Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:Ik erger mij aan mijzelf en mijn gevoelens, ik heb al weken dat ik mij zo boos en gefrustreerd voel in de avond, echt vrijwel elke avond. Zit gewoon op de bank te wachten tot ik naar bed mag, nergens zin in
marley93 schreef:Mkango schreef:Alle clichés en platitudes als iemand komt te overlijden na ziekte... (Of erger nog: mensen die een overledene veroordelen omdat ze in hun ogen niet "hard genoeg gestreden" hebben of wel af en toe klagen.)
Doen mensen dat serieus? Dan heb je echt een kronkel.
Kairos schreef:Niobe schreef:Is denk ik lastig, want jullie zien natuurlijk niet het hele plaatje, maar bedankt voor het aanbod. Ik ga zsm eens met de huisarts praten, want na een uur gehuild en nagedacht te hebben, heb ik zelf een idee wat het mogelijk kan zijn (ADD). Ik herken me echt in ontzettend veel symptomen en ik hoop dat ik door hulp te krijgen om rust in mijn hoofd te krijgen het probleem zo ook oplos (het probleem kwam namelijk voort uit drukte in mijn hoofd.)
Ja dit!
Foaly schreef:Dat ik aan het janken ben over die stomme suikerbrood-afsluiter van Lubach
Mkango schreef:Alle clichés en platitudes als iemand komt te overlijden na ziekte... (Of erger nog: mensen die een overledene veroordelen omdat ze in hun ogen niet "hard genoeg gestreden" hebben of wel af en toe klagen.)
maralyn schreef:Telpeva schreef:Ik erger mij aan mijzelf en mijn gevoelens, ik heb al weken dat ik mij zo boos en gefrustreerd voel in de avond, echt vrijwel elke avond. Zit gewoon op de bank te wachten tot ik naar bed mag, nergens zin in
Oowhboyy, das niet goed!
Wél goed dat je het dus herkent en opvalt, dat is al de helft van de oplossing.
Is er toevallig iets wat je nu mist, wat je voorheen wel had of kon? Kan een aanleiding zijn.
(Ik herken het vooral wegens depressie. Heel lang geen last gehad. Tot we het potje even weer gingen open trekken, dat ik toch anders was in mijn gedrag. Ook vooral in de avond. Neerslachtig, boos, gefrustreerd, huilen, negatief. "Wat kan het ook schelen" gevoel. "Ik ben toch niks waard. Wereld is beter af zonder mij."
Toen dat laatste weer kwam, en mijn gedachten gingen dieper, flink aan de bel getrokken. En ik ben bang, dat jij dat ook ff moet doen)
Ineke2 schreef:hagelslag schreef:Ik irriteer mij aan een boer die zich eraan irriteert dat ik hier mijn pauze moet houden....
Ik erger mij aan het verkeerd gebruik van het woord irriteren![]()
Sorry door mijn opleiding nu zoveel mogelijk gefocust op correct Nederlands. ( stiekem maak ik een dansje als ik zoiets zie hoorte leuk gewoon)
njiloj schreef:Pffff. Ook even klagen hoor.
We wilden een stuk vloer zeil hebben van de Leen Bakker, en dit kan alleen in de winkel gekocht worden en niet via de website. Dus we maken een winkelafspraak online.
We komen netjes op tijd voor onze winkel afspraak aan en geven aan welk zeil we willen.
De rol zeil lag er al, maar de medewerker die ons hielp werd terug geroepen door zijn meerdere, met de mededeling;”daar is nu geen tijd voor.”
De medewerker word weggestuurd meneer zelf loopt ook weg.stond met m’n bek vol tanden.
Wat is het nut om een winkel afspraak te maken voor een product wat op voorraad is, wat vervolgens niet aangekocht kan worden?
Jammer dat je daarvoor een dag vrij neemt.
Heel irritant.
Loretta schreef:Telpeva schreef:Dit
https://www.nu.nl/binnenland/6124517/ke ... s-aan.html
Kerkgangers in Krimpen en Urk vallen verslaggevers aan
Belachelijk gedrag gewoon.