Welke maat is het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:karlijn1985 schreef:Iemand toevallig een link/ seller met betaalbare effen sweaters/ hoodies? Kleur maakt niet zoveel uit.
Heb zelf wat ideeen om te pimpen/ op te leuken, maar kan alleen vestjes, met opdruk, met print, geweven stof etc vinden.
Tips voor zoekopdracht mag ook![]()
Zie door de bomen t bos niet meer.
Primark? Zeeman?
karlijn1985 schreef:Iemand toevallig een link/ seller met betaalbare effen sweaters/ hoodies? Kleur maakt niet zoveel uit.
Heb zelf wat ideeen om te pimpen/ op te leuken, maar kan alleen vestjes, met opdruk, met print, geweven stof etc vinden.
Belsje schreef:Tammy, ik vind de kleur van jouwe eigenlijk mooier!![]()
Welke maat is het?Als je er vanaf wil ....
(afhankelijk van het model, dat kan nu natuurlijk nog tegenvallen)
Fiebie schreef:Goh.... ik ga denk ik eens shoppen.....![]()
Beste excuus van de eeuw, ik woon sinds gisteren bij mijn vriend. Nieuwe kledingkast gekocht, kast ingeruimd...... Wat denk je.... kledingkast zit niet vol
Daar moet natuurlijk heel snel wat aan gedaan worden......![]()
Nikeyy schreef:karlijn1985 schreef:Iemand toevallig een link/ seller met betaalbare effen sweaters/ hoodies? Kleur maakt niet zoveel uit.
Karlijn, deze kwamen poosje terug vaak voorbij, misschien dat dat iets is.
http://www.ebay.com/itm/WOMENS-PLAIN-HO ... 3a75016828
Misschien kun je deze nog goedkoper krijgen dan bij de bovenstaande link.
Blingh schreef:Ik heb een effen vest gekocht bij de zeeman Karlijn. Waarmee moet er bedrukt worden? Mijn vriend doet bedrukken en hij zei het liefst polyester materialen