Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dropneus95

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 03:12

Ik heb begrepen dat rammstein toestemming heeft gekregen om het geluid te mogen verhogen van 100 naar 103 decibel. Dat is gewoon het dubbele! Niet zo gek dus als je dat 4km verderop nog hoort

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 06:06

xPabloBokt schreef:
Goed aan gedaan hoor, je ziek melden. Beter nu even "kort" eruit dan door blijven stomen en langdurig ziek. Groetjes van een verzuimcasemanager in wording :(:)

Dankjewel voor je lieve berichtje <3

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:01

Over die sollicitatie die zo raar verliep..

Ik had een mail gestuurd met de vraag tot verduidelijking van de afwijzing aangezien dit voor mij compleet onverwacht kwam.
Mail gestuurd op woensdagavond, vrijdag om 5 voor 5 een antwoord of hij het weekend mocht nemen om over een goed antwoord na te denken.

Vond dat erg raar want je hebt me afgewezen op een sollicitatie en kan me geen goed antwoord geven waarom?

Maar ondertussen zijn we vrijdag een week verder en heb ik nog niks gehoord. Ik denk dat ik beide handjes moet kussen dat ik geen aanbod heb gekregen, wat een gekke toestanden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:09

Schuur_ schreef:
Vond dat erg raar want je hebt me afgewezen op een sollicitatie en kan me geen goed antwoord geven waarom?

Precies dit had ik meteen terug geschreven :o

Hoe gaat het met jezelf en je auto?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:15

Met mij goed maar de auto helaas minder. Die is totaalverlies maar een 4x4 die krom is geslagen moet je ook niet willen rechttrekken. Dadelijk sta ik daar ergens in het bos en raak ik niet meer weg of gaat die finaal stuk. Gisteren kwam er nog een vrouw op de zaak die aan mijn vader vroeg hoe het met me was. En dat de auto gelukkig niets had :x

Dat bevestigt mijn vermoeden dat de meeste mensen niet eens doorhadden dat ik ook geraakt was.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:15

Twijfel of ik vandaag nog een dagje verlof opneem. Voel me wel wat beter maar wil echt 100% de oude worden en dan is 2 dagen extra bijkomen wel beter.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:24

Tigress schreef:
Laagste gewicht it is.
Beetje jammer dat die dus bij m'n ouders staat, en ik de nieuwe net heb aangeschaft gisteren :')
Oke, was een Medisana van de Action...maar ik dacht hoeveel verschil kan er nou zitten in een weegschaal :Y)

Ik weeg momenteel vanalles af inderdaad, ivm bezig met afvallen. Vandaar ook m'n verbazing dat ik ineens in een paar dagen tijd 2.5 kilo zou zijn aangekomen volgens deze weegschaal :)) als het nou een beetje hoger zou zijn, zou ik er niet gek van hebben opgekeken. Vocht vasthouden, verschil per dag etc. Maar dit was wel nogal bizar voor mijn idee.

Ik volg op TikTok Evi en zij vertelde dat het het beste is om elke dag te wegen en daar een weekgemiddelde van te nemen. dan heb je ook niet de stress dat je aangekomen bent in 1 dag.
Laatst bijgewerkt door purny op 07-07-23 07:24, in het totaal 1 keer bewerkt

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:24

Blijf nog een dagje thuis Marlinde.
Mocht je zin hebben om even lekker te foeteren, ben je hier altijd welkom. :D

Heel rare gang van zaken Schuur.

Sterkte Ineke.

Hier vrij, maar er komen werkmannen van het waterschap.
Zal ze snel wijzen waar ze frisdrank kunnen pakken, en hoop dat ze niet teveel herrie maken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:25

Zou het doen, beter nu 2 dagen onbetaald verlof dan straks weer opnieuw onbetaald verlof te moeten nemen.
Even lekker een pas op de plaats doen en goed uitrusten/beter worden

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:34

Ontzettend balen van je auto zeg… Gelukkig ben je zelf wel in orde.

Marlinde in jouw plaats zou ik nog een extra dag nemen om te herstellen. Flink balen voor je zeg, beterschap.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 07:36

Nog lekker een dagje verlof, je gezondheid gaat echt voor Marlinderooz.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 08:09

Heb me net afgemeld en mijn supervisor geappt. Ben zo bang voor hun reacties terwijl ze tot nu toe altijd begripvol en lief zijn. -O-

Thanks vorige werkgevers voor die angst. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 08:13

Gisteravond aan geërgerd dat ik aan de Tramadol moest om even iets van dragelijk door de dag te kunnen komen ivm last in de onderrug.

Denk dat het verkeerd in is geschoten afgelopen Zondag tijdens een dagje Efteling..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 09:34

MarlindeRooz schreef:
Heb me net afgemeld en mijn supervisor geappt. Ben zo bang voor hun reacties terwijl ze tot nu toe altijd begripvol en lief zijn. -O-

Reactie was onder andere dat ik nu dinsdag een gesprek heb. :x

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 09:34

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:

Wat ik kom vechten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 09:46

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:

da fiets... Fijne werkgever dan ook. Je hebt geen vast contract toch? Is er voldoende werk in jouw vakgebied? Dan toch wat om je heen kijken. Geen enkele werkgever is dit soort stress waard.

Mijn zonneschermen-voor-binnen zijn 2 weken vertraagd.. Hopelijk eind juli... ;(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 09:47

Misschien willen ze alleen een gesprek om te kijken waarin ze jou kunnen ondersteunen Marlinde? :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 09:48

CupCakes_ schreef:
Misschien willen ze alleen een gesprek om te kijken waarin ze jou kunnen ondersteunen Marlinde? :(:)

Dat hoop ik ook, ik zie het wel. :)

Ik zit bij een uitzendbureau dus ben er net zo snel uitgewipt als dat ik er binnenkwam. :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 09:50

CupCakes_ schreef:

Dit is trouwens wel een (ergernis)punt. Mensen die een afspraak inplannen zonder duidelijke uitleg waar de afspraak over gaat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 09:54

Ik kan daar ook slecht mee omgaan ja.

Maar ga maandag op werk gewoon weer knallen en laten zien hoe goed ik het kan (zit in een opleidingstraject) en meer dan dat kan ik niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 09:55

Winged schreef:
CupCakes_ schreef:

Dit is trouwens wel een (ergernis)punt. Mensen die een afspraak inplannen zonder duidelijke uitleg waar de afspraak over gaat.
Dat kun je natuurlijk ook gewoon vragen als je het echt wilt weten. Want het is wel duidelijk waar de afspraak over gaat, maar niet wat de insteek gaat zijn ("hé, kunnen we je helpen" of "je vliegt eruit, joe!"), maar als je je daar echt zorgen over maakt, kun je daar natuurlijk ook gewoon over communiceren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:00

Marlinde :(:)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:48

Ik erger mij aan mijn route van het werk vandaag. Deze zit al bom en bom vol gepropt met cliënten. En dan willen ze ook nog dat ik voor een alarm naar twee dorpen verderop ga terwijl een andere collega daar dichterbij is èn een korte route heeft. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:01

Ik wil dat de garage even opschiet met het maken van mijn auto, dan kan ik vanmiddag tenminste gewoon weer naar Crippy. ;(

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:11

Ik erger me aan de openingstijden van de milieustraat in Havelte. Open van 12 tot 16.30. Is toch geen tijd mensen! Op Texel is ie van 8 tot 16.25 open, alleen onder de middag ff dicht