Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
astrea schreef:Wij hebben uiteindelijk €3,5 korting per persoon gekregen. €7 in totaal
Moestuin schreef:Ik ga het erop houden dat het duur genoeg was. Wij hebben enkele vaste ontbijtadresjes waar wij voor hetzelfde geld luxe producten bij krijgen zoals zalm, chocomousse etc. Dit was een nieuw (en dichter bij huis) adres en duidelijk eenmaal en nooit weer. Wij vinden het excuus: Te weinig volk, ook bullshit. Het is nota bene een bakker. Je neemt het zo los uit de toog. Het is niets dat je op voorhand moet bestellen od. Je zet desnoods alles gewoon per 4 stuks op (er zaten nog 2 andere koppels) en je vult gewoon aan indien op.
De kaas was vers gesneden van een grote bol
Niobe schreef:Moestuin schreef:Ik ga het erop houden dat het duur genoeg was. Wij hebben enkele vaste ontbijtadresjes waar wij voor hetzelfde geld luxe producten bij krijgen zoals zalm, chocomousse etc. Dit was een nieuw (en dichter bij huis) adres en duidelijk eenmaal en nooit weer. Wij vinden het excuus: Te weinig volk, ook bullshit. Het is nota bene een bakker. Je neemt het zo los uit de toog. Het is niets dat je op voorhand moet bestellen od. Je zet desnoods alles gewoon per 4 stuks op (er zaten nog 2 andere koppels) en je vult gewoon aan indien op.
De kaas was vers gesneden van een grote bol
Ben je wel weggegaan met je geld terug?
fjordjes schreef:Waarom dat die rookmelder uitgerekend op zondag onder etenstijd het nodig vinden om irritant te piepen dat de batterij leeg is en ik geen 9 volts batterij in huis heb liggen waardoor m'n wederhelft naar de winkel moet om er 1 te halen.. En dat ding piept nog steeds zonder stroom/batterij
fjordjes schreef:Waarom dat die rookmelder uitgerekend op zondag onder etenstijd het nodig vinden om irritant te piepen dat de batterij leeg is en ik geen 9 volts batterij in huis heb liggen waardoor m'n wederhelft naar de winkel moet om er 1 te halen.. En dat ding piept nog steeds zonder stroom/batterij
iirrssjjee schreef:fjordjes schreef:Waarom dat die rookmelder uitgerekend op zondag onder etenstijd het nodig vinden om irritant te piepen dat de batterij leeg is en ik geen 9 volts batterij in huis heb liggen waardoor m'n wederhelft naar de winkel moet om er 1 te halen.. En dat ding piept nog steeds zonder stroom/batterij
Gelukkig is het bij jullie open op zondag! Hier is dan alles dicht