Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:53

Suliko schreef:
Mkango schreef:
Het is ook zo’n kou die overal in/doorheen trekt. :brr:

Ugh ja dit, het maakt ook niet of ik net bewogen heb of met tig wollen dekentjes zit, zodra ik het koud heb krijg ik het met geen mogelijkheid meer warm met dit natte gure weer.
Nu maar douchen en een warme kruik in bed leggen.

Oeh, kruik, goed idee.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:14

Maddy_Paola schreef:
Vanmiddag zo'n smerige mandarijn gehad dat ik hem nu nog proef, hij rook al raar waarom probeer ik het dan alsnog 8)7

Ben opzoek naar een nieuwe telefoon omdat het oplaadpunt kapot begint te gaan, maar die nog in de buurt komt van mijn wensen heeft een poedersuiker processor en de nieuwe versie die binnenkort uitkomt heeft hoogstwaarschijnlijk dezelfde >;)

Altijd je neus vertrouwen

HopeMyDay

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:21

Ik moet morgen verplicht naar een voorlichting over een onderdeel waar ik een jaar onderzoek naar gedaan heb...

Ik kan die hele voorlichting beter zelf geven maar nee, ze huren een extern bedrijf in waar wij notabene nog heen moeten ook.

Ik wil niet _-:(

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:28

Er is afgelopen nacht bij directe de buren ingebroken, de eikels staan vol op de camera (zagen hem ook hangen uit hun reactie te zijn) maar deed ze niets..
Nu zit ik thuis ook niet heel gemakkelijk op het moment.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:30

Arethe schreef:
Er is afgelopen nacht bij directe de buren ingebroken, de eikels staan vol op de camera (zagen hem ook hangen uit hun reactie te zijn) maar deed ze niets..

He getver, wat vervelend! Snap goed dat je je ongemakkelijk voelt. Ben je alleen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:31

Telpeva schreef:
Lente begint pas over 63 dagen -O-

Maar dagen worden langzaam aan steeds iets langer. <3

Dat ik niet normaal op de bank kan zitten, omdat er een kitten onder mijn arm lig te slapen. :')

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:34

fjordjes schreef:
Arethe schreef:

He getver, wat vervelend! Snap goed dat je je ongemakkelijk voelt. Ben je alleen?

Nee dat niet. Maar het idee dat ze rondliepen in de wijk, bij meerdere tuinen zijn geweest en dus binnen in een huis vind ik gewoon naar. Zijn via de schuifpui naar binnen gekomen, wij hebben weer een plank er tussen geschoven zodat die niet open kan. Deden dat alleen als we op vakantie gingen maar die gaat er nu standaard tussen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:38

Arethe schreef:
fjordjes schreef:

Nee dat niet. Maar het idee dat ze rondliepen in de wijk, bij meerdere tuinen zijn geweest en dus binnen in een huis vind ik gewoon naar. Zijn via de schuifpui naar binnen gekomen, wij hebben weer een plank er tussen geschoven zodat die niet open kan. Deden dat alleen als we op vakantie gingen maar die gaat er nu standaard tussen.

Brrr, naar gevoel ja :\.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:46

Arethe schreef:

Snap ik hoor. Een paar weken geleden hebben ze de elektrische wagen van de buren van mijn moeder gestolen. Die dingen zouden veel moeilijker zijn om te stelen, maar het is hen toch gelukt. Heel vies, zeker omdat ze die wagen dus een paar keren zijn komen checken alvorens ze hem gestolen hebben... Ik heb eens een potentiële inbreker betrapt, wij hebben een heel groot raam vooraan het huis (onderkant heeft gordijnen, bovenkant niet) en plots zag ik een arm met een telefoon boven het raam...

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 23:29

Heb weer een 4 voor een psychologie toets. Vorig blok had ik ook een 4 en voor de herkansing ook. :\ Dan valt de moed me nogal in de schoenen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 23:39

Is de regen hier al genoemd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 23:40

Caira schreef:
Nee, maar het is hier dan ook droog. :))

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 23:41

Ik heb een super leuk idee voor een (kleine) mieren tatoeage, maar ik weet helemaal niks over tattoo artiesten en hoe ik mensen moet vinden dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 23:41

Mkango schreef:
Caira schreef:
Nee, maar het is hier dan ook droog. :))

:D
Dat is volgens mij ook een unicum

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 04:09

Ik heb zo raar gedroomd. :')

De Chinezen zouden binnen vallen met nucleaire wapens dus we moesten de kelder in, naar de kruipruimte. (Ik in paniek want spinnen.. :'))
Zijn we uiteindelijk daar, zitten daar al allemaal Chinese vrouwtjes en kinderen en iedereen zat vrolijk kerstkoekjes te eten en pudding en liedjes te zingen? :') En ik proberen iedereen te vertellen dat we moesten schuilen maar uiteindelijk explodeerde het hele huis en ging iedereen dood in een vlammenzee.

Ok. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 05:54

Lestrange01 schreef:
Ik heb een super leuk idee voor een (kleine) mieren tatoeage, maar ik weet helemaal niks over tattoo artiesten en hoe ik mensen moet vinden dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen :')

[MWS] [info] Tattoo's 14!

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 08:36

Captain schreef:
Ik heb zo raar gedroomd. :')

De Chinezen zouden binnen vallen met nucleaire wapens dus we moesten de kelder in, naar de kruipruimte. (Ik in paniek want spinnen.. :'))
Zijn we uiteindelijk daar, zitten daar al allemaal Chinese vrouwtjes en kinderen en iedereen zat vrolijk kerstkoekjes te eten en pudding en liedjes te zingen? :') En ik proberen iedereen te vertellen dat we moesten schuilen maar uiteindelijk explodeerde het hele huis en ging iedereen dood in een vlammenzee.

Ok. :')

Ssst! Dat zijn onze geheimen ja _O-

Wel een geniale droom, dat wel.

Ik erger me er nog steeds aan dat we die themadag hebben vandaag. Veel te vroeg en onzinnig.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 08:38

Ik heb een hekel aan de man die half op schoot komt zitten in de trein terwijl de 2 stoelen tegenover me nog vrij zijn..

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 09:39

Moeite met uit bed te komen.

Ik heb goed geslapen maar ik ben zo vaak wakker geworden tussen door en ook heel bijzondere dromen gehad.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 10:34

De huilbuien gisteren die overgingen in niesbuien. Maar wel duidelijk dat de bijholten gok gewoon alles flink rommeldebommel zijn.

Trouwens heerlijk geslapen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 11:13

Ik word gek denk ik. VLucht van DUS naar banketstaaf was de hond gecancelled na boeken en betalen (nog steeds aan het proberen geld terug te krijgen). Daarna opnieuw geboekt vanaf AMS.

Eerst gebeld, specifiek met de vluchtnummers erbij, geboekt en was bevestigd via mail.

Dag later WEER gecancelled. Echt, ik snap het niet hoor. Mijn eigen vlucht maar weer opnieuw geannuleerd en ook wachten de refund.

Ik probeer het nog 1 keer en dan ben ik er klaar mee.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 12:03

Welke maatschappij vliegt er naar banketstaaf?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 12:05

Waarom heb je je censuur aan?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 12:07

Urbanus schreef:
Waarom heb je je censuur aan?

Vanwege mijn kwetsbare zieltje.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 12:07

Hele heftige migraine aanval gehad gisteravond waar ik nu nog echt flink last van heb. Hoofdpijn blijft aanhouden, maar gelukkig is de misselijkheid wel gezakt.

Sinds het overlijden van mn oma ben ik weer veel vatbaarder geworden voor aanvallen en vind het echt verschrikkelijk dat ik, als ik 1 keer een weekend druk ben, ik meteen in de week die erop volgt migraine krijg omdat ik niet genoeg rust heb kunnen pakken. Hopelijk trekt mn lichaam een beetje bij de komende periode.