Succes iig! Voordeel is wel dat t vaak wel gezellig is op zon dag, kan ik me van paar jaar terug heugen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Hier regen het maar knal gewoon door. Had een beetje gehoopt dat ze in het streng gereformeerde dorp wel wat rustiger zouden zijn.
_San87_ schreef:MyWishMax schreef:Jammer dat het zo ver rijden is voor jullie, ik heb er zat want ik leef er zowat op vandaag
Ik heb ze niet gekocht. De bakker hier heeft ze alleen met rozijnen!!
Suliko schreef:Dat ik voor het eerst in 6 jaar tijd O&N zonder mijn vriend vier, omdat hij even een eigen proces heeft op een ander continent en we even een pauze hebben ingelast van de relatie om later te kijken hoe we verder gaan en willen. Die hele situatie brengt al een bagger aan onzekerheid en eigen processen met zich mee.
En nu had ik een heel leuk feestje gepland staan voor vanavond, met wat fijne vrienden. Maar voel ik me sinds gister belabberd, amper geslapen, nu voor de zekerheid een corona test gedaan, omdat ik die nog had liggen. En ja hoor, positief.![]()
Mijn god, kan het er nog meer ingewreven worden dat ik er alleen voor sta.Dankjewel universum, ik ga eenzaam uit mijn raam naar het vuurwerk kijken (wat van mij gewoon afgeschaft mag worden) vannacht en dan naar bed met duizend zakdoekjes en keeltabletten.
Alja schreef:Ik had oliebollen bij een vrouw gekocht die in der schuurtje aan het bakken was en via Facebook verkocht en een zak bij de Aldi
En ook die van de Aldi vind ik verbazend lekker
Sanniejtjuh schreef:Dat ik dit gewoon de ergste dag van het jaar vind, en dat andere mensen dat onzin vinden.
Ik ben als de dood voor vuurwerk, mijn paarden ook, ik heb gewoon niks met deze “traditie”. Ik heb enkel een hoop stress en blij als het voorbij is. Ga van ellende de kerstspullen opruimen, heb ik wat te doen.