Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merexa schreef:Hahahaha ohh prachtig dat met die BH![]()
Ook ik heb een vreemd persoon in mijn inbox hangen.
In reactie op pakken fruitsap van 5 liter die ik voor 8,50p/s verkoop, uit eigen tuin en laten persen bij een bedrijf.
[ [url=m/Rx6Czq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had bij dit bericht nog in mijn advertentie staan dat ik nog 11 te koop had. Intussen zijn dit er nog 4 want het gaat hard.
S8903N schreef:Enjoy ladies![]()
[ [url=m/FYDYnR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd of er nog een reactie komt
Edit: crapple deed een screw up met de foto
Luca03 schreef:Ik heb m'n pony te koop staan en had gisteren namiddag een bezichtiging gepland staan. Om 14u afgesproken maar om 14u10 nog altijd niemand te bekennen dus maar een bericht gestuurd.
![]()
[ [url=m/KXuBhM.jpg]Afbeelding[/url] ]
pillow schreef:Luca03 schreef:Ik heb m'n pony te koop staan en had gisteren namiddag een bezichtiging gepland staan. Om 14u afgesproken maar om 14u10 nog altijd niemand te bekennen dus maar een bericht gestuurd.
![]()
[ [url=m/KXuBhM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar jij stuurt bij 10 minuten later al een berichtje? Die taalfouten zijn wel erg.
K_nolan schreef:Haha heerlijke foto. Hier twee grote en gratis kippenhokken opgehaald, ben er blij mee. 1 staat nu nog voor ons huis, hij is te zwaar voor mijn vriend en mij om samen te tillen dus van het weekend komt me vader even helpen. Heb vanmiddag 1 persoon aan de deur gehad die vroeg of ze hem mee kon nemen en 1 keer moest ik naar buiten rennen omdat 2 mannen hem bijna gingen inladen! Er hangt nu een briefje bij "ik ben erg zwaar daarom sta ik nu hier en blijf ik ook graag voor nu hier staan"
Citaat:Toch prima, zij heeft de paarden niet bij huis staan, dus is dan ook “voor niets” op locatie aan het wachten. Ik vind alles binnen 10 minuten later acceptabel, maar alles meer dan 10 minuten kan tenminste een berichtje vanaf dat ze iets vertraagd zijn. In dit geval was koper nog niet eens onderweg, dus koper zit fout, niet Luca03
pillow schreef:Citaat:Toch prima, zij heeft de paarden niet bij huis staan, dus is dan ook “voor niets” op locatie aan het wachten. Ik vind alles binnen 10 minuten later acceptabel, maar alles meer dan 10 minuten kan tenminste een berichtje vanaf dat ze iets vertraagd zijn. In dit geval was koper nog niet eens onderweg, dus koper zit fout, niet Luca03
Ik zeg ook niet dat ze fout zit. Ik heb niet eens een mobiel dus ik zou niet kunnen bellen. En 10 minuten vertraging heb je maar zo. Mensen zijn tegenwoordig zo ongeduldig.
pillow schreef:Citaat:Toch prima, zij heeft de paarden niet bij huis staan, dus is dan ook “voor niets” op locatie aan het wachten. Ik vind alles binnen 10 minuten later acceptabel, maar alles meer dan 10 minuten kan tenminste een berichtje vanaf dat ze iets vertraagd zijn. In dit geval was koper nog niet eens onderweg, dus koper zit fout, niet Luca03
Ik zeg ook niet dat ze fout zit. Ik heb niet eens een mobiel dus ik zou niet kunnen bellen. En 10 minuten vertraging heb je maar zo. Mensen zijn tegenwoordig zo ongeduldig.
K_nolan schreef:Haha heerlijke foto. Hier twee grote en gratis kippenhokken opgehaald, ben er blij mee. 1 staat nu nog voor ons huis, hij is te zwaar voor mijn vriend en mij om samen te tillen dus van het weekend komt me vader even helpen. Heb vanmiddag 1 persoon aan de deur gehad die vroeg of ze hem mee kon nemen en 1 keer moest ik naar buiten rennen omdat 2 mannen hem bijna gingen inladen! Er hangt nu een briefje bij "ik ben erg zwaar daarom sta ik nu hier en blijf ik ook graag voor nu hier staan"
Luxorvalkje schreef:K_nolan schreef:Haha heerlijke foto. Hier twee grote en gratis kippenhokken opgehaald, ben er blij mee. 1 staat nu nog voor ons huis, hij is te zwaar voor mijn vriend en mij om samen te tillen dus van het weekend komt me vader even helpen. Heb vanmiddag 1 persoon aan de deur gehad die vroeg of ze hem mee kon nemen en 1 keer moest ik naar buiten rennen omdat 2 mannen hem bijna gingen inladen! Er hangt nu een briefje bij "ik ben erg zwaar daarom sta ik nu hier en blijf ik ook graag voor nu hier staan"
Mijn buurvrouw was binnen bezig. Is hier allemaal krap en smal. Ze had dus even haar tafelblad in de brandgang gezet. Was binnen een uur gewoon weg