Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:14

Alle clichés en platitudes als iemand komt te overlijden na ziekte... (Of erger nog: mensen die een overledene veroordelen omdat ze in hun ogen niet "hard genoeg gestreden" hebben of wel af en toe klagen.)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:19

Mkango schreef:
Alle clichés en platitudes als iemand komt te overlijden na ziekte... (Of erger nog: mensen die een overledene veroordelen omdat ze in hun ogen niet "hard genoeg gestreden" hebben of wel af en toe klagen.)

Doen mensen dat serieus? Dan heb je echt een kronkel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:31

Ik erger mij aan mijzelf en mijn gevoelens, ik heb al weken dat ik mij zo boos en gefrustreerd voel in de avond, echt vrijwel elke avond. Zit gewoon op de bank te wachten tot ik naar bed mag, nergens zin in

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:36

Telpeva schreef:
Ik erger mij aan mijzelf en mijn gevoelens, ik heb al weken dat ik mij zo boos en gefrustreerd voel in de avond, echt vrijwel elke avond. Zit gewoon op de bank te wachten tot ik naar bed mag, nergens zin in

Oowhboyy, das niet goed!

Wél goed dat je het dus herkent en opvalt, dat is al de helft van de oplossing.
Is er toevallig iets wat je nu mist, wat je voorheen wel had of kon? Kan een aanleiding zijn.

(Ik herken het vooral wegens depressie. Heel lang geen last gehad. Tot we het potje even weer gingen open trekken, dat ik toch anders was in mijn gedrag. Ook vooral in de avond. Neerslachtig, boos, gefrustreerd, huilen, negatief. "Wat kan het ook schelen" gevoel. "Ik ben toch niks waard. Wereld is beter af zonder mij."
Toen dat laatste weer kwam, en mijn gedachten gingen dieper, flink aan de bel getrokken. En ik ben bang, dat jij dat ook ff moet doen :knuffel: )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:36

Kairos: Succes met je keuze. :knuffel: Mocht je toch wat input willen op enig moment, dan kun je dat natuurlijk altijd hier nog kwijt - je mag ook altijd PB'en. :)

marley93 schreef:
Mkango schreef:

Doen mensen dat serieus? Dan heb je echt een kronkel.

Een niet nader te noemen familielid (voor de tere meelezende zieltjes :+ ) heeft ooit kritiek geuit op de zus van haar echtgenoot die misschien mijn vader is omdat de betreffende zus het niet zag zitten om door te behandelen tot haar lichaam écht helemaal kapot en op was. Ze was ziek genoeg hoor, want ze was al uitbehandeld, maar heeft besloten om kwaliteit van leven boven de lengte van leven te verkiezen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-03-21 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:38

Kairos schreef:
Niobe schreef:

Ja dit!
Is denk ik lastig, want jullie zien natuurlijk niet het hele plaatje, maar bedankt voor het aanbod. Ik ga zsm eens met de huisarts praten, want na een uur gehuild en nagedacht te hebben, heb ik zelf een idee wat het mogelijk kan zijn (ADD). Ik herken me echt in ontzettend veel symptomen en ik hoop dat ik door hulp te krijgen om rust in mijn hoofd te krijgen het probleem zo ook oplos (het probleem kwam namelijk voort uit drukte in mijn hoofd.)

:knuffel:

Foaly schreef:
Dat ik aan het janken ben over die stomme suikerbrood-afsluiter van Lubach :+

Gelukkig is het geen plukbrood

Mkango schreef:

Het eerste: zo mee eens

En het ergere nog: wat the fiets??

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:38

Vocht. Zo veel vocht. Geen idee wat ik moet veranderen -O-. Mijn pols was net na het skeeleren gewoon 2x zo dik.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 23:32

Dat ik op stage met één collega gewoon geen klik krijg... Dit hoeft ook niet maar ik kan deze persoon gewoon niet peilen en het voelt heel ongemakkelijk om gezamenlijk te werken. Ik ervaar dit met geen andere collega , en heb het idee dat er bewust op dingen gezocht wordt om mij aan te spreken. Deze persoon komt met dingen waar geen enkele andere collega mee komt.

Nu loop ik hier eigenlijk al heel lang tegenaan. Ik werk niet zo vaak samen met deze persoon , maar als ik gezamenlijk moet werken kijk ik daar wel tegenop. Andere collega's weten dit ook wel , en geven mij ook wel tips. Maar ik vind het best wel jammer dat ik dan niet helemaal mijzelf durf te zijn en maar niks zeggen en mij gedeisd hou terwijl ik bij andere collega's juist wel mijzelf durf te zijn en mij absoluut niet gedeisd hou.

Nu hadden we laatst iets op school dat ik dacht daar zit wat in , misschien vind deze persoon het net wel zo vervelend om met mij samen te werken. Nu wil ik aankomende zondag ( ik heb dan sinds tijden weer een lange dienst gezamenlijk) eens in gesprek gaan om zo misschien de communicatie problemen tijdens het werken wat op te lossen , en dat we elkaar beter leren kennen. Ik ken deze persoon al 3,5 jaar maar eigenlijk ken ik deze persoon helemaal niet. En dat hoeft ook niet , iemand hoeft ook niet alles van mij te weten. Maar ik zou het toch prettig vinden als we gewoon normaal konden samenwerken en ik ook van deze persoon feedback krijg waaraan ik echt wat heb.

Erger mij er al zo lang aan maar stel het steeds uit :') En gelijk naar de baas vindt ik ook weer zo'n groot ding. Ik kan dit soort dingen prima zelf oplossen , en ik denk dat ik dan ook eens toe geef aan mijzelf kwetsbaar opstellen. Als het daarna drama blijft is dat maar de volgende stap.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 23:52

maralyn schreef:
Telpeva schreef:

Oowhboyy, das niet goed!

Wél goed dat je het dus herkent en opvalt, dat is al de helft van de oplossing.
Is er toevallig iets wat je nu mist, wat je voorheen wel had of kon? Kan een aanleiding zijn.

(Ik herken het vooral wegens depressie. Heel lang geen last gehad. Tot we het potje even weer gingen open trekken, dat ik toch anders was in mijn gedrag. Ook vooral in de avond. Neerslachtig, boos, gefrustreerd, huilen, negatief. "Wat kan het ook schelen" gevoel. "Ik ben toch niks waard. Wereld is beter af zonder mij."
Toen dat laatste weer kwam, en mijn gedachten gingen dieper, flink aan de bel getrokken. En ik ben bang, dat jij dat ook ff moet doen :knuffel: )

Dankjewel, het gaat ook inderdaad niet goed momenteel, eigenlijk te veel relatief kleine tegenslagen om te noemen. Op zich allemaal geen grote dingen om echt wakker van te liggen, maar allemaal bij elkaar vreet het echt wel aan mij, het duurt ook allemaal zo lang (coronamaatregelen) en als ik dan zie hoe anderen er hun kont mee afvegen èn daar ook mee weg komen (gelovigen) en dat ik niet eens mijn ouders kan uitnodigen bij mij thuis, dan kan ik daar wel flink boos van worden. Ik heb echt behoefte aan meer sociaal contact, ik zit elke avond alleen. Zit ook te janken terwijl ik dit typ :')

Mkango wat een rotopmerking van diegene, dat kan echt niet :oo

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 00:07

Ineke2 schreef:
hagelslag schreef:
Ik irriteer mij aan een boer die zich eraan irriteert dat ik hier mijn pauze moet houden....

Ik erger mij aan het verkeerd gebruik van het woord irriteren :D
Sorry door mijn opleiding nu zoveel mogelijk gefocust op correct Nederlands. ( stiekem maak ik een dansje als ik zoiets zie hoor *\o/* te leuk gewoon)

Pfff bitch :Y)

Geintje, ik kan zulk soort dingen wel hebben.
Mijn Nederlands is best slecht geworden inmiddels

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 00:47

Ik heb dus zo'n Polar roller deo en het prikt en het jeeeeukt ;(
Iemand tips? Normaal werkt water maar dit spul reageert daar dus juist op

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 05:52

En jullie zijn zo weer naar huis gegaan?
Wat apart....wel een klacht ingediend?

njiloj schreef:
Pffff. Ook even klagen hoor.

We wilden een stuk vloer zeil hebben van de Leen Bakker, en dit kan alleen in de winkel gekocht worden en niet via de website. Dus we maken een winkelafspraak online.

We komen netjes op tijd voor onze winkel afspraak aan en geven aan welk zeil we willen.
De rol zeil lag er al, maar de medewerker die ons hielp werd terug geroepen door zijn meerdere, met de mededeling;”daar is nu geen tijd voor.”
De medewerker word weggestuurd meneer zelf loopt ook weg. 8)7 stond met m’n bek vol tanden.

Wat is het nut om een winkel afspraak te maken voor een product wat op voorraad is, wat vervolgens niet aangekocht kan worden?
Jammer dat je daarvoor een dag vrij neemt.

Heel irritant.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 08:04

Sterk Zebrastreep om het gesprek aan te gaan met je collega. Wat er ook uitkomt +:)+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 08:31

|( Echt hoor, ik ben vrij vandaag wilde graag uitslapen, beginnen ze weer om 7. 15 met herrie maken
Weer dezelfde als afgelopen zaterdag en die was er om 6.15.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 08:41

Loretta schreef:
Telpeva schreef:
Dit
https://www.nu.nl/binnenland/6124517/ke ... s-aan.html
Kerkgangers in Krimpen en Urk vallen verslaggevers aan

Belachelijk gedrag gewoon.

Was het niet dezelfde kerk die onlangs in het nieuws kwam tegen homo’s te zijn?
Van programma Boos?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 09:06

hagelslag schreef:
Pfff bitch :Y)

Geintje, ik kan zulk soort dingen wel hebben.
Mijn Nederlands is best slecht geworden inmiddels

Haha :D
Wees gerust, vele Nederlanders doen dit ook fout.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 09:27

Knert schreef:
Loretta schreef:

Belachelijk gedrag gewoon.

Van programma Boos?

Ik dacht het gebouw wel te herkennen inderdaad. Te idioot voor woorden gewoon.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 09:56

Knert schreef:
Van programma Boos?

Ja dat was deze kerk inderdaad..

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 10:01

Detox sapje om te kosten.
Ben ik al dun? :Y)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 10:52

Huisbaas die nu servicekosten wil verhogen zonder reden. Echt, dit kost me zoveel energie :')

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 10:52

Zadeldrama bij paard |(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 10:56

Knudd schreef:
Huisbaas die nu servicekosten wil verhogen zonder reden. Echt, dit kost me zoveel energie :')

Dat mag een huisbaas niet zonder reden doen. Sta je sterk in als er geen eindafrekening is of als niet blijkt uit de eindafrekening dat de eerder gerekende service kosten te laag waren.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 11:35

Dat Net5 zich niet aan de planning houdt. Ik wil MKR kijken, rot op met je fake dokter die me troep wil aansmeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 12:09

Ik heb trek in een pantosti, maar ik heb geen kaas. -O- Dan maar een boterham met vlokken. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 12:14

Mkango schreef:
Ik heb trek in een pantosti, maar ik heb geen kaas. -O- Dan maar een boterham met vlokken. :')

Kom maar halen, ik heb te veel kaas :').

Ik erger me aan mijn kuiten die niet meer in mijn laarzen willen. En het vocht dat er ook steeds in loopt.