Tis echt niet normaal zo benauwd en warm.. Zo snel even een klein blokje om in de schaduw met de honden, anders is het voor hun helemaal niet uit te houden Daarna weer lekker in ons zwembadje plonzen
Hier (omgeving Zwolle) staat sinds even een lekker windje die het aangenaam maakt. Het is grijs maar de temperatuur is fijn. Geen onweer meer te horen of te zien. Was vanmorgen wel even rommelen. Maar het ergste is langs ons heen gegaan.
Zo zat ik ook Hele middag vrijgemaakt, bikini klaar.. Nou nee hoor
Gucci_
Geplaatst: 19-06-13 13:45
Het is nu mooi weer hier en ong 22 graden. Apart thuis gebleven van school, dacht dat het zo slecht weer zou worden. Niet dus, had net zo goed wel kunnen gaan
Ben ik op de wei,was goed te doen,geen zon en een lekker windje. Kwartier later komt die zon weer! en ja,toen werd het hardstikke heet. Heb me toch een partij lopen zweten met mesten.En die rotkraaien verspreiden steeds al die mest,kolére beesten toch. Maar ik vind het wel veel beter dan gister,er staat nu een goddelijk windje! Maarre was dit nu het 'noodweer'? of komt er nog meer?
Agossie
Geplaatst: 19-06-13 14:57
Gelukkig is er een windje buiten en niet echt veel zon. Hij heeft het geprobeerd, maar heeft gefaald (en daar ben ik blij om!!) Het zou buiten 25° zijn, maar ik zou het echt niet weten, aangezien ik alles weer lekker heb afgesloten. In huis nu 24°... eigenlijk te warm... Ach, morgen is het allemaal voorbij!
Ja, maar vandaag was toch 32° besteld? Dan vind ik de 25° die het nu is prima! En dat, wat je zegt, goddelijke windje erbij! Als de zon maar niet doorbreekt...
Ik zag op buienradar wel wat ontwikkeling, dus er komt nog wel wat aan. KNMI geeft voor de hele dag verder vandaag, de hele dag morgen en vrijdag tot een uur of 6:00 waarschuwing voor onweer... Meestal zit daar ook regen bij.