Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:ik heb ook een babyshark
[ Afbeelding ]
maar vooralsnog is deze meer geïnteresseerd in spullen van de kinderen dan in ledematen.
Jolliegirl schreef:Bellatrix schreef:Ik wist het ook niet, zag het vanmorgen op FB maar het kwam zo vaak voorbij.
Ik twijfelde serieus nog om je te bellen!!
Maar nu twijfel ik of het je interesseert of dat je het vervelend vind dat je het gemist hebt

xSagan schreef:Communicatie. Door Autisme al vaker problemen mee, maar het frustreert als mensen zeggen als voorbeeld: we plannen voor vrijdag een afspraak in dat ze dan blijkbaar bedoelen dat ze dan pas in hun agenda gaan kijken wanneer ze kunnen. In mijn hoofd is: we plannen voor vrijdag een afspraak in dat er op die dag daadwerkelijk een afspraak is, of ben ik op dat gebied zo vreemd? Over Nederlandse taal gesproken.
Snoraly schreef:@prompter Het eerste wat ik nu op social media zie zijn complottheorieën over het noorderlicht

Froukje schreef:Aangestoken door de oudste met buikgriep, dus nu zijn we allemaal ziek.
Maar uiteraard heeft mijn kerel het veel erger waardoor hij niks meer kan.
Toch maar goed dat vrouwen het sterkere geslacht zijn en wel gewoon voor de (ook zieke) kinderen kan zorgen.