Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margoooo schreef:Ik zou morgen bij mijn ouders gaan eten met mijn broers + aanhang (dus 7 pers in totaal). Ik heb maandag al aangegeven niet zeker te weten of ik wel kom, omdat ik met ov moet komen vanuit Amsterdam naar Drenthe. Werd beetje lacherig over gedaan, "kan toch wel", "we zijn toch gewoon een gezin" (we wonen allemaal op ons zelf, broers wel allebei samenwonend met partner). Vanochtend toch de knoop doorgehakt dat ik er iig niet in persoon bij ben. Maar dit doen zoveel families/vrienden natuurlijk.. Zelf afwegingen maken "dat het heus wel kan".... Zo gaan we het virus er zeker niet onder krijgen..
Daar komt ook bij dat ik sinds vanochtend lichte keelpijn heb, dus ik word vanmiddag nog getest via mijn werk.
_Penotti schreef:Waarom Echwel, want het mag bij mijn zwager, als de regels zo blijven.
Echwel schreef:_Penotti schreef:Waarom Echwel, want het mag bij mijn zwager, als de regels zo blijven.
Voor mij, ik heb er hekel aan.
Kwam verkeerd over denk.ik.
Heb hier honden die zooo bang zijn nadat een fietser paar jaar geleden rotje naar ze heeft gegooid.
Wij pakken ze op en gaan 20km verderop in het bos bivakkeren
SusanH schreef:Hier in het buitengebied carbid. Dat maakt nog meer herrie dan vuurwerk. Ik hoop wel dat we met de feestdagen weer bezoek mogen. Ik ben eindelijk eens vrij met oud en nieuw dit jaar.
Relaxed schreef:Ik ben volgende maand jarig, zit mijn moeder zich al even met mijn planning te bemoeien.. Ja als wij dan komen, dan kunnen je vriendinnen dan en dan komen... Nou moeders, wat dacht je ervan dat ik het misschien wel gewoon niet vierOfficieel mogen mijn ouders, zusje en zwager al niet eens tegelijk komen..
Feestdagen, heb er al niks mee, dus zal lekker rustig zijn dit jaar. Helaas nu ook niet met de kerstdagen naar de zon
elnienjo schreef:Margoooo schreef:Ik zou morgen bij mijn ouders gaan eten met mijn broers + aanhang (dus 7 pers in totaal). Ik heb maandag al aangegeven niet zeker te weten of ik wel kom, omdat ik met ov moet komen vanuit Amsterdam naar Drenthe. Werd beetje lacherig over gedaan, "kan toch wel", "we zijn toch gewoon een gezin" (we wonen allemaal op ons zelf, broers wel allebei samenwonend met partner). Vanochtend toch de knoop doorgehakt dat ik er iig niet in persoon bij ben. Maar dit doen zoveel families/vrienden natuurlijk.. Zelf afwegingen maken "dat het heus wel kan".... Zo gaan we het virus er zeker niet onder krijgen..
Daar komt ook bij dat ik sinds vanochtend lichte keelpijn heb, dus ik word vanmiddag nog getest via mijn werk.
Ik vind het onverstandig van je ouders om met zo'n grote groep tegelijk af te willen spreken. Waarom nodigen ze niet elk weekend een ander kind (met eventueel partner) uit? Dan beperk je toch de risico's.