Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Ik zit een beetje in dubio. Het gaat heel slecht met de peetoom van mijn vriend. De kans is groot dat die volgende week overlijd. Dus komt er natuurlijk een begrafenis, maar hier wil ik dus eigenlijk niet heen gaan vanwege de carona. Maar ben bang dat mijn schoonouders van mij verwachten dat ik er wel bij ben.
Ineke2 schreef:Mkango schreef:Ik zit in Engeland.
Ga naar de VS ( nee grapje)
LukieBradley schreef:TessaxQuincy schreef:Stage die niet terug mailt of ik naar stage moet, op het kdv. Wil het graag op tijd weten..
Mijn stagiaire word afgebeld.
School dicht en hij mag lekker thuis blijven![]()
Word alleen de kdv nu juist niet drukker?
cursebreaker schreef:Dat een park als mondo verde in Landgraaf besluit open te blijven en op Facebook ook nog het bericht in vier talen plaatst om maar zoveel mogelijk mensen te bereiken - walgelijk. Ik hoop echt dat mensen zelf verantwoording nemen en niet gaan maar met thuiszittende ouders en kinderen en goed weer wat voorspeld was, pff.
MarlindeRooz schreef:cursebreaker schreef:Dat een park als mondo verde in Landgraaf besluit open te blijven en op Facebook ook nog het bericht in vier talen plaatst om maar zoveel mogelijk mensen te bereiken - walgelijk. Ik hoop echt dat mensen zelf verantwoording nemen en niet gaan maar met thuiszittende ouders en kinderen en goed weer wat voorspeld was, pff.
Natuurlijke selectie op zijn puurst
Jorex schreef:Dat ik moet beslissen of ik terug ga naar Texel of thuis thuis blijf zitten. Ik heb het gevoel veiliger te zitten op Texel qua besmettingsgevaar en daarnaast ligt echt al mijn spul daar. Op beide plekken moet ik thuiswerken, alleen op Texel heb ik rust want daar zit ik alleen en hier erger ik me nu alweer aan de opmerkingen van mijn broer en mijn pa. Morgen maar even alle voordelen en nadelen uitschrijven. Ik wil eigenlijk wel graag naar Texel terug, begon me er net thuis te voelen. En anders betaal ik ook wederom voor niks huur daar.