Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:11

Dat ik heel bang ben dat m'n operatie niet doorgaat. Morgen belt de anesthetist, ik zal 'm vragen of die al iets weet

EscamillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:21

vikawiek schreef:
Dat ik heel bang ben dat m'n operatie niet doorgaat. Morgen belt de anesthetist, ik zal 'm vragen of die al iets weet

Hier hetzelfde. Moet over een paar dagen eigenlijk ook geopereerd worden, ben bang dat ik morgen een telefoontje krijg dat het niet door gaat..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:25

nicole_floor schreef:
Ik zit een beetje in dubio. Het gaat heel slecht met de peetoom van mijn vriend. De kans is groot dat die volgende week overlijd. Dus komt er natuurlijk een begrafenis, maar hier wil ik dus eigenlijk niet heen gaan vanwege de carona. Maar ben bang dat mijn schoonouders van mij verwachten dat ik er wel bij ben.

Een collega van mijn moeder is heel onverwacht overleden en die dienst mocht ook niemand bijwonen. Die werd via een livestream gedaan voor de mensen die er wel bij 'aanwezig' wilde zijn. Dus ik begrijp je dubio heel goed hoor. Sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:45

Ineke2 schreef:
Mkango schreef:
Ik zit in Engeland. -O-

Ga naar de VS ( nee grapje :o )

Moet ik opschieten, want dat mag vanaf morgen ook niet meer. :=

(Ik heb 0 vertrouwen in de Britse overheid en het Britse volk... mensen lopen hier vooral een beetje recalcitrant te doen, demonstratief dingen op FB te posten als "er zijn 46.000 mensen genezen van het virus, waarom is dat geen nieuws?!" en "de kans dat je de lotto wint is groter dan de kans dat je corona krijgt", en laten het voorkomen alsof de rest van de wereld volslagen achterlijk geworden is. Sterkt me wel in mijn streven om hier weg te gaan binnen afzienbare tijd. :') )

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:51

Sheehan schreef:
Als NL eerder dicht was gegaan waren er wel eigenwijze Nederlanders geweest die naar België toe gingen.

Dit dus.

Eens wat anders:Ik erger me eraan dat wanneer ik iets tweedehands koop,ik even later hetzelfde artikel tegen kom maar veel goedkoper.
Dan vloek ik toch even.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:56

Vandaag voor de derde keer het parkeerterrein van de AH opgereden de afgelopen 2 dagen stond er gewoon file dus maakte ik rechtsomkeert.

Maar mijn koelkast had nu toch echt een echo en werk ik in een sector dat gewoon door moet werken. Dus het moest er toch van komen. De boodschappen!

Argh.. ik heb het nog nooit zo leeg gezien qua schappen in de AH.

Gelukkig nog wel het een en ander kunnen halen en godzijdank lag er nog een brood. Dus kan een paar dagen vooruit.

Nog een ergernis. Door dit virus is mijn 2 weken verlof in getrokken en moet ik met m'n team in ploegendienst gaan werken. Avond en nacht dienst. Yeah! ;(

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:07

TessaxQuincy schreef:
Stage die niet terug mailt of ik naar stage moet, op het kdv. Wil het graag op tijd weten..

Mijn stagiaire word afgebeld.
School dicht en hij mag lekker thuis blijven :Y)

Word alleen de kdv nu juist niet drukker?

LiannePuthzy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:26

Dat klasgenoten de mail niet kunnen lezen (gestuurd door de directie van school)
“Alle onderwijsactiviteiten inclusief stages gaan niet door” klasgenoot: zullen we onze slb’er maar appen ik kan mij niet voorstellen dat we geen stage hoeven te lopen”

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:43

Studiegenoot die verwacht dat ik 24/7 aan mijn studie zit. En dan het gevoel heeft dat ik weinig doe. Maar misschien moet ze dan niet als we het 50/50 verdelen 18 van de 24 vragen aanleveren ipv 12. :+

Remembrance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:44

Aan het feit dat ik mij vandaag niet helemaal goed voel.. Ik weet niet precies waarom en ik kan ook niet zo goed uitleggen hoe, maar het voelt de afgelopen dagen alsof ik droom. Alsof ik er gewoon niet helemaal ben, op een manier.
Er gebeurt gewoon een beetje veel op het moment en ik denk dat ik daardoor wat overweldigd ben, zeker ook omdat ik nu voor de komende 3 weken opeens geen school meer heb :\

lotthjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:46

Dat mijn examens nu dus toch vervallen, ze zouden eerst doorgaan, en ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant geeft het mij wat ademruimte maar ik heb zo hard gewerkt om alle stof in mijn hoofd te krijgen. De toetsweek zou morgen beginnen, baal er toch wel van. Al kan school er natuurlijk ook niks aan doen haha. Zit ook gewoon even heel erg met mezelf in de knoop door alle onduidelijkheid van de afgelopen dagen omtrent corona en mijn toetsen. Ik moet denk ik even de stress kwijtraken.

@remembrance ja dat herken ik heel erg! Ik ben ineens een beetje uit mn ritme getrokken en weet even niet zo goed wat ik moet doen nu. Alsof alles echt stil staat ofzo.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:57

Aan de losgeslagen 'jeugd'. Schreeuwend in de speeltuin met harde muziek, 'CORONA UCHE UCHE CORONA UCHE UCHE'.. Gasten die fietspaden blokkeerdeb... brrr :( Je wilt heel graag binnen zijn nu.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 22:33

Een veganist die loopt te rellen op Facebook dat alle ellende komt door vleeseters en trots roept dat hij al 5 jaar vegan is dit dat, maar een half jaar geleden gewoon nog vis at "want da's toch wel gezond en te lekker om te laten liggen" :=

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 22:59

LukieBradley schreef:
TessaxQuincy schreef:
Stage die niet terug mailt of ik naar stage moet, op het kdv. Wil het graag op tijd weten..

Mijn stagiaire word afgebeld.
School dicht en hij mag lekker thuis blijven :Y)

Word alleen de kdv nu juist niet drukker?

Op fb van het kdv staat dat die dicht gaat en alleen open blijft voor de kinderen met ouders in de zorg. Dus wordt niet drukker.

Hsb alleen nog geen mail terug, dus morgen maar de wekker vroeg en maar bellen of ik moet komen. :\

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 23:00

Dat een park als mondo verde in Landgraaf besluit open te blijven en op Facebook ook nog het bericht in vier talen plaatst om maar zoveel mogelijk mensen te bereiken - walgelijk. Ik hoop echt dat mensen zelf verantwoording nemen en niet gaan maar met thuiszittende ouders en kinderen en goed weer wat voorspeld was, pff.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 23:09

cursebreaker schreef:
Dat een park als mondo verde in Landgraaf besluit open te blijven en op Facebook ook nog het bericht in vier talen plaatst om maar zoveel mogelijk mensen te bereiken - walgelijk. Ik hoop echt dat mensen zelf verantwoording nemen en niet gaan maar met thuiszittende ouders en kinderen en goed weer wat voorspeld was, pff.

Natuurlijke selectie op zijn puurst :+:

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 23:34

MarlindeRooz schreef:
cursebreaker schreef:

Natuurlijke selectie op zijn puurst :+:

:') :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 23:39

Ja laten dat soort imbecielen alsjeblieft met zijn allen op een park gaan zitten. Camera's er op. Heb je direct vermaak! "Corona Island". :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 00:03

8 topics bij laatste berichten die in ieder geval zijn ontstaan door corona :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 01:32

Dat ik moet beslissen of ik terug ga naar Texel of thuis thuis blijf zitten. Ik heb het gevoel veiliger te zitten op Texel qua besmettingsgevaar en daarnaast ligt echt al mijn spul daar. Op beide plekken moet ik thuiswerken, alleen op Texel heb ik rust want daar zit ik alleen en hier erger ik me nu alweer aan de opmerkingen van mijn broer en mijn pa. Morgen maar even alle voordelen en nadelen uitschrijven. Ik wil eigenlijk wel graag naar Texel terug, begon me er net thuis te voelen. En anders betaal ik ook wederom voor niks huur daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 01:47

Jorex schreef:
Dat ik moet beslissen of ik terug ga naar Texel of thuis thuis blijf zitten. Ik heb het gevoel veiliger te zitten op Texel qua besmettingsgevaar en daarnaast ligt echt al mijn spul daar. Op beide plekken moet ik thuiswerken, alleen op Texel heb ik rust want daar zit ik alleen en hier erger ik me nu alweer aan de opmerkingen van mijn broer en mijn pa. Morgen maar even alle voordelen en nadelen uitschrijven. Ik wil eigenlijk wel graag naar Texel terug, begon me er net thuis te voelen. En anders betaal ik ook wederom voor niks huur daar.

Ik kwam hier eigenlijk om even dezelfde twijfel te delen... het liefst wil ik dit in Europa uitzitten tot het ergste achter de rug is.
Ik kan in mijn kneuzenbaantje waarschijnlijk niet thuis werken, maar ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het kantoor tijdelijk op slot gaat, en dan zit ik hier in m’n eentje, in een land waarvan de overheid er actief op uit is om zoveel mogelijk mensen het virus te laten ondergaan in één of ander bezopen experiment waarmee ze willen proberen kudde-immuniteit op te bouwen, zonder wat voor checks and balances dan ook én met een gezondheidszorg die al permanent overbelast is. (En nee, ik ben geen complotdenker, dit is de berichtgeving die naar buiten gebracht is.) Ik ben een beetje bang dat we straks eenzelfde situatie krijgen als in Italië en ik voorlopig helemaal niet terug mag naar Europa als wij er langer mee zitten dan landen daar...

Succes met je keuze, Jorex!

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 02:06

Geen ergernis, Maar heb vandaag onze buurman dood in zijn huis aangetroffen, Kan het nog niet echt bevatten, Ben een autist en heb 112 moeten bellen en heb met nog wat dingen moeten helpen, Ben aardig in shock,
Vrijdag de beste man nog geholpen, Hij had zichzelf buiten gesloten, Sleutels voor hem gehaald {we hadden een reservesleutel}, En hij is daarna naar de kroeg gegaan, Rond 10 uur is hij thuis gekomen en heeft toen een acute hardstilstand gehad en is in zn halletje overleden waar zijn zoon,diens vriendin en ik hem dus zondag avond vonden |(

Helaas heb ik ook moeten helpen om hem recht te leggen, Dat hakt er nog het meest bij me in, Nog nooit heb ik de dood van zo dicht bij gezien.
Ben behoorlijk aangeslagen door dit alles, Zal nog wel even duren voordat dit een plekje heeft gekregen.

Sorry voor het warrige verhaal {Autist en lamgeslagen= Nog minder goed kunnen communiceren, maar moest wel mn ei kwijt}

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 02:15

Jemig wat ontzettend heftig! Logisch dat dit erin hakt. Hoop dat je met iemand kan praten of schrijven?

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 02:22

Bedankt Marocje,

Heb gelukkig mn vriend, Maar die ligt al op bed, Heb op dit moment niet iemand om mee te praten helaas

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 02:47

Dat dit nacht nummer 3 is dat ik niet kan slapen... Heb niets vreemds gedaan en toch is mijn ritme van slag