Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tigress schreef:Laagste gewicht it is.
Beetje jammer dat die dus bij m'n ouders staat, en ik de nieuwe net heb aangeschaft gisteren
Oke, was een Medisana van de Action...maar ik dacht hoeveel verschil kan er nou zitten in een weegschaal![]()
Ik weeg momenteel vanalles af inderdaad, ivm bezig met afvallen. Vandaar ook m'n verbazing dat ik ineens in een paar dagen tijd 2.5 kilo zou zijn aangekomen volgens deze weegschaalals het nou een beetje hoger zou zijn, zou ik er niet gek van hebben opgekeken. Vocht vasthouden, verschil per dag etc. Maar dit was wel nogal bizar voor mijn idee.
MarlindeRooz schreef:MarlindeRooz schreef:Heb me net afgemeld en mijn supervisor geappt. Ben zo bang voor hun reacties terwijl ze tot nu toe altijd begripvol en lief zijn.
Thanks vorige werkgevers voor die angst.
Reactie was onder andere dat ik nu dinsdag een gesprek heb.
Winged schreef:Dat kun je natuurlijk ook gewoon vragen als je het echt wilt weten. Want het is wel duidelijk waar de afspraak over gaat, maar niet wat de insteek gaat zijn ("hé, kunnen we je helpen" of "je vliegt eruit, joe!"), maar als je je daar echt zorgen over maakt, kun je daar natuurlijk ook gewoon over communiceren.CupCakes_ schreef:Misschien willen ze alleen een gesprek om te kijken waarin ze jou kunnen ondersteunen Marlinde?
Dit is trouwens wel een (ergernis)punt. Mensen die een afspraak inplannen zonder duidelijke uitleg waar de afspraak over gaat.