Sorry dames, geloof dat ik het mooie weer meeneem uit Griekenland
Hey sorry
Ik durf niet te kijken. Ben tevreden met het weer van nu maar erin werken is nog steeds ruk. Ik heb uit protest ook al herfst dingen in heel m'n huis gezet.
Meestal is het in oktober nog een week of 2, soms langer, behoorlijk warm dus voor we eind oktober gehaald hebben ga ik er niet vanuit dat we de warmte achter ons hebben gelaten.
Vandaag en morgen hier. Daarna word het wel heerlijk, ook s' nachts.
cursebreaker
Geplaatst: 19-09-25 07:08
Momenteel is het nog bedrieglijk lekker met 13 graden en dauw en mistig met zon. Maar dat gaat snel veranderen weer ja, naar 27 vandaag en 26 morgen (dat is goddank terug aangepast een beetje want stond eerst op 28). Ik wil niet
Suzanne F.
Geplaatst: 19-09-25 07:14
Heb nu alles open. Achterdeur, ramen. Straks gaat alles dicht. Kan het nu nog even afkoelen.
Hier wordt het vandaag max 25 graden en morgenmiddag zie ik buien/ onweer en 20 graden..ik denk dat het wel mee gaat vallen. Ik vindt het alleen wat benauwd door een hoge luchtvochtigheid.
Ja, het is ook ontzettend vies en benauwd. Ben wel blij dat het bewolkt is wel en niet ook nog non-stop zon erbij. Daardoor is het bv ook op de slaapkamer nog niet Zo warm als dat het was geweest met de hele dag zon. En met het afkoelen in de avond/nacht, gaat dat iig met slapen nog beter te handelen zijn.
Ik voelde de migraine alweer opkomen. Binnenshuis is het nog zo'n 18 graden, ook omdat er vrijwel geen zon was, binnen is het dan ook goed te doen.
Maar ondanks de iets toegenomen pijn in mijn polsen en vingers vond ik het hiervoor een stuk beter te doen. Fijner om de deur uit te gaan, frisjes zelfs ondanks dat het nog zo'n 12-15 graden was maar te warm om een jas aan te doen. Liep met korte mouwen en op de koudere momenten een bodywarmer eroverheen. Was een stuk beter in mijn element iig.