Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mkango schreef:Als het goed is zou je het gewoon zo moeten kunnen schenken, maar het is even zoeken naar de juiste positie.Draai hem te ver op z'n kop en er kan geen lucht meer in, dus komt er ook niks uit.
Roodvos schreef:Dat dacht ik ook de eerste keer dat ik zo'n ding zag, tot het er ineens uit gutste.Mkango schreef:Als het goed is zou je het gewoon zo moeten kunnen schenken, maar het is even zoeken naar de juiste positie.Draai hem te ver op z'n kop en er kan geen lucht meer in, dus komt er ook niks uit.
Er zit nergens een gat in, dus er komt sowieso niets uit.
De foto is niet heel scherp, maar eronder zit voor mij duidelijk zichtbaar een (schenk)tuitje.
Mkango schreef:Jij gaat door voor de wasmachineAls het goed is zou je het gewoon zo moeten kunnen schenken, maar het is even zoeken naar de juiste positie.Draai hem te ver op z'n kop en er kan geen lucht meer in, dus komt er ook niks uit.
Lestrange01 schreef:Heeft iemand hier een ct scan gehad? En kan die mij zijn of jaar ervaringen vertellen? Ik heb namelijk net gehoord dat ik er morgen een krijg en ik vraag me af hoe het is
leintje_ schreef:Lestrange01 schreef:Heeft iemand hier een ct scan gehad? En kan die mij zijn of jaar ervaringen vertellen? Ik heb namelijk net gehoord dat ik er morgen een krijg en ik vraag me af hoe het is
Ik heb vorig jaar 2 CT-scans moeten laten maken van mijn bovenbeen. Mijn ervaring was dat het heel snel ging, sneller dan verwacht. De voorbereidingen duren langer dan de scan zelf. Je gaat liggen, de tafel wordt langzaam de buis in geschoven en schuift er weer uit. Het is zo gepiept en helemaal niet eng. Was zelf een beetje gefascineerd door alle kleuren die ik zag in de scanner en lette daar vooral op. Ik heb alleen geen contrastvloeistof gehad, dus daar heb ik geen ervaringen mee. Zijn er nog dingen die je wilt weten?
Lestrange01 schreef:leintje_ schreef:Ik heb vorig jaar 2 CT-scans moeten laten maken van mijn bovenbeen. Mijn ervaring was dat het heel snel ging, sneller dan verwacht. De voorbereidingen duren langer dan de scan zelf. Je gaat liggen, de tafel wordt langzaam de buis in geschoven en schuift er weer uit. Het is zo gepiept en helemaal niet eng. Was zelf een beetje gefascineerd door alle kleuren die ik zag in de scanner en lette daar vooral op. Ik heb alleen geen contrastvloeistof gehad, dus daar heb ik geen ervaringen mee. Zijn er nog dingen die je wilt weten?
Oke dat klinkt niet zo erg. Toen mijn moeder een mri moest maken een tijd terug duurde dat best lang namelijk. Maakte het veel geluid?