Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Maar waarom lees ik de laatste pagina’s regelmatig dat er oke geklikt is terwijl het niet oke is. Waar is die knop dan voor?![]()
Als iemand bij mij op oke drukt en daarna komt met dat hij/zij geld terug wil weet ik niet of ik wel zin heb in omslachtig gedoe.
Suzanne F. schreef:PSvanLot schreef:Ik heb mijn kast bijna leeg... en ik kan me er niet toe zetten om het op Vinted te zetten. Ga er liever shoppen dan zelf plaatsen, dan moet ik ook alles bewaren en voor die paar euro...
Heb serieus 2 vuilniszakken vol klaar staan om in de kledingcontainer te gooien. Soms wat goedkopere rommel zoals hemdjes die ik ergens onder draag, maar ook nog genoeg nagenoeg nieuwe items van Scotch and Sode, 7 for all Mankind, Liu Jo, Josephine & co.
Hoop dat er iemand nog heel blij van wordt.
Maar het shoppen op Vinted gaat goed. Heb nu wat items besteld, eens kijken of dat wat is of dat ik genaaid wordt
Dat doe ik ook eerlijk gezegd. Ik stop ook alles in vuilniszakken en stop het in de kledingcontainer. Ook merkkleding. Ik hoop altijd maar dat iemand er blij van wordt. Al dat gedoe met foto’s maken en vragen beantwoorden en advertenties maken. En dan nog wegbrengen naar een pakketpunt voor een paar euro. Ik heb daar vaak geen zin in. Maak ik er liever iemand blij mee.
Ik shop beter op Vinted dan ik verkoop in ieder geval. Laatst nog een vest gekocht. Nieuw met kaartjes eraan, 12,50 euro inclusief verzending. Dat is leuk.
_Lorette_ schreef:Appel & Ei heb ik ook geprobeerd, maar dat is voor mij heel lastig wegbrengen en ophalen + hoge parkeerkosten. Ze verkopen items niet die ik zelf wel heel makkelijk kwijt kan, maar soms ben ik te laat met ophalen en is het al afgevoerd.Andere items verkopen ze juist voor veel meer geld dan ik er ooit via Vinted voor had gekregen, dat wel... Alleen gebeurt dat minder vaak. Al met al is Vinted gemakkelijker en dan maak ik tenminste niet zoveel kosten voor benzine + parkeren. Rijkleding verkoop ik ook het gemakkelijkst via Vinted.
Earth schreef:Nou probeert ze mijn rekening, maar het lukt niet. Want ze zegt dat ze 11 cijfers nodig heeft, maar mijn rekeningnummer heeft er maar 10 (los van abna en NL97). Weet iemand hoe dat werkt?