Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polivy schreef:Verder zag ik de blog van Chanen en vroeg ik mij af of het aan het lettertype ligt of hoe mijn browser (Chrome) het lettertype weergeeft, maar ik vind het wat onrustig en lastig te lezen. Misschien een tip om eventueel naar te kijken
imd schreef:Oeh grassie, da's ook mijn sector(hence the avatar
) Interessant!
Vind je laatste post een hele goede by the way, leuke schrijfstijl ook
grassie schreef:Wordt aan gewerkt, nu nog even geïnspireerd door de sollicitatie posts:"Hoe houd je werkeloos zijn leuk?" http://krulletje.com/2014/05/06/top-10- ... zijn-leuk/
grassie schreef:imd schreef:Oeh grassie, da's ook mijn sector(hence the avatar
) Interessant!
Vind je laatste post een hele goede by the way, leuke schrijfstijl ook
Oeh leuk!En dan zie ik in je profiel ook nog dat jij ook into de marketing bent..? Leuk! (ik ben speciaal geinteresseerd in agrofood marketing en innovatie
)
Dank je wel voor het compliment, erg leuk om te horen! Ik ben nog erg in de uitprobeer fase mbt categorieën, lay out, etc, maar ik laat het maar gewoon gebeuren en probeer vooral te blijven schrijven.
Ga ook is op jou blog spieken
imd schreef:Ah, ik heb zelf de HAS gedaan, nu de bachelor bedrijfskunde en straks de master marketing intelligence. Gaaf zeg, wereldreis! Staat hier ook nog op het lijstje, al ben ik al wel aan de andere kant van de wereld geweest voor stage op de HAS. Er schiet me zo niet een vacature te binnen (werk nog parttime voor het bedrijf waar ik stage heb gelopen, maar die hebben alleen technische vacatures nu), maar ik zal m'n oren eens goed openhouden!
grassie schreef:Een wereldreis in welke vorm dan ook kan ik iedereen aanraden. Wij waren 3 maanden naar Zuid- en Noord Amerika (dus eigenlijk nog maar een klein stukje wereld) maar het was zo geweldig!