Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-24 10:47

De fair isle of de zijden met strepen?

Ik ben echt dol op die fair isle jurkjes. Zijn super warm en zacht. Geweldige kwaliteit. Mensen beginnen er altijd over dat ze het zo mooi vinden. En het wordt niet verkocht…
Heb er 5 liggen en allemaal voor €15 of minder gekocht. Nieuw onbetaalbaar want handwerk wol en kasjmier.
Hier dragen ze het heel veel met chambray blouse er onder. Of longsleeve. Voor netjes maar ook school.
Het is warm en ademt goed. Speelt fijn. En doordat ik er geen €250 voor heb betaald mogen ze er lekker mee spelen. :))

Net jongste twee mee naar stal in hondenweer ivm kleutervrij van school. Lekker wollen trui aan van Vinted. Stampen in plassen. Spelen met traptrekker in de bak. Stal op strooien en vegen. Paard poetsen. Schapen knuffelen. En zonder dikke benauwde jas gewoon lekker warm gebleven.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 11:23

De fair Isle inderdaad. Ik vind het ook super mooi, heb via een tip van hier vorig jaar een trui met het motief gekocht (en daarna nog twee maar die waren beide te groot)

Heb nu dus precies dezelfde trui besteld als die ik al heb. Weer voor 25 euro terwijl hij nieuw rond de 500 is

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 19:03

Ideaal die Switch spellen. Leuk voor dat geld!

Lau: goede aankopen. Fijne winterjassen zijn zo belangrijk.

Hier ook weer wat aankopen:

Konijnen Donsjes voor €25. Had ook de koala’s, maar kreeg het verkeerde pakket binnen. Die komen dus later.

Afbeelding

Afbeelding

Sweater jurkjes voor mijn dochter van Play Up en Phil & Phae. Draagt ze heel graag:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jurkje van Bonpoint
Afbeelding

Altijd fijne broeken van 1+ in the family. Zijn altijd heel zacht. Ook een jurk van.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Favoriete trui in een maat groter
Afbeelding

Deze kon ik niet laten voor €3 (Mini Rodini)
Afbeelding

Petit Blush legging had ik als baby voor mijn dochter en nu in haar maat weer gevonden.
Afbeelding

En deze pareltjes draagt mijn zoon graag. Werden te klein, dus nieuw paar op Vinted gevonden.
Afbeelding

Beren trui RL
Afbeelding

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 19:11

Leuke spullen staan er weer op de foto!! :))

Hier qua kleding de laatste tijd niet zoveel meer geshopt. Nog wel een Switch Oled met 6 (goede) spellen voor 150 euro haha. Kan de 'normale' switch van mijn vrouw mooi opgevolgd worden. De spellen hebben we al, dus die verkoop ik los weer door. Is de Switch gratis. :D

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 09:57

Door dit topic weer even inspiratie opgedaan en zelf ook Donsjes gescoord voor m'n dochtertje :D

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:36

Ik lees al langere tijd mee en geniet echt van jullie koopjes. Ik verkoop wel best wat via Vinted, maar koop eigenlijk nooit iets. Maar nu heb ik toch vandaag 2 nieuwe jassen gekocht van Nikkie, samen voor € 210,- :$ Ik hoop zo dat ze goed passen en zijn zoals ik denk en hoop! Echt koopjes waren het misschien niet, maar ze zijn het denk ik wel echt waard. Ben zo benieuwd! :j

Afbeelding

Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:54

Die bovenste jas is echt prachtig

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-24 20:52

Mooi!

Ik heb gisteren nog voor de middelste een rode Woolridge jas gekocht en voor mijzelf een peutery.
Hopelijk mooi klaar voor de winter nu.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:21

Mooi die bovenste Nikki jas!

Ik ben gisteren en vandaag helemaal los gegaan, nieuwe garderobe voor dochtertje bij elkaar geshopt. Zal wel wat foto's plaatsen als het binnen is.

Ik kwam dezelfde Gucci jas als die van mn dochtertje tegen, voor wie er net zoveel plezier van wil hebben als dat ik heb:
https://www.vinted.nl/items/5053721921-manteau-gucci
Heb zelfs even overwogen om m zelf weer te kopen want ik heb m zelf in n maatje kleiner :P

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:53

Lys_PPA schreef:
Mooi die bovenste Nikki jas!

Ik ben gisteren en vandaag helemaal los gegaan, nieuwe garderobe voor dochtertje bij elkaar geshopt. Zal wel wat foto's plaatsen als het binnen is.

Ik kwam dezelfde Gucci jas als die van mn dochtertje tegen, voor wie er net zoveel plezier van wil hebben als dat ik heb:
https://www.vinted.nl/items/5053721921-manteau-gucci
Heb zelfs even overwogen om m zelf weer te kopen want ik heb m zelf in n maatje kleiner :P

Heel mooi jasje <3. Helaas al te klein hier.

Bovenste Nikki jas ook heel mooi.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 22:27

Mooie jassen!

Ik had een hele tijd niks meer gekocht, maar vorige week kwam ik toch weer een mooie zijden rok tegen, en vandaag een kasjmier topje van het Ralph Lauren purple label, helemaal nieuw voor 15 euro. Benieuwd of die ook zo mega zacht en warm is!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 08:06

Dankjewel! Ik hoop ook echt dat ze passen en in het echt net zo mooi zijn (vooral de bovenste) <3

En dat Gucci jasje is ook echt te leuk! Als ik een dochter had zou ik het wel weten <3

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 09:54

Hee dames, ik wil een Burberry mantel maat 98 op Vinted zetten voor een zacht prijsje (ivm 2 kleine vlekjes), maar voordat ik hem erop zet dacht ik eerst hier even peilen of er iemand is die ik daar blij mee kan maken.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 11:26

Saintelette schreef:
Hee dames, ik wil een Burberry mantel maat 98 op Vinted zetten voor een zacht prijsje (ivm 2 kleine vlekjes), maar voordat ik hem erop zet dacht ik eerst hier even peilen of er iemand is die ik daar blij mee kan maken.

Foto? :D

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 15:00

Hier een hele fijne leren Nikkie broek net binnen, nieuw en past super, dus helemaal blij mee. Voor 10,-gekocht.
Afbeelding
Heb ook een hele mooie Burberry mantel op m'n wishlist, maar die is nog flink duur. Geen idee wat ze nieuw kosten, t is wel echt een plaatje!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 17:30

Lys_PPA schreef:
Saintelette schreef:

Foto? :D

Ben ik ook benieuwd naar. Als ie niet al weg is :P

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 12:42

Ik ben ook weer blij… Zag een ringsling met het patroon Ancients of Gondor van Oscha langskomen. En ik ben fan van In de Ban van de Ring met een kleintje. Stond er nog maar kort op, vraagprijs was echt redelijk maar ook wel boven mijn budget… Toch maar een bod gedaan met een aardig berichtje erbij. Kreeg attent bericht terug dat ze al een aantal biedingen had gehad maar nog niks met een bericht en dat ze het leuk vond om te lezen. Mocht hij wel over waarbij ze me een heel eind tegemoet wilde komen. Superleuk. Echt hartstikke blij mee, hij is zo mooi en het draagt heel fijn! :)

Afbeelding

Afbeelding

(Foto’s van de site van Oscha overigens, dus niet ik of mijn kind. :) )

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 19:55

Ziet er heel mooi uit @Elanor :j

Hier ook de winterkast van mijn zoontje weer een beetje aan het aanvullen en ondertussen ook wat spelletjes gekocht om de slechtere dagen door te komen ;) (die zijn nog onderweg).

Afbeelding

:D

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:04

Misschien heeft iemand hier nog tips voor merken die ik in de gaten kan houden, ik zoek een jurk voor een bruiloft volgend jaar in mei. Ik ben op zoek naar dit type jurk:

https://app.houseofcb.com/mademoiselle- ... midi-dress
https://app.houseofcb.com/darling-frenc ... midi-dress

Lastige is dat hier vooral veel van die goedkope zooi van wordt verkocht door allerlei webshops, misschien zoek ik verkeerd maar bij kwalitatief goede, betrouwbare merken kom ik dit model/type jurk weinig tegen (of het is rond de 800 euro, dat past helaas niet binnen mijn budget :') ).

House of CB hou ik natuurlijk in de gaten op Vinted, de Cinderella komt daar regelmatig voorbij dus nog wel goede kans om die op de kop te tikken.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:48

Ik had een bokker met interesse, maar heb niets meer gehoord. Dus hierbij de foto van de mantel maat 98.
Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 12:44

Ik heb vandaag een Ralph Lauren topje binnen gekregen. Vrij simpel, zwart topje, maar wel 100% kasjmier, van de collection lijn, mega zacht en echt helemaal nieuw met het zakje met reservewol nog eraan. Voor €15 terwijl het ding waarschijnlijk minimaal een paar honderd euro heeft gekost :))
Altijd leuk, van die mazzeltjes.

Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 13:27

Oh prachtig, en altijd een fijne basic om te hebben!

Hier een mintgroen vestje als nieuw van Fabienne Chapot voor €20,- mijn laatste koop. Nog een nieuw gilet onderweg, ook van FC in zand tinten. Verder ook fijn verkocht vorige week :j

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 13:38

Heel leuk vestje! Heerlijke kleur ook

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 19:48

Oh dat is een heerlijk topje!

Vestje heeft een mooie kleur zeg :)

Hier jassen binnen voor de kinders.
Voor de oudste een donkergroene Woolrich, voor de jongste ook een groene en een blauwe en de middelste een rode. En voor de oudste nog de zecchino dorp winterschoenen met schapenvacht.
En voor midddelste rokje en trui van RL.
De jassen zijn echt top! Heb zelf ook graag Woolrich en kwaliteit is mooi. Zijn super licht, maar toch ook echt heel warm.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:56

Die schoenen zien er heerlijk warm uit <3
Dat rokje met trui zijn ook super schattig!