Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mijn huis is zo’n grote bende dat je er naar van wordt. Maar moet van mezelf rust houden. Maar wil het graag opgeruimd hebben.
Maar als ik geen rust pak kan ik morgen ook weinig. Zucht.
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Mijn huis is zo’n grote bende dat je er naar van wordt. Maar moet van mezelf rust houden. Maar wil het graag opgeruimd hebben.
Maar als ik geen rust pak kan ik morgen ook weinig. Zucht.
Alvast wat dingen opruimen die niet al te veel energie kosten? Ik weet van mezelf dat ik geen rust kan vinden als het een bende is, als dat voor jou ook geldt, dan kun je misschien beter toch alvast wat opruimen?
hagelslag schreef:Ik bedenk mij net dat ik vanacht een flink probleem ga krijgen.
Ivm ontsteking naast mijn ruggenwervel kan ik alleen op links of rechts liggen momenteel.
En vanmorgen bij de kaakchirurg geweest en een implantaat rechts gekregen.
Oftewel op mijn rechter wang liggen gaat niet lukken
En ik wissel snachts vaak links en rechts af(word wakker vd pijn)
MarlindeRooz schreef:Ik doodmoe ben en wakker ben omdat er weer geluidsoverlast is. Zelf na nadrukkelijk vragen blijft dr muziek luid.
Ja verhuizen staat op de planning maar een huurwoning vinden is echt vrijwel onmogelijk. Heb zelfs overwogen om terug naar mijn ouders te gaan (????) zodat ik tenminste eens een nacht door slaap. Kan me de laatste nacht zonder geluidsoverlast niet herinneren.