Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 13:49

Had je anders verwacht op oudjaarsdag? := Ik heb gisteren alvast wat oliebollen gekocht, stond geen kip :))

Succes iig! Voordeel is wel dat t vaak wel gezellig is op zon dag, kan ik me van paar jaar terug heugen!
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 31-12-23 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 13:50

Marcella schreef:
Hier regen het maar knal gewoon door. Had een beetje gehoopt dat ze in het streng gereformeerde dorp wel wat rustiger zouden zijn.

Dat zegt echt niks. Dat is hier ook en jarenlang dus standaard ME geweest en het oorlogsgeweld duurt meerdere dagen. En als ze opgepakt worden omdat ze geweld gebruiken tegen hulpverleners zijn die ouders nog boos ook. Op de politie dan hé?

En vervolgens weer vooraan in de kerk zitten :+ Maar ondertussen zijn het de ergste die je kan vinden

Marlinde, die bij de intratuin zijn altijd druk :') ik ga er niet eens meer heen haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 13:51

Wij hebben geen oliebollen ;(.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 13:52

Jammer dat het zo ver rijden is voor jullie, ik heb er zat want ik leef er zowat op vandaag :')

Alja

Ik had oliebollen bij een vrouw gekocht die in der schuurtje aan het bakken was en via Facebook verkocht en een zak bij de Aldi
En ook die van de Aldi vind ik verbazend lekker :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

MyWishMax schreef:
Jammer dat het zo ver rijden is voor jullie, ik heb er zat want ik leef er zowat op vandaag :')

Ik heb ze niet gekocht. De bakker hier heeft ze alleen met rozijnen :r!!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 13:53

Dat ik dit gewoon de ergste dag van het jaar vind, en dat andere mensen dat onzin vinden.

Ik ben als de dood voor vuurwerk, mijn paarden ook, ik heb gewoon niks met deze “traditie”. Ik heb enkel een hoop stress en blij als het voorbij is. Ga van ellende de kerstspullen opruimen, heb ik wat te doen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 13:58

Sterkte met alle knallen.
Sterkte voor de mensen die oliebollen willen maar ze niet hebben.

Koortslip die opkomt, alweer.
Man gaat oliebakken bakken, binnen. Benieuwd hoe lang ik straks de keuken kan poetsen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:00

Mijn hondje is vrij angstig maar met de knallen hoe ze op dit moment zijn houden we het aardig onder controle door haar een balletje met snoepjes te geven, even haar hoofd op een andere plek. Als het veel erger wordt werkt dat niet meer, maar het houdt haar in ieder geval overdag rustig

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:02

Deze kraam is schijnbaar de beste van de stad. Heb ik weer. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:05

MarlindeRooz schreef:

Je moet wat overhebben voor lekkere oliebollen.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:06

MarlindeRooz schreef:

:D klopt haha dus goede keus blijkbaar

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:10

Ja 30 min in de regen staan. Hopelijk is het het waard. _O-

Het was de dichtstbijzijnde oké

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:13

Dat ik voor het eerst in 6 jaar tijd O&N zonder mijn vriend vier, omdat hij even een eigen proces heeft op een ander continent en we even een pauze hebben ingelast van de relatie om later te kijken hoe we verder gaan en willen. Die hele situatie brengt al een bagger aan onzekerheid en eigen processen met zich mee.
En nu had ik een heel leuk feestje gepland staan voor vanavond, met wat fijne vrienden. Maar voel ik me sinds gister belabberd, amper geslapen, nu voor de zekerheid een corona test gedaan, omdat ik die nog had liggen. En ja hoor, positief. -O-
Mijn god, kan het er nog meer ingewreven worden dat ik er alleen voor sta. :') Dankjewel universum, ik ga eenzaam uit mijn raam naar het vuurwerk kijken (wat van mij gewoon afgeschaft mag worden) vannacht en dan naar bed met duizend zakdoekjes en keeltabletten.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:28

Bij de Intratuin hier verderop stond ook een megarij voor de oliebollenkraam :wow: . Wij vertrekken zo naar de Veluwe, op naar de rust!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:33

prompter schreef:
Bij de Intratuin hier verderop stond ook een megarij voor de oliebollenkraam :wow: . Wij vertrekken zo naar de Veluwe, op naar de rust!

Deze rij was op de Veluwe _O-

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:33

_San87_ schreef:
Ik ben regendansjes aan het doen :).

Ik ook, helaas nog weinig effect, want hier schijnt de zon. :') -O-

Blij als dit weer voorbij is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:34

MarlindeRooz schreef:

Het is zondag dus hier geen kramen open. :+

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:38

_San87_ schreef:
MyWishMax schreef:

Ik heb ze niet gekocht. De bakker hier heeft ze alleen met rozijnen :r!!

Neeee, mijn zusje moest ook al huilen. En nee, niet de bokker zus.
Nu wilt ze naar de buren, of bakkerijen om oliebollen zonder rozijnen te halen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:44

Suliko schreef:
Dat ik voor het eerst in 6 jaar tijd O&N zonder mijn vriend vier, omdat hij even een eigen proces heeft op een ander continent en we even een pauze hebben ingelast van de relatie om later te kijken hoe we verder gaan en willen. Die hele situatie brengt al een bagger aan onzekerheid en eigen processen met zich mee.
En nu had ik een heel leuk feestje gepland staan voor vanavond, met wat fijne vrienden. Maar voel ik me sinds gister belabberd, amper geslapen, nu voor de zekerheid een corona test gedaan, omdat ik die nog had liggen. En ja hoor, positief. -O-
Mijn god, kan het er nog meer ingewreven worden dat ik er alleen voor sta. :') Dankjewel universum, ik ga eenzaam uit mijn raam naar het vuurwerk kijken (wat van mij gewoon afgeschaft mag worden) vannacht en dan naar bed met duizend zakdoekjes en keeltabletten.

HEEEELE dikke knuffels voor jou :knuffel: :knuffel: :knuffel:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:49

Alja schreef:
Ik had oliebollen bij een vrouw gekocht die in der schuurtje aan het bakken was en via Facebook verkocht en een zak bij de Aldi
En ook die van de Aldi vind ik verbazend lekker :)

Dat vertelde mijn moeder gisteren ook over de telefoon, dat ze oliebollen bij Aldi had gekocht en dat die volledig onverwacht erg lekker zijn. Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen, maar het schijnt dit jaar toch echt anders te zijn. Ik heb ze hier in het dorp bij de kraam gehaald. Waren heet in de zak gegaan, dus nog lekker warm bij thuiskomst. Ze werken hier in het dorp met vier dames op rij om de bestellingen in te pakken (en twee of drie mannen die de bollen aan het bakken waren), dus het ging razendsnel.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 14:53

MarlindeRooz schreef:
prompter schreef:

Deze rij was op de Veluwe _O-

Maar waar ik heen ga is geen Intratuin :D

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 15:02

mijn dochter is nu aan het bakken bij de Intratuin in Rosmalen. Lange dag voor haar, van 6 tot 19.00..

Ik ga zo zelf bakken, niemand hier lust ze, maar ik vind het er wel bij horen vandaag.

verder hoop ik dat de dag en nacht gauw voorbij is. Ook al wordt hier in de buurt gelukkig weinig geknald, ik heb er een schijthekel aan. Krijg serieus moordneigingen op iedereen die vuurwerk afsteekt.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 15:08

Sanniejtjuh schreef:
Dat ik dit gewoon de ergste dag van het jaar vind, en dat andere mensen dat onzin vinden.

Ik ben als de dood voor vuurwerk, mijn paarden ook, ik heb gewoon niks met deze “traditie”. Ik heb enkel een hoop stress en blij als het voorbij is. Ga van ellende de kerstspullen opruimen, heb ik wat te doen.

Ik deel je mening. Echt een dag om te vergeten. Ik blijf binnen, zo even naar stal om de paarden te redden. Kijk ik ook al tegenop. Gisteren waren ze al super onrustig toen ik ze 2 tellen binnen zette. Blij als t morgenochtend js.. .

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 15:17

Wij hebben zelfgebakken oliebollen en appelbeignets. :9k