld alleen al naar mijn ouders kijk ) dat iemand meerdere vragen heeft en dat makkelijker te stellen/beantwoorden is via de telefoon. Ik zou er geen probleem mee hebben en anders zou je inderdaad ook kunnen vragen of je zijn/haar telefoonnummer mag, zodat je zelf kunt bellen!?
Ik geef ook altijd mijn nummer, net zo makkelijk.. Geef trouwens ook altijd mijn nummer als mensen wat komen ophalen als ze het dan niet kunnen vinden kunnen ze ook bellen
Kentaro
Geplaatst: 14-05-14 08:27
En het is dan ook fijn als ze even bellen als het later wordt
Ik geef mijn nummer enkel en alleen als er echt al een afspraak gemaakt is om het te komen halen en ik het allemaal ook goed vertrouw. Zomaar mijn nummer geven aan iedereen die wat informatie over een product wil vragen doe ik niet. Vind ik ook stom eigenlijk. Dan bellen ze je terwijl je bv. met de hond aan het wandelen bent en dan vragen ze iets over een product dat je te koop hebt staan. Negen van de tien keer moet je dan toch zeggen dat je het antwoord nu niet kunt geven en dat je ze dus terug moet contacteren.