[***] schreef:
Omg doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijslander schreef:Stille meelezer in dit topic, maar dit artikel moet ik hier even delen. Geschreven door een dame die een broertje met het syndroom van Down heeft, haar ouders wisten dit al tijdens de zwangerschap. En nu heeft zij dus haar 'volwassen' broer in huis:
https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/karl ... 1604690690
Voor mij toch wel een duidelijk geval van ouders die niet beseften waarmee ze hun dochter zouden opzadelen... Aan de andere kant kan zij hier ook een andere keuze in kunnen maken misschien, maar ik snap dat het heel moeilijk is voor haar.
Magrathea schreef:Pfoe, dat is heftig zeg. Ik ben even oud als zij, ook een broer met down. Die ging sinds ie 16 was eens per maand in een woongroep logeren om te wennen, en geleidelijk steeds meer. Wel nog een keer gewisseld want de eerste was helemaal niet leuk, degene waar hij nu zit wel. Eigenlijk een soort studentenhuis voor mensen met down. Hij gaat ook naar dagbesteding enzo. Ik vraag me af of de broer van die vrouw dat ook wel doet, dat zou zoveel schelen.
Misschien ga ik even kijken of ik erheen kan mailen.
Laurora schreef:Bambi1995 schreef:Ik zit een bevallingsverhaal te bekijken op youtubeEn ik vraag me steeds meer af waarom je het jezelf aan zou doen om zoveel lichamelijk ongemak en leed te moeten doorstaan pfff
en ik vraag me af waarom je het jezelf aan zou doen een bevallingsverhaal te kijken
brrrrr
Laurora schreef:Bambi1995 schreef:Ik zit een bevallingsverhaal te bekijken op youtubeEn ik vraag me steeds meer af waarom je het jezelf aan zou doen om zoveel lichamelijk ongemak en leed te moeten doorstaan pfff
en ik vraag me af waarom je het jezelf aan zou doen een bevallingsverhaal te kijken
brrrrr
Bambi1995 schreef:Ik vind ongesteld zijn al de hel op aarde, en dat is dan alleen nog maar het slijmvlies, laat staan dat er nog een hele meloen mee naar buiten moet.Ik zit een bevallingsverhaal te bekijken op youtubeEn ik vraag me steeds meer af waarom je het jezelf aan zou doen om zoveel lichamelijk ongemak en leed te moeten doorstaan pfff
Magrathea schreef:Wat ontzettend lief van je!Pfoe, dat is heftig zeg. Ik ben even oud als zij, ook een broer met down. Die ging sinds ie 16 was eens per maand in een woongroep logeren om te wennen, en geleidelijk steeds meer. Wel nog een keer gewisseld want de eerste was helemaal niet leuk, degene waar hij nu zit wel. Eigenlijk een soort studentenhuis voor mensen met down. Hij gaat ook naar dagbesteding enzo. Ik vraag me af of de broer van die vrouw dat ook wel doet, dat zou zoveel schelen.
Misschien ga ik even kijken of ik erheen kan mailen.
idinn schreef:https://www.ad.nl/politiek/sgp-wil-1000 ... ~a23569d2/
Typisch... en schijnbaar kan je dan ook ergens spotgoedkoop ruime auto's kopen. Want daar is die 1000 euro dan voor bedoelt bijvoorbeeld.
Misschien een leuk detail, ze willen ook graag van de euro af. Dus die auto krijg je dan denk gratis?