Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:21

Urbanus schreef:
Even proeven en kijken welke het beste uit de bus komt lijkt me een waterdichte methode.

Ik snap Nessie wel, ik zou er ook niet door gecharmeerd zijn dat een man de ene dag met de ene in bed ligt en dag erna bij mij :( Ik was ook niet heilig vroeger, maar dit is komt over zoals een beetje shoppen.
Maar als je nu al twijfels hebt door een vriendengroep, denk ik ook dat er niet genoeg gevoelens zijn om door te gaan voor een relatie.

fleurtjeuh

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:33

Maar hoe kan je keuzes maken als je de mensen niet eerst leert kennen?
Soms heb je daar gewoon meerdere dates voor nodig toch?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:37

@Rawr waarschijnlijk word het een drankje bij 1 van ons thuis. Gezien het weer niet veel goeds voorspeld :')

Over 2 dates gesproken. Naast mijn date van gister had ik nog contact met een andere jongen. Ondanks dat ik al ruim 2 weken contact heb met hem had hij niet eerder tijd voor een date dan over een week.
Ga ik 3 weken wachten? Nee sorry :+
Mijn date van gister weet ook dat ik nog contact had met die andere jongen, ben ik gelijk eerlijk over geweest. Gister heb ik op onze date dan ook aangegeven dat als hij serieus verder wil daten om te kijken of er meer in zit voor ons, dat hij dan ook mijn voorkeur krijgt. En dan heel banketstaaf voor de andere, maar dan is er een grote kans dat die date niet door gaat. Voel ik me best poedersuiker onder, maar dat wist hij ook door zo lang te wachten met afspreken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:39

Nessie schreef:
Er werd genoemd ‘serieus daten’ met 2 personen. Daar haak ik op ik. Ik zou dat als een van die personen niet accepteren en zie dat niet als serieus daten. Mijn waardigheid is dan wel te hoog om met zo iemand verder te gaan, als hij aan het begin al niet kan kiezen.

Maar als Rawr dat open communiceert naar beide heren en zij dat prima vinden, is er geen probleem natuurlijk.

Ik heb gewoon over het woord serieus heen gelezen, wat erg!

Nee, dat vind ik dan niet serieus. Tenminste, ik zou niet met meerdere personen tegelijk serieus daten.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:40

fleurtjeuh schreef:

Ja, maar dan is het dus nog niet serieus daten :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:47

BaileyMix schreef:
fleurtjeuh schreef:

Ja, maar dan is het dus nog niet serieus daten :+

Ja true.
Maar dan kunnen we gaan neuzelen over de definitie van serieus :P
Lijkt me niet super nuttig.
Persoonlijk zou ik 2 dates nog niet serieus noemen, tenzij je de eerder benoemde vonk of liefde op t eerste gezicht hebt. Maar wat mensen ook al aangaven, op zo'n moment zijn ze dan meteen voor alleen dat persoon gegaan en dan is t probleem ook opgelost :P
Maar he, iedereen heeft hier een andere definitie van serieus daten. En kan best zijn dat sommige mensen vinden dat ze met meerdere mensen serieus kunnen daten.
Zolang iedereen ervan op de hoogte is, zie ik het probleem niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:51

Dat neuzelen vind ik juist wel interessant. Voor mij is het serieus als je de intentie hebt om iets op te bouwen. Tenzij je poly bent, is dat met 1 persoon.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:53

Je kan in mijn ogen wel serieus nog maar 2x daten met iemand maar dan is het exclusief tot dat je besluit dit is het niet.

Het zou pas lastig worden zoiets als je op allebei een soort van verliefd wordt. Of niet kan kiezen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:54

Urbanus schreef:
Dat neuzelen vind ik juist wel interessant. Voor mij is het serieus als je de intentie hebt om iets op te bouwen. Tenzij je poly bent, is dat met 1 persoon.

Maar wanneer weet je dat je dat wilt?
Voor jou en je man was t makkelijk, de vonk sloeg over.
Maar hoe was dat in eerdere relaties?
Hoe lang was je aan t daten voor je dacht, ja dit is serieus, met dit persoon wil ik wat opbouwen?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:54

Volgens mij voel je of iemand een serieuze potentiële date ja is of maar een fling.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:58

fleurtjeuh schreef:
Urbanus schreef:

Maar wanneer weet je dat je dat wilt?
Voor jou en je man was t makkelijk, de vonk sloeg over.
Maar hoe was dat in eerdere relaties?
Hoe lang was je aan t daten voor je dacht, ja dit is serieus, met dit persoon wil ik wat opbouwen?

Niet. Ik ben eigenlijk nooit serieus geweest met iemand. Wilde iemand monogaam zijn dan hield ik dat een maand of 3 vol.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 12:59

Ik ben gewoon benieuwd. Zei je wel van dat je intenties waren en opzoek te zijn naar een vaste relatie? Neem aan van niet.

Prima trouwens als mannen maar wat in de rondte willen seksen maar dan moesten ze niet bij mij zijn.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 13:10

Haha sorry ik gebruikte het woord serieus verkeerd, my bad. De hele discussie daarover had niet gehoeven. Ik wilde zeggen dat het was in de trant van daten met het idee om voor de liefde en een vaste relatie te gaan. Niet voor de lol/seks of om FWB's te worden. Natuurlijk is het nog te vroeg voor exclusiviteit en beide weten dat en hebben hun tinder/happ'n ook nog steeds actief staan. Ikzelf ben van het 'don't ask, don't tell' principe wat andere dates betreft en ik heb hun ook niet gevraagd of zij nog anderen daten. Maar als ze het mij hadden gevraagd had ik eerlijk antwoord gegeven. Maar ik wil het zelf niet weten totdat het dus echt serieus wordt. Zolang alles veilig en met instemming gebeurt vind ik het prima.

Wat die vriendengroep betreft zijn het inderdaad mensen met ideeën die haaks op de mijne staan. Eigenlijk had ik al moeten vertrekken toen ik de eerste keer het n-woord hoorde en daar helemaal niemand raar van opkeek. Naast racisme ook een duidelijke hekel aan LHBTQ en vooral transgenders. Ik heb inmiddels hun FB's bekeken en het was geen verrassing om daar ook alle complotwaanzin van de Coronaperiode tegen te komen.
Verder stonden de meeste me tegen omdat ze te beroerd zijn om te werken en liever uitslapen, de dag wegblowen en de nacht doordrugsen. Ze heeft ook nog 2 vriendinnen die wel normaal zijn maar die willen ook niets met die groep te maken hebben. Ik heb het er net met haar over gehad en ze heeft ook wel problemen met hun ideeën maar omdat ze al zo lang bevriend is met sommigen wil ze niet met die groep stoppen. Ik heb gezegd dat ik geen relatie met iemand kan hebben met dit soort vrienden en dat ik niet meer af wil spreken en dat begrijpt ze.

Dus nu is er nog eentje, monogaampjes rejoice! :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 13:12

Nou dan was ik ook vertrokken als ik dit lees!!!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 13:37

Phoe. Daar zou ik ook een probleem mee hebben.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 13:45

Haha, nou goede keuze Rawr. Wat een gekkies.

Welkom in de zoete wereld van monogaampjes na date 1 :*

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 13:58

Ik zou het niet oke vinden, met twee verschillende mensen in bed duiken terwijl je met allebei met uitzicht op een monogame relatie meent te daten en je date er eigenlijk niets van weet. Is toch heel wat anders dan vrijgezel en hier en daar wat scharrelen en seks voor de lol met randoms.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 13:59

Zonnetje81 schreef:
Ik ben gewoon benieuwd. Zei je wel van dat je intenties waren en opzoek te zijn naar een vaste relatie? Neem aan van niet.

Ik geef geen antwoord.

@Rawr, ohhh daar zou ik ook echt op afknappen!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 16:33

Oh op dat soort vrienden zou ik ook afknappen ja :=

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 18:21

Fly_high schreef:
Ik zou het niet oke vinden, met twee verschillende mensen in bed duiken terwijl je met allebei met uitzicht op een monogame relatie meent te daten en je date er eigenlijk niets van weet. Is toch heel wat anders dan vrijgezel en hier en daar wat scharrelen en seks voor de lol met randoms.

Daar ben ik het wel mee eens.
Als vrijgezel prima om met meerdere af te spreken , maar als je uiteindelijk toch een vaste relatie wil dan een not done. Denk ook dat het voor de ander zodra hij of zij het weet lastig word om het vertrouwen erin te krijgen als je een relatie krijgt om te weten dat je niet meer met meerdere ' het ' doet

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 18:28

Op zulke vrienden knap ik ook af. Overigens knap ik ook af op mannen die met 2 vrouwen daten en ermee t bed induiken. Als je serieuze intenties hebt en niet kan kiezen tussen 2 (hoe vroeg ook) dan geeft t eigenlijk aan dat beide t niet zijn. Maargoed, nu heb ik ook ervaring met mannen die niet kunnen kiezen (en daarmee dus eigenlijk niet kiezen)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 19:53

Ik ben voor het eerst een soort van afgewezen via een datingapp - hij leek me erg leuk maar ik draaaaaag het gesprek en hij is totaal niet enthousiast om af te spreken. En dat gaf hij ook een soort van toe :')

Is dit hoe het is om oud, uitgerangeerd, stom en lelijk te zijn (en blijkbaar te leuke mannen te willen) ;( ? Ik denk niet dat mijn ego hier nog van herstelt.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 20:03

Nee ik denk dat het vooral makkelijk is omdat het via een beeldscherm gaat en niet face to face

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 20:10

BaileyMix schreef:
Ik ben voor het eerst een soort van afgewezen via een datingapp - hij leek me erg leuk maar ik draaaaaag het gesprek en hij is totaal niet enthousiast om af te spreken. En dat gaf hij ook een soort van toe :')

Is dit hoe het is om oud, uitgerangeerd, stom en lelijk te zijn (en blijkbaar te leuke mannen te willen) ;( ? Ik denk niet dat mijn ego hier nog van herstelt.

Heel simpel: jezelf de vraag stellen of je hem leuk vond, of de potentie van hem? Wat vond je leuk aan hem? Zijn hoofd? Want als jij het gesprek draagt dan gaat het niet om zijn persoonlijkheid

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 20:37

Haha ja uiteraard de potentie, hem ken ik nog niet. Leuk uiterlijk, leuke bio, zelfde interesses, afkomstig uit de stad met m'n lievelingsaccent :)) Maarrrr dat maakt de egoklap niet minder |( Iemand nog stomme, domme, afgedankte sukkels in de aanbieding?