Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:had deze week ook bijna 425 euro overgemaakt naar iemand maar gelukkig niet gedaan want ik denk dat ik ook was opgelicht anders :"(
romyloverrr schreef:zo , ik heb een ( ouder ) zadel
met beugels en beugelriemen gecroort voor 7,50![]()
![]()
over 1 uurtje gaan we hem ophalen , ik ben benieuwd
romyloverrr schreef:romyloverrr schreef:zo , ik heb een ( ouder ) zadel
met beugels en beugelriemen gecroort voor 7,50![]()
![]()
over 1 uurtje gaan we hem ophalen , ik ben benieuwd
nou , de afloop![]()
ik kom daar aan , is madam erachter gekomen dat het zadel veel meet waard is.
ik zeg : verkocht = verkocht , afspraak = afspraak
hele discussie van meer als een kwartier , uiteindelijk
heb ik maar genoegen genomen met 10 euro voor de benzine.
eigenlijk was ik het er echt niet mee eens !
want afspraak = afspraak , al was het zadel 1000 euro waard !
romyloverrr schreef:
bugpluisje schreef:Jeetje Romyloverrr, dat is me toch ook weer een verhaal apart zeg! Lekker voor die man ja, whahahahaha, die had overduidelijk geen "broek" aan thuis, heb er bijna medelijden mee............
Hier weer een hoop kinderkleding (merk) op mp gezet..............deze keer eens met een bieden vanaf prijs omdat ik de vorige keer echt mega veel "onzin" bieden kreeg. Althans dat vond ik zelf gezien de nieuwprijs van sommige items en het feit dat ze slechts een keer of 2 gedragen waren..............maar goed.........bieden vanaf dus.......
Nou ik ben er achter dat dat ook niet werkt omdat bieden vanaf door veel mensen geïnterpreteerd wordt als...................daar heb je het dus voor als je dat bied............ppppfffff
Heb ik een berg vinrose kleding en dan krijg ik een volgend mailtje:
"ik heb interesse in dit shirtje
plus het babypakketje van 5 euro
plus grijze spijkerbroekje
plus het badjasje van 5 euro
ik bied er 15 euro voor incl verzendkosten"
En dan te weten dat het shirt van Lief is, het babypakket bieden vanaf 5 euro, grijze spijkerbroek vinrose, badjas bieden vanaf 5 euro................en dan 15 incl bieden, whahahaha (pakketpost kost me al 6,75 dus dan geef ik feitelijk het shirt van lief en de vinrose broek gratis weg en haal ik niet eens mijn bieden vanaf prijs voor de rest van de spullen)
En nog geen minuut later van dezelfde persoon:
"ik heb interesse in deze 2 pyama en het grijs rood vestje hier bied ik samen 5 euro voor incl verzenden. mvg"
en dag hoor...........voor het vest al een bod van 7 euro wat in de biedingen staat en dan 5 incl bieden.................ik ben blond...........maar mijn mailer heeft denk ik "geen hersencellen"......ahum......dat is dan zeker 2,70 aan vzk (als je het al in een envelop zou krijgen) dus dan houd ik aan 2 pyjamas en een super duur vest waar ik al een bod van 7 euro op heb over.............juist ja 2,30..................HALLO..............wat denk je zelf................pppppffffffff sommige mensen
upendo schreef:Gelukkig maar!
Zo, ik ga ook weer grote opruiming houden. Centjes sparen voor het verbouwen van onze nieuwe kamer..
(weet iemand of je een laminaatvloer nog kan gebruiken als je hem er bij iemand anders uit haalt?)