[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:01

Ik stuur inderdaad altijd een felicitatiekaartje :j
Kraamvisite meestal niet, tenzij ik er écht niet onderuit kan, of als ik de ouders gewoon heel fijne mensen vind. Anders echt niet.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:02

marleen_88 schreef:
De serie zegt me niks, maar Polly vind ik geen vreemde naam. Ook Dwayne niet overigens.

Tja dan moet je bij onze basisschool klasgenoten zijn, die vonden het allemaal vreemd. :P

Nu vind ik het heel leuk want met beide namen heb ik Dwally kunnen maken. Onze shetlandveulens staan straks allemaal geregistreerd op Dwally's Hoeve.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:09

:oo Ken je Fawlty towers niet.Of ben ik zo oud.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:17

Britta31 schreef:
:oo Ken je Fawlty towers niet.Of ben ik zo oud.

Nooit van gehoord zelfs. Heb het even opgezocht, totaal geen herkenning ook.

Plop1997 schreef:
marleen_88 schreef:
De serie zegt me niks, maar Polly vind ik geen vreemde naam. Ook Dwayne niet overigens.

Tja dan moet je bij onze basisschool klasgenoten zijn, die vonden het allemaal vreemd. :P

Nu vind ik het heel leuk want met beide namen heb ik Dwally kunnen maken. Onze shetlandveulens staan straks allemaal geregistreerd op Dwally's Hoeve.

Kinderen/jongeren hebben niets nodig om te pesten. Ik ben verhuisd, vlak voor MKZ uitbraak, dit was reden om mij voor varken uit te schelden. Slaat ook totaal nergens op.

Dwally is leuk gevonden ja.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:19

Ik ben gepest omdat ik goed kon leren :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:20

Ik gewoon omdat ik bestond. Er was niet eens een reden gewoon om wie ik was. :+

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:26

MarlindeRooz schreef:

Eigenlijk gaat het altijd daarom.... kinderen zoeken dan gewoon naar een reden om te kunnen pesten.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:27

MarlindeRooz schreef:

Waarschijnlijk was het bij ons dit ook het geval. Maarja een aparte naam maakt het makkelijker. Heb op de middelbare school ook maar verborgen dat ik paardenmeisje was.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:28

Mijn pesters hadden sowieso al het IQ van een pinda. Maar goede grappen met Marlinde er in konden ze niet bedenken. Twee belanden uiteindelijk in de bak en een ander woont nu begeleid omdat hij zichzelf epilepsie heeft bezorgd door overmatig drugsgebruik. *D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:35

Ik heb altijd onthouden toen een grote pester van de basisschool (niet op mij ) van een flat afsprong dat het een hoopje zieligerds zijn die dat doen.
Totaal geen eigenwaarde hebben en zodoende maar een ander neer halen om zichzelf beter te voelen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:36

MarlindeRooz schreef:
Mijn pesters hadden sowieso al het IQ van een pinda. Maar goede grappen met Marlinde er in konden ze niet bedenken. Twee belanden uiteindelijk in de bak en een ander woont nu begeleid omdat hij zichzelf epilepsie heeft bezorgd door overmatig drugsgebruik. *D

Als dit geen karma is weet ik het ook niet meer :=

Polly doet me alleen maar denken aan Polly Pocket dat is meer van mijn generatie. Ik vind het overigens een hele leuke naam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:38

Mijn grootste pester is echt enorm lelijk opgedroogd en een andere heeft me een keer bediend toen ik bij hem in de horecazaak kwam :') Daar bleek hij gewoon medewerker, dus het was nog niet eens zijn eigen zaak. Toch goed om te zien dat het er dan zelf een stuk beter van af hebt gebracht :D :o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:04

Amber_anne schreef:
MarlindeRooz schreef:

Als dit geen karma is weet ik het ook niet meer :=

Polly doet me alleen maar denken aan Polly Pocket dat is meer van mijn generatie. Ik vind het overigens een hele leuke naam

Polly Pocket <3

Ik dacht ook aan het nummer van Nirvana, lijkt eerst over een papegaai te gaan, maar gaat eigenlijk over een ontvoerd meisje

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:07

Niobe schreef:
Polly Pocket <3

Ik dacht ook aan het nummer van Nirvana, lijkt eerst over een papegaai te gaan, maar gaat eigenlijk over een ontvoerd meisje

Toevallig heb ik een shetlander genaamd Nirvana :P

Het nummer is inderdaad wel een beetje sad. Ik was ook zeer geshockt toen ik de eerste keer goed naar de lyrics luisterde. ;(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:09

Ja :(
Ik vind Polly trouwens wel een leuke naam

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:18

Ik schijn vroeger een pester geslagen te hebben := omdat ik vond dat er niet gepest moest worden. (ik nam het schijnbaar altijd op voor de gepeste)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:36

Ik,werd gepest dat ik zowat het enige kind was van gescheiden ouders. Begin jaren 80 was dat nog niet zo vaak voorkomend.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:44

Ik ben gepest omdat ik motorisch niet handig en ook niet moeders mooiste was en een stuudje was. Op de basisschool was dat, maar daar werd altijd wel iemand gepest, iedereen kwam om de beurt aan de beurt. En je moest dan wel meedoen, want anders was je zelf sowieso de volgende.
Op de middelbare school werd vooral misbruik gemaakt van mijn wil om vrienden te maken.
Later had ik wel heel mavo 4 een keer tegen me, omdat ik iets gezegd wat over hun meest favoriete (en manipulatieve) klasgenoot. Dat was eng :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:09

Relaxed schreef:
Mijn grootste pester is echt enorm lelijk opgedroogd en een andere heeft me een keer bediend toen ik bij hem in de horecazaak kwam :') Daar bleek hij gewoon medewerker, dus het was nog niet eens zijn eigen zaak. Toch goed om te zien dat het er dan zelf een stuk beter van af hebt gebracht :D :o

Ik ben nooit echt gepest maar we hadden wel van die popiejopie meiden die zichzelf heeeeel wat vonden en ook steeds vriendjes hadden enzo.

Nu vrijwel allemaal single, sommige met een kind achtergelaten, geen opleiding afgemaakt.. Heerlijk!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:18

Danique_G schreef:
Ik dacht eigenlijk dat dit een stille hint voor kraamvisite was. Maar durf het niet aan ze te vragen, wil mezelf niet in m’n voet schieten

Ligt eraan hoe close ik ben met iemand. Ik kreeg laatst ook een geboorte kaartje maar het contact is al zo verwaterd en had dr al via WA gefeliciteerd dus heb geen kaart gestuurd. Anderen stuur ik altijd een kaartje. En goede vrienden ga ik ook even langs. Baby's van goede vrienden die dicht bij me staan vind ik wel leuk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:48

Ik stuur als het me lukt een kaartje. Moet ik nu ook nog doen, maar dat kan ook prima pas na 4 weken _O- Als het binnen fietsafstand is wil ik wel langs, maar anders ga ik er geen tijd aan besteden. Ben ik uren bezig voor een half uurtje opdraven. Als ik het voorstel mag ik denk niet eens komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:53

Ohja, ik was ook altijd het seutje van de klas (geen rijke ouders, geen hippe sport zoals tennis of hockey, uitgaan boeide me weinig + een bril met bokaal glazen) en mijn toekomst was "aan de kassa van de supermarkt". Ook zo gemeld door docenten. We zijn met 3 van de 30 die een diploma hoger dan middelbaar onderwijs hebben en het merendeel is flink aangekomen en moeke met een kortpittig kapsel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:13

Danique_G schreef:
Ik dacht eigenlijk dat dit een stille hint voor kraamvisite was. Maar durf het niet aan ze te vragen, wil mezelf niet in m’n voet schieten

Meid ik heb high van de moederhormonen zelfs mijn bevriende dealer een kaartje gestuurd.

Die overigens wel kwam en een paar gram keta als kraamcadeau gaf. :')

Maar ik wil maar zeggen, het is maar een kaartje, doe waar je zin in hebt!

P.S. mijn man heeft de keta weggegooid.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:34

Op de meeste kaartjes die ik krijg, staat een pamperrekening of het wachtwoord van "de lijst" vermeld. Lekker subtiel.

Ik ben trouwens een reeks op Kobo aan het beluisteren, De Cazalets. Polly is echt awesome daar! :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:40

Ik vind die dingen altijd een beetje dubbel.

Aan de ene kant snap ik het he-le-maal. Je wil natuurlijk niet 100 rompertjes, 50 rammelaars en 10 luiertaarten ontvangen. Als ik jarig ben heb ik ook voorkeur voor wat ik graag zou willen.

Aan de andere kant vind ik het wat doorslaan de laatste tijd. Op een uitnodiging voor een verjaardag van 3 kindjes tegelijk - en juist een van de enigen waar we onze snor niet kunnen drukken- kregen we "hoi komen jullie ook hier zijn de lijstjes en de wachtwoorden ".