Kraamvisite meestal niet, tenzij ik er écht niet onderuit kan, of als ik de ouders gewoon heel fijne mensen vind. Anders echt niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:De serie zegt me niks, maar Polly vind ik geen vreemde naam. Ook Dwayne niet overigens.
Britta31 schreef:Ken je Fawlty towers niet.Of ben ik zo oud.
Plop1997 schreef:marleen_88 schreef:De serie zegt me niks, maar Polly vind ik geen vreemde naam. Ook Dwayne niet overigens.
Tja dan moet je bij onze basisschool klasgenoten zijn, die vonden het allemaal vreemd.
Nu vind ik het heel leuk want met beide namen heb ik Dwally kunnen maken. Onze shetlandveulens staan straks allemaal geregistreerd op Dwally's Hoeve.
MarlindeRooz schreef:Mijn pesters hadden sowieso al het IQ van een pinda. Maar goede grappen met Marlinde er in konden ze niet bedenken. Twee belanden uiteindelijk in de bak en een ander woont nu begeleid omdat hij zichzelf epilepsie heeft bezorgd door overmatig drugsgebruik.
Amber_anne schreef:MarlindeRooz schreef:Mijn pesters hadden sowieso al het IQ van een pinda. Maar goede grappen met Marlinde er in konden ze niet bedenken. Twee belanden uiteindelijk in de bak en een ander woont nu begeleid omdat hij zichzelf epilepsie heeft bezorgd door overmatig drugsgebruik.
Als dit geen karma is weet ik het ook niet meer![]()
Polly doet me alleen maar denken aan Polly Pocket dat is meer van mijn generatie. Ik vind het overigens een hele leuke naam
Niobe schreef:Polly Pocket
Ik dacht ook aan het nummer van Nirvana, lijkt eerst over een papegaai te gaan, maar gaat eigenlijk over een ontvoerd meisje
Relaxed schreef:Mijn grootste pester is echt enorm lelijk opgedroogd en een andere heeft me een keer bediend toen ik bij hem in de horecazaak kwamDaar bleek hij gewoon medewerker, dus het was nog niet eens zijn eigen zaak. Toch goed om te zien dat het er dan zelf een stuk beter van af hebt gebracht
![]()
Danique_G schreef:Ik dacht eigenlijk dat dit een stille hint voor kraamvisite was. Maar durf het niet aan ze te vragen, wil mezelf niet in m’n voet schieten
Danique_G schreef:Ik dacht eigenlijk dat dit een stille hint voor kraamvisite was. Maar durf het niet aan ze te vragen, wil mezelf niet in m’n voet schieten