We hadden niet verwacht dat 4 dingen van het borrelmenu, dus bedoelt om te delen, genoeg zou zijn dat we het met 7 mensen amper op kregen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Tickets voor Jochem Meijer weten te bemachtigen door middel van de loting
Zebrastreep schreef:En hele lekker ijssalon gevonden , nadeel is dat ik dus nu nooit meer een rondje kan wandelen zonder de neiging te hebben om even een ijsje te halen![]()
Spaarkaart gaat snel vol zijn ben ik bang
Zebrastreep schreef:Hahaha dat is zo herkenbaar. Ik durf hierom geen ijsjee te halen. Ben je zo weer verslaaftEn hele lekker ijssalon gevonden , nadeel is dat ik dus nu nooit meer een rondje kan wandelen zonder de neiging te hebben om even een ijsje te halen![]()
Spaarkaart gaat snel vol zijn ben ik bang
Hutcherson schreef:Pfff snap wel dat je daar ff stress van hebt gehad. Fijn dat je eindelijk rust hebt! Na zo'n lange periode zeer verdientEven een gevoel van relaxtheid.
Mn eindsciptie is op de post ter beoordeling. Had nog een bezwaar voor de belastingdienst die moest verstuurd. De info voor de dagvaardig is naar de advocaat gestuurd en het beroep voor de raad van vergunningsbetwistingen is ook verstuurd. (ja, er is wat gedonder met de overheid die een minder tof project wil doen op ons perceel, lang verhaal)
Maar sinds januari elk vrij moment mee bezig geweest en echt veel druk van gevoelt en nu alles weg is en op de post is even moment van rust. Morgen even heerlijk genieten van het weer en mn paarden