Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
welmoed__ schreef:Hier een website waar omschreven word wat er gebeurt als je je dier voor destructie aanbiedt na overlijden.
Ik durf het filmpje op de 1e pagina nog niet te kijken bij gebrek aan omschrijving.
Iemand die het wel durft en mij kan vertellen wat je ziet? Ik ben ergens wel nieuwsgierig maar ben ook bang dat ik het te heftig vind te bedenken dat dit met mijn paard is gebeurd.
http://www.watisdestructie.nl/
Suzanne F. schreef:StalNollie schreef:Je ziet al meteen een paard dood opgetild worden en door de molen gedraaid worden.
Oh nou dat hoef ik niet te zien eigenlijk. Ik weet dat het gebeurt maar ik hoef het niet te zien.
Suzanne F. schreef:Nou ik wist wel dat ze nog stukken gebruikten voor andere doeleinden. En ik dacht dat de rest dan verbrand zou worden. Maar ze maken er toch ook biobrandstof van ofzo? Of in ieder geval iets van energie.
Hieperdi schreef:Maar wordt dit met elk paard zo gedaan die opgehaald wordt
Leandra schreef:De lichamen van de slachtoffers van MH17 werden naar de kazerne gebracht waar mijn schoonvader werkte. Wij werden daar ook soms uitgenodigd bij een bijeenkomst. Zo gek om daar dan te zijn terwijl je weet dat die lichamen daar gelegen hebben. Ik heb de loodsen en tenten toen ook gezien. Heel indrukwekkend.