Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:17

Ik ga echt helemaal stuk om die foto en jouw bericht naar hem _O-

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:19

Haha geweldig _O-

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:23

_/-\o_ Briljant!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:27

Geweldig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:41

Het bericht is gelezen, helaas (nog) geen reactie.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:43

Hahahaha ohh prachtig dat met die BH _/-\o_

Ook ik heb een vreemd persoon in mijn inbox hangen.
In reactie op pakken fruitsap van 5 liter die ik voor 8,50p/s verkoop, uit eigen tuin en laten persen bij een bedrijf.

Afbeelding

Ik had bij dit bericht nog in mijn advertentie staan dat ik nog 11 te koop had. Intussen zijn dit er nog 4 want het gaat hard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:45

Merexa schreef:
Hahahaha ohh prachtig dat met die BH _/-\o_

Ook ik heb een vreemd persoon in mijn inbox hangen.
In reactie op pakken fruitsap van 5 liter die ik voor 8,50p/s verkoop, uit eigen tuin en laten persen bij een bedrijf.

[ [url=m/Rx6Czq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had bij dit bericht nog in mijn advertentie staan dat ik nog 11 te koop had. Intussen zijn dit er nog 4 want het gaat hard.

Ja, en voor niks gaat de zon op.
Daaaaaag :evaw:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:16

S8903N schreef:
Enjoy ladies :D

[ [url=m/FYDYnR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben benieuwd of er nog een reactie komt _O-

Edit: crapple deed een screw up met de foto

_O- _O- +:)+

Ik verwacht ook niet dat je nog een reactie krijgt.

Het is dat ik hier geen man heb die ik in het turnpakje kan hijsen, anders had ik het ook gedaan! :')
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 05-11-20 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:22

Ohh
Lang geleden deed ik telefoon werk
Kreeg ik zo'n hijger aan de lijn.
Weet je kom je daar nu pas mee ik doe dat soort dingen smorgens om een uur of 5 }>
Stilte en toen hing ie op.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:25

Luca03 schreef:
Ik heb m'n pony te koop staan en had gisteren namiddag een bezichtiging gepland staan. Om 14u afgesproken maar om 14u10 nog altijd niemand te bekennen dus maar een bericht gestuurd.

_-:(
[ [url=m/KXuBhM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar jij stuurt bij 10 minuten later al een berichtje? Die taalfouten zijn wel erg.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:31

pillow schreef:
Luca03 schreef:
Ik heb m'n pony te koop staan en had gisteren namiddag een bezichtiging gepland staan. Om 14u afgesproken maar om 14u10 nog altijd niemand te bekennen dus maar een bericht gestuurd.

_-:(
[ [url=m/KXuBhM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar jij stuurt bij 10 minuten later al een berichtje? Die taalfouten zijn wel erg.

Toch prima, zij heeft de paarden niet bij huis staan, dus is dan ook “voor niets” op locatie aan het wachten. Ik vind alles binnen 10 minuten later acceptabel, maar alles meer dan 10 minuten kan tenminste een berichtje vanaf dat ze iets vertraagd zijn. In dit geval was koper nog niet eens onderweg, dus koper zit fout, niet Luca03.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-20 16:56

Suzanne F. schreef:

Het is dat ik hier geen man heb die ik in het turnpakje kan hijsen, anders had ik het ook gedaan! :')

Je zou een mini schaap kunnen vangen :D O:) staat vast beeldig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:59

Mer1980 schreef:
Suzanne F. schreef:

Je zou een mini schaap kunnen vangen :D O:) staat vast beeldig :D

Of de kat, en dan vragen of hij ook je poes wil zien O:)

K_nolan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:01

Haha heerlijke foto. Hier twee grote en gratis kippenhokken opgehaald, ben er blij mee. 1 staat nu nog voor ons huis, hij is te zwaar voor mijn vriend en mij om samen te tillen dus van het weekend komt me vader even helpen. Heb vanmiddag 1 persoon aan de deur gehad die vroeg of ze hem mee kon nemen en 1 keer moest ik naar buiten rennen omdat 2 mannen hem bijna gingen inladen! Er hangt nu een briefje bij "ik ben erg zwaar daarom sta ik nu hier en blijf ik ook graag voor nu hier staan" :Y)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:25

K_nolan schreef:
Haha heerlijke foto. Hier twee grote en gratis kippenhokken opgehaald, ben er blij mee. 1 staat nu nog voor ons huis, hij is te zwaar voor mijn vriend en mij om samen te tillen dus van het weekend komt me vader even helpen. Heb vanmiddag 1 persoon aan de deur gehad die vroeg of ze hem mee kon nemen en 1 keer moest ik naar buiten rennen omdat 2 mannen hem bijna gingen inladen! Er hangt nu een briefje bij "ik ben erg zwaar daarom sta ik nu hier en blijf ik ook graag voor nu hier staan" :Y)

Misschien moet je er iets bij hangen als 'gratis workout nodig? Til mij maar de achtertuin!' *\o/*

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:40

Citaat:
Toch prima, zij heeft de paarden niet bij huis staan, dus is dan ook “voor niets” op locatie aan het wachten. Ik vind alles binnen 10 minuten later acceptabel, maar alles meer dan 10 minuten kan tenminste een berichtje vanaf dat ze iets vertraagd zijn. In dit geval was koper nog niet eens onderweg, dus koper zit fout, niet Luca03

Ik zeg ook niet dat ze fout zit. Ik heb niet eens een mobiel dus ik zou niet kunnen bellen. En 10 minuten vertraging heb je maar zo. Mensen zijn tegenwoordig zo ongeduldig.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 18:58

pillow schreef:
Citaat:
Toch prima, zij heeft de paarden niet bij huis staan, dus is dan ook “voor niets” op locatie aan het wachten. Ik vind alles binnen 10 minuten later acceptabel, maar alles meer dan 10 minuten kan tenminste een berichtje vanaf dat ze iets vertraagd zijn. In dit geval was koper nog niet eens onderweg, dus koper zit fout, niet Luca03

Ik zeg ook niet dat ze fout zit. Ik heb niet eens een mobiel dus ik zou niet kunnen bellen. En 10 minuten vertraging heb je maar zo. Mensen zijn tegenwoordig zo ongeduldig.

Overmacht kan altijd, maar kom op zeg, je zoekt toch uit waar je heen moet en hoe ver het rijden is en zorgt gewoon dat je op tijd bent. Zelfs zonder mobiel kun je het goede fatsoen hebben om voor vertrek even een bericht te sturen als je iets vertraagd bent.

Mensen zijn niet ongeduldig, mensen missen gewoon fatsoen.
Dit geval van Luca is weer typisch voorbeeld daarvan, de koper was nog niet eens van huis vertrokken, maar geen berichtje of iets. Dat is geen ongeduld van Luca, maar gewoon onfatsoenlijk van de koper.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:45

pillow schreef:
Citaat:

Dat heeft weinig met ongeduld te maken, maar gewoon met weten of er nog iemand komt of niet. Anders sta je daar misschien voor jan banketstaaf. Ik stuur na 10 min ook een berichtje en verwacht eigelijk van mensen dat ze dat ook doen als ze te laat gaan zijn. Of een simpele ‘ik vertrek nu’ had fijn geweest. Dan heb je ook meer begrip als er iets tussen komt.
Jammer voor Luca03 dat het zo’n idioot bleek te zijn in dit geval.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:56

Doe even normaal zeg ben jij gelijk een idioot als je te laat bent? Ik moest gisteren naar de garage op 18 km afstand. Normaal doe ik dat in een kwartier. Maar door diverse obstakels en een wegomleiding deed ik er nu 25 minuten over. Dus als ik van te voren had gebeld met ik vertrek nu was ik alsnog 10 minuten later als verwacht. En hoe moeilijk kan het zijn om even te wachten, ga je hoofdstel poetsen oid.
De persoon bij Luca is helemaal niet komen opdagen, dat is wel aso.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 20:15

Nou, ervaring hier leert dat als mensen niet komen op de afgesproken tijd en ook niet uit zichzelf laten weten dat ze wat later zijn... Ze helemaal niet meer komen opdagen.

Dus ik snap wel dat je een berichtje doet 10 minuten later.

Zeker voor een mogelijke aankoop van een pony. Als je de eerste afspraak al te laat aan komt kakken, wat voor beeld geef je dan van je enthousiasme en betrouwbaarheid als potentiële nieuwe eigenaar?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 20:19

Ja, sommige afspraken zijn net dat tikkeltje belangrijker. Een sollicitatiegesprek, een bezichtiging van een huis, etc. op dat soort afspraken schept te laat komen inderdaad een beeld van jou dat je liever niet hebt. Het proefrijden van een paard hoort daar in mijn ogen bij. Als iemand te laat komt en zich niet verwaardigt om mij daar tijdig van op de hoogte te stellen, dan denk ik meteen wat over die persoon ja.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 21:56

Als mijn weide nu gewoon in het zicht lag had ik inderdaad niet na 10 minuten al een berichtje gestuurd.
Mijn weide ligt best afgelegen op een veldweg en heeft dus geen adres. Wat ervoor zorgt dat ik dus bij een nabijgelegen weg moet wachten op persoon in kwestie, dus ik zat al 10 minuten in mijn auto niets te doen. En als ik geen berichtje had gestuurd had ik er een hele dag kunnen zitten :')

Ik heb inmiddels nog steeds niets mogen vernemen van meneer in kwestie, dus de interesse zal ook niet zo groot geweest zijn. Op naar de volgende

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 23:05

K_nolan schreef:

Mijn buurvrouw was binnen bezig. Is hier allemaal krap en smal. Ze had dus even haar tafelblad in de brandgang gezet. Was binnen een uur gewoon weg

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 23:13

Luxorvalkje schreef:
K_nolan schreef:

Mijn buurvrouw was binnen bezig. Is hier allemaal krap en smal. Ze had dus even haar tafelblad in de brandgang gezet. Was binnen een uur gewoon weg

Ik vind dat eigenlijk niet zo gek. Je zet het in een openbare ruimte neer en mensen geven regelmatig dingen op die manier weg...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 23:25

Ik vind dat wel raar. Als je het weggeeft maak je een afspraak met iemand of plak je er een briefje met gratis meenemen op.

Dit is gewoon diefstal.